Przetargi.pl
Remont sanitariatów i sypialni dziecięcych

Żłobek Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Sosnowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 243 18 41
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski
    ul. Sosnowa 6 6
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 243 18 41
    REGON: 00136966400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów i sypialni dziecięcych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont kapitalny węzłów sanitarnych Żłobka Miejskiego przy ul. Staszica 17 w Koninie oraz sypialni dzieci, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. Zakres robót obejmuje pomieszczenia oznaczone w projekcie budowlanym numerami 1/01, 1/02, 1/03, 1/04, 1/05, 1/06, 1/07, 1/08, 1/11, 1/14 i 1/15. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia : 1.Wykonawca na własna odpowiedzialność i na swój koszt, podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć teren budowy i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 2.Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki części technicznej. 3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, oraz wizje lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawce, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą obiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22ust.1 ustawy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom remontowo - budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,- zł . 4.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1,pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierowników robót wyszczególnionych specjalności - zgodnie z załącznikiem nr 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. 7. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru robót, faktury VAT oraz inne dokumenty , z których treści wynika, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz . 8. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) - okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. 9. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -zgodnie z załącznikiem nr 6 + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6a 10. Kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach