Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Gawrony- etap IV.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Plac Zwycięstwa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7246840 , fax. 076 7246844
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Plac Zwycięstwa 5 5
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7246840, fax. 076 7246844
    REGON: 00405820300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Gawrony- etap IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogłoszenie o przetargu niograniczonym na modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Gawrony- etap IV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który jest osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie oraz który: 1)Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 ze zm. oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Na wykonanie zamówienia udzieli minimum - 3 letniej gwarancji . 3)Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówień o tożsamym charakterze. 4)Posiada niezbędne uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. 5)Przedstawi sytuację techniczną i finansową prowadzonej firmy. 5.Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę - pod rygorem wyłączenia zpostępowania przetargowego. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej i częściowej . 7.Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie oględzin terenu budowy i terenów przyległych w celu uzyskania wszelkich informacji do przygotowania oferty. 8 .Udzielanie wyjaśnień: 1)zapytania dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca kieruje na piśmie do Zamawiającego, który w tej samej formie udzieli odpowiedzi (pisemnie lub faksem). Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 2)wyjaśnienia będą udzielane niezwłocznie, chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem składania ofert (art.38 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3)osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Edward Demidowski - kierownik Działu Wodociągów i Kanalizacji, tel. 076 746 70 95 lub tel. kom. 509 501 989, Marcin Miedzianowski - tel. 076 746 70 94
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Opis sposobu przygotowania oferty. Wykonawcy przygotowują ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, musi być napisana w języku polskim, czytelnie, na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem, zawierać datę sporządzenia, nazwę i adres wykonawcy, do kogo jest kierowana, określenie przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dane wymagane przez Zamawiającego Każda strona oferty i załączników musi zawierać odcisk pieczęci firmowej i imiennej oraz podpis osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Wszelkie dokumenty załączone w postaci kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem także przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Oferta winna zawierać : a) formularz ofertowy wraz z ceną - (zał. nr 1 do SIWZ), b) dokumenty określone w części II pkt. 2 niniejszej specyfikacji, c) kosztorys ofertowy (oryginał), d) projekt umowy (zał. nr 2 do SIWZ ) zaparafowany i opieczętowany na wszystkich stronach przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy , e) umowę podmiotu występującego wspólnie (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej), w której winny być wskazane: - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - prawo zamówień publicznych - pełnomocnik - termin, na który została zawarta umowa podmiotu występującego wspólnie, z uwzględnieniem terminu gwarancji i rękojmi, - odpowiedzialność poszczególnych podmiotów wchodzących w skład podmiotu wspólnego, w zakresie reprezentacji przy składaniu oferty, wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy, odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji i zaciągania zobowiązań, - zakres prac przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego, Oferta winna zostać złożona w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie, zaadresowana na adres Zamawiającego i oznaczona:Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Gawrony- etap IV i opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy. 2.Dokumenty wymagane od wykonawców (załączniki do oferty). 1)oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2)dokumenty potwierdzające prawdziwość w/w oświadczenia (w przypadku podmiotu występującego wspólnie -od każdego przedsiębiorcy) tj.: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia(w tym co najmniej pięć tożsamych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 4 do SIWZ - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - kserokopia uprawnienia osoby przewidzianej na kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, -zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, wg zał. nr 6 do SIWZ, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkim.rudna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach