Przetargi.pl
praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łuków dnia 14.12.2009 ZDP-D5/3/34/342/34/2009 OGŁOSZENIE Zarząd Dróg Powiatowych 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112 , tel. /025/ 798 2617, fax. /025/ 798 7187 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. P.Z.P. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm. 1. Przedmiotem zamówienia jest praca sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2010 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie według zapotrzebowania jak poniżej : - Pług dwustronny ciężki na nośniku o ładowności min. 10 ton , napęd na dwie osie - 4 szt. orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 800 - Równiarka - 1 szt. , orientacyjna ilość godz. pracy -ok. 200. Podstawianie sprzętu na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Gotowość podjęcia pracy przez wymieniony sprzęt - do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba użycia sprzętu w pełnej ilości godzin określonych w materiałach przetargowych, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wspólny Słownik Zamówień- CPV: 90620000-9 /usługi odśnieżania/. 8. Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r. 9. Termin płatności : 30 dni od dnia otrzymania faktury. W ofercie należy podać wartość / netto/, podatek VAT i cenę /brutto/ za jedną godzinę pracy dla każdej jednostki sprzętowej wraz z kierowcą-operatorem, która obowiązywać będzie niezmiennie w roku 2010. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy p.z.p. z 29.01.2004 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm. zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Kryterium oceny ofert : cena 100 %. Wadium: nie wymaga się wniesienia wadium. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.z.p. Dz. U. Nr 171, poz. 1058 z 2008 r. możliwość wprowadzenia zmian co do treści umowy w przypadku: ograniczenia bądź cofnięcia przyznanych środków finansowych skutkujących zmniejszeniem zakresu zamówienia, rozwiązaniem umowy lub zmianą terminu płatności, bądź zmiany dokonane w umowie są korzystne dla zamawiającego z punktu widzenia celu publicznego, któremu mają służyć. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia uzyskać można osobiście w Zarządzie Dróg Powiatowych w Łukowie godz. od 700 - 1500 lub na stronie internetowej Z.D.P. www.zdp.lukow.pl Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego /sekretariat/ w terminie do dnia 28.12.2009 do godz 9.00. Oferty zostaną otwarte w dniu 28.12.2009 o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego /pok. Nr 2/. Termin związania z ofertą - 30 dni. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uprawniony do kontaktów z oferentami - Mariusz Komar Dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy /zał. Nr 1/ 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o niezaleganiu w opłatach na rzecz ZUS, KRUS i US - zał. nr 4 6. Oświadczenie wykonawcy o wskazaniu części zamówienia, której wykonanie planuje/nie planuje powierzyć podwykonawcy - zał. nr 5 7. Wzór Umowy - zał nr 6 * W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z nich w tym również przez pełnomocnika /lidera/ reprezentującego podmioty składające ofertę. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentacji /lidera/. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Należy zapoznać się z ogólnymi warunkami umowy - wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale lub za poświadczeniem zgodności kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o niezaleganiu w opłatach na rzecz ZUS, KRUS i US - zał. nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy o wskazaniu części zamówienia, której wykonanie planuje/nie planuje powierzyć podwykonawcy - zał. nr 5 6. Zaparafowany wzór umowy - zał nr 6 * W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z nich w tym również przez pełnomocnika /lidera/ reprezentującego podmioty składające ofertę. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentacji /lidera/. Podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Należy zapoznać się z ogólnymi warunkami umowy. Dokumenty składane są w oryginale lub za poświadczeniem zgodności kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach