Przetargi.pl
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej Sławoszew - Nowa Wieś na odcinku 1890 m

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej Sławoszew - Nowa Wieś na odcinku 1890 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi ( z uwzględnieniem postanowień art. 2, pkt. 8 oraz art. 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych ) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej Sławoszew - Nowa Wieś na odcinku 1890 m. Przedmiotem zamówienia jest podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej Sławoszew- Nowa Wieś. Przebudowywana droga od KM 0+000,00 do KM 1 + 890,00 posiada nawierzchnię bitumiczną o zmienionej szerokości od 3,7m do 5,0 m. Nawierzchnia posiada liczne spękania oraz ubytki i wyboje w warstwie ścieralnej.Modernizowana droga gminna na całym odcinku przebiega wśród pól uprawnych. W pasie drogowym zlokalizowana jest infrastruktura wodociągowa, teletechniczna oraz elektroenergetyczna. Prace zwiazane z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem od 6,3 do 10 mm w dolnej warstwie w ilości od 7 do 8 litrów/ m2 oraz grysem od 2 do 4 mm w górnej warstwie w ilości od 4 do 5 litrów / m2 obejmują : - oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prac oraz w poczatkowym okresie eksploatacji, - przygotowanie powierzchni nawierzchni do wykonania powierzchniowego utrwalenia, a w szczególności oczyszczenie nawierzchni z zabrudzeń za pomocą szczotek mechanicznych, - rozłożenie lepiszcza - emulsja kationowa K1-65 w ilości 1,0 kg emulsji na 1 m2 nawierzchni, - pojedyńcze rozłożenie kruszywa łamanego ( bazalt ) o uziarnieniu 6,3 / 10 mm w ilości 7-8 dm3 na 1 m2 nawierzchni, - wstępne wałowanie, - rozłożenie lepiszcza - emulsja kationowa K1-65 w ilości 1,3 kg emulsji na 1 m2 nawierzchni, - rozłożenie kruszywa łamanego ( bazalt ) o uziarnieniu 2/4 mm w ilości 4-5 dm3 na 1 m2 nawierzchni, - wałowanie wraz z zebraniem nadmiaru kruszywa. Obliczenie ilości robót : Razem powierzchnia uszkodzeń : 23,68 m2 w tym : - uszkodzenia o średniej gr. 5 cm - 9,68 m2, - uszkodzenia o średniej gr. 7 cm - 14,00 m2 Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określającej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ, - przedmiarze robót- zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem , wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1.000,00 zł słownie : jeden tysiąc złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają nastepujace warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji: - walec statyczny samojezdny, - walec statyczny samojezdny ogumiony, - zagęszczarka płytowa - piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, - młoty pneumatyczne, - skrapiarka do bitumu, - rozsypywarka kruszywa, - szczotka mechaniczna, - koparko - ładowarka, - beczkowóz, - samochody samowyładowcze o ładowności 10 - 15 t, b) wykonawca musi dysponować kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania udokumentują dysponowaniem co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej specjalizacji - budowa dróg. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłozyć zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg.Ponadto należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby kierującej robotami ze strony wykonawcy, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia : a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5) wniosą wadium w wymaganym terminie , wysokości i formie, 6) udokumentują, ze w okresie ostatnich pięciu lat ( 01.01.2004 - 31.12.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nalezycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane podobne z robotami bedącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi. Należy podać adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne , warunek musi spełniać , co najmniejjeden podmiot. 7) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na okres co najmniej 3 ( trzy ) lata licząc od dnia odbioru końcowego. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów w/g formuły spełnia bądź nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VII pkt. 1 SIWZ i w formie określonej w części VI SIWZ 1) ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków : 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowa spólki - w przypadku, gdy wykonawca jest spółką cywilną lub jawną , 4) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, 5) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert,( w przypadku, gdy wykonawcy wystepują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), 11) Wykaz , co najmniej 2 ( dwóch ) podobnych robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat ( 01.01.2004 - 31.12.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem zakresu rzeczowego, wartości oraz daty wykonania i odbirów wraz z załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy polecające, rekomendacje ) w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 12) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające , ze posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży : obiekty budowlane w branży drogowej. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu i kierowcy ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co Wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie. 13) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zadania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 14) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 15) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 16) Informacja o podwykonawcach, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ, 17) Wypełniony i parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków w/g załącznika, 18) Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl. > gmina > przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach