Przetargi.pl
Pozyskanie pomieszczeń archiwum na pracownię technologii postaci leków w Policealnej Szkole Medycznej im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy

Policealna Szkoła Medyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Kielecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 311 46 80 , fax. 0-41 311 46 80
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Policealna Szkoła Medyczna
    ul. Kielecka 7 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 311 46 80, fax. 0-41 311 46 80
    REGON: 29116987400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamedyczna.com./
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie pomieszczeń archiwum na pracownię technologii postaci leków w Policealnej Szkole Medycznej im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Pozyskanie pomieszczeń archiwum na pracownię technologii postaci leków w Policealnej Szkole Medycznej im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: A/ Kosztorys ofertowy, oraz Projekt technologiczny dostosowania pomieszczeń archiwum na Pracownię Postaci Leków i Pracownię Farmakognozji B/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: 1) posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się takiego, który : 1.1) dysponuje osobami ( lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wymaganej przez przepisy prawa budowlanego dla zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia . 2) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, uzna się takiego który: 2.1) posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000 zł przy czym okres ubezpieczenia winien obejmować czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Spełni następujące wymogi szczegółowe: 1) udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy, 3.Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt 1 i 2 odbywać się będzie metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w części V pkt. 1,2 SIWZ składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy na wartość co najmniej 50 000 zł. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z dokumentem poświadczającym przynależność do odpowiedniego samorządu zawodowego. Dokumenty składane są w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1.Wskazanie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy Wykonawca nie będzie samodzielnie realizował całości zamówienia. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad zawartych w cz. XV pkt 5 s.i.w.z. 3.W razie ustanowienia pełnomocnika dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi. C) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wszystkie dokumenty dotyczące tych Wykonawców składa pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt A1, A2, A3 SIWZ pozostałe dokumenty mogą być złożone w odniesieniu do wszystkich wykonawców łącznie. D) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, ze zmianą Dz.U. z dnia 16 października 2008 r. Nr 188 poz.1155 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamedyczna.com./
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach