Gmina Bychawa ogłasza przetarg
- Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5660004 w. 42 , fax. 081 5660048
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
ul. Partyzantów 1 1
23-100 Bychawa, woj. lubelskie
tel. 081 5660004 w. 42, fax. 081 5660048
REGON: 43102009000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bychawa.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego będących własnością Gminy Bychawa oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Bychawa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego będących własnością Gminy Bychawa oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Bychawa, polegająca na zakupie paliw i tankowaniu samochodów na wskazanych przez dostawcę stacjach paliwowych w okresie od 2 stycznia 2010 do 31 grudnia 2011 roku. 2 Szacunkowe ilości zamawianego paliwa wynoszą : L.p. Nazwa produktu j. m. ilość 1 Olej napędowy, litr 75 111 2 Gaz płynny (skroplony gaz ropopochodny LPG) litr 2 590 3 Benzyna bezołowiowa Pb-95 litr 9 734 3 Paliwa, o których mowa w pkt. 2 muszą spełniać wymagania jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa. 4 Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb zamawiającego. 5 Zamawiający wymaga, aby tankowanie pojazdów samochodowych odbywało się we wszystkie dni tygodnia, w godz. 6:00-22:00, zgodnie z potrzebami zamawiającego na wskazanych przez dostawcę stacjach paliwowych zlokalizowanych w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego tj. ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez oferentów.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 50 000,00 złotych, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 6. spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania w ofercie spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Koncesje na obrót paliwami ciekłymi. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (zał. nr 2). 4 Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców powinien złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 1., 2., 4 natomiast dokument wymieniony w pkt 3. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bychawa.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA GMINY BARANÓW W 2017 ROKU
Dodano: 2016-07-26 - Sprzedaż i dostawa paliwa do pojazdów SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa oleju napędowego w ilości do 50 000,00 litrów
Dodano: 2016-06-23 - Zainstalowanie zbiornika i zakup oleju napędowego w ilości 70 000 l
Dodano: 2016-05-24 - zakup paliw płynnych
Dodano: 2016-04-15 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
Dodano: 2016-04-14 - Zakup paliw dla PGK Sp. z o.o. w Lubartowie
Dodano: 2016-04-11 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę oleju napędowego do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-07 - Bezgotówkowa bieżąca sprzedaż za pomocą elektronicznych kart paliwowych oleju napędowego do zbiorników pojazdów należących do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
Dodano: 2016-03-30