Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z remontem budynku administracyjno-biurowego Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem korytarzy w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 w zakres których wchodzą: - wymiana zasilania elektrycznego obiektu wraz z przeniesieniem rozdzielni - wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych - montaż drzwi przeciwpożarowych - przebudowa hallu wejściowego wraz z adaptacją w części na recepcję - ułożenie posadzki gresu - montaż sufitów Amstrong - wykonanie lamperii z tynku mozaikowego - roboty malarskie 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w kosztorysach nakładczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik Nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych SIWZ oraz w załączniku Nr 9 do SIWZ. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał materiał o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w ww załącznikach. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 6. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. Nr 198 poz. 2041 z późn. zmianami). 7. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. 8. Wymagany okres gwarancji minimum 60 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji (min. 60 miesięcy)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26