Przetargi.pl
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego mające na celu wybór wykonawców DO ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ na okres dwóch lat dla zadania Bieżące roboty budowlane, drogowe i remontowe oraz usługi naprawczo-konserwacyjne w obiektach i na terenach PGK TERMY UNIEJÓW Sp. z o.o. w Uniejowie Z PODZIAŁEM NA IV CZĘŚCI

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Polna 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37 37
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego mające na celu wybór wykonawców DO ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ na okres dwóch lat dla zadania Bieżące roboty budowlane, drogowe i remontowe oraz usługi naprawczo-konserwacyjne w obiektach i na terenach PGK TERMY UNIEJÓW Sp. z o.o. w Uniejowie Z PODZIAŁEM NA IV CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W konsekwencji niniejszego postępowania wybrani zostaną wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, na okres dwóch lat. 2.Umowa ramowa swoim zakresem obejmować będzie, sukcesywne, dostosowane do aktualnego zapotrzebowania zamawiającego: Bieżące roboty budowlane, elektryczne i remontowe oraz usługi naprawczo-konserwacyjne z podziałem na następujące części: Cześć I - Roboty ziemne, niwelacyjne i przygotowania terenu oraz utwardzenia i roboty drogowe. Cześć II - Bieżące roboty remontowe ogólnobudowlane i usługi naprawczo konserwacyjne. Cześć III - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg. Cześć IV - Bieżące roboty remontów pomieszczeń i wewnętrzne prace renowacyjne. 3.Szczegółowa specyfikacja elementów dla każdej części ujęta została w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. Wskazane w formularzach ilości określone jako łączne szacunkowe dla 2 lat trwania umowy są wartościami orientacyjnymi, na potrzeby przygotowania oferty przetargowej, nie stanowią natomiast zobowiązania Zamawiającego do faktycznego zrealizowania prognozowanych wartości. Zamawiający deklaruje jedynie że ilości powyższe opracowane zostały na podstawie dotychczas realizowanych zadań. 4.Roboty budowlane wykonywane będą w czynnych obiektach i na terenach ogólnie dostępnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania prac w przypadku zaistnienia konieczności zachowania ciszy lub ograniczenia dostępu w terenie lub na obiekcie z uwagi na trwające w obiekcie lub na danym terenie inne działania lub ze względów bezpieczeństwa. 5.Wykonawca musi utrzymywać porządek w trakcie prowadzenia prac remontowych na danym terenie lub w obiekcie. Po stronie wykonawcy pozostaje zabezpieczenie, wydzielenie, odpowiednie oznakowanie oraz nadzór nad terenem prowadzonych prac w celu zachowania bezpieczeństwa użytkowania. 6.Umowa ramowa, której wzór jest zawarty w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ, zostanie podpisana zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt. Ustawy PZP z czterema Wykonawcami dla każdej części, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 7.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu umowy ramowej zawiera załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Załącznik Nr 2 sporządzono w formie 2.1 do 2.4 dla każdej części zadania osobno. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym. 8.Realizacja bieżących zamówień w okresie obowiązywania umowy ramowej odbywać się będzie w następujący sposób: 1.Zamawiający po podpisaniu umowy ramowej z wykonawcami utworzy Listę Wykonawców Umowy Ramowej (LWUR). 2.Zamawiający w celu realizacji bieżących zadań z asortymentu ujętego w załączniku Nr 2 do SIWZ, będzie wysyłał faksem lub e-mailem zapytanie ofertowe zgodnie ze wzorem ujętym w załączniku Nr 6 do SIWZ do wszystkich wykonawców wpisanych na LWUR, 3.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia odpowiedzi na zapytanie Zamawiającego w terminie w nim określonym, 4.Zamawiając przewiduje dwukrotną w każdym roku obowiązywania umowy, możliwość odmowy złożenia oferty w zapytaniu na bieżące zadanie ze względu np. na inne zobowiązania Wykonawcy lub szczególnie niesprzyjające warunki niezależne od Wykonawcy. 5.Brak odpowiedzi na zapytanie Zamawiającego we wskazanym terminie, potraktowany zostanie jako zgoda na realizację zadania po cenie zgodnej z ofertą stanowiącą załącznik do umowy ramowej. 9.Zamawiający przewiduje możliwość usunięcia Wykonawcy z LWUR, w następujących przypadkach: - wykonawca udzielił odpowiedzi odmownej w trzech postępowaniach na bieżące wykonanie zadania w danym roku trwania umowy; - oferta cenowa Wykonawcy zostanie trzykrotnie w danym roku trwania umowy, uznana za odrzuconą, ze względu na cenę w niej zawartą wyższą niż cena zaoferowana w ofercie stanowiącej załącznik do Umowy Ramowej; - Wykonawca wykona nieterminowo, niewłaściwie lub nienależycie co najmniej jedno bieżące zamówienie realizacyjne. 10.Poszczególne zakresy prac będą przekazywane Wykonawcom, z którymi została zawarta umowa ramowa w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w formie zapytania ofertowego stanowiącego załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 11.Oferta składana w odpowiedzi na zapytanie nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. 12.Podstawą do realizacji zamówienia będzie Umowa Wykonawcza na realizację zamówienia bieżącego, zawarta z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę. (wzór umowy wykonawczej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 13.Maksymalna wartość zleconych zadań w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości: 5.186.000 euro netto, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013, poz. 1735). Do przeliczenia na euro stosuje się aktualny średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych określany w rozporządzeniu przez Prezesa Rady Ministrów. 14.Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - w przypadku oferty składanej dla wszystkich części zadania 90.000,00 zł lub w wysokości odpowiednio dla każdej części tj.: część I 40.000,00 zł; część II 15.000,00 zł; część III 30.000,00 zł; część IV 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach