Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy obiektu Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie-I etap inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika

Powiat Płoński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764(66) , fax. 023 6623816
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płoński
    ul. Płocka 39 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764(66), fax. 023 6623816
    REGON: 13037771200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy obiektu Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie-I etap inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich przewidzianych prawem uzgodnień, opinii, decyzji skutkujących uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie obiektu - Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie w ramach I etapu inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z budową łącznika. 2.Etap I inwestycji polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu łącznika pomiędzy dwoma istniejącymi budynkami Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z wykończeniem wnętrz, wykonaniem instalacji sanitarnej i elektrycznej, wyłożeniem tarasu kostką betonową zgodnie z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego dla rozbudowy i termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również odkopać, zabezpieczyć, ocieplić i przesunąć podziemne przyłącze C.O. łączące budynek główny z kotłownią (przyłącze należy przenieść w takie miejsce, aby nie kolidowało z łącznikiem) oraz przebudować hydranty, dostarczyć i zamontować dwa klimatyzatory-zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym dla rozbudowy i termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie. 4.Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 58.2 w obrębie geodezyjnym Karolinowo o powierzchni 0,76 ha, która jest własnością Powiatu Płońskiego. Działka jest zagospodarowana. Występują na niej dwa budynki: niepodpiwniczony budynek mieszkalno-biurowy, posiadający dwie kondygnacje naziemne oraz niepodpiwniczony jednokondygnacyjny budynek kotłowni i pralni. Na terenie działki znajdują się drogi wewnętrzne oraz chodniki. Działka jest zaopatrzona w przyłącze wodne i elektryczne. Na sąsiedniej działce Nr 58.9 będącej również własnością Powiatu Płońskiego funkcjonuje biologiczna oczyszczalnia ścieków Domu Pomocy Społecznej. 5.W zakresie dokumentacji projektowej dotyczącej wybudowania łącznika Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania w wersji papierowej: 1)projekt budowlano-wykonawczy z podziałem na branże - 6 egzemplarzy, 2)przedmiar robót - 2 egzemplarze, 3)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze, 4)mapa do celów projektowych- 1egzemplarz, 5)informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -1 egzemplarz, 6.Opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać także w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym (zapis na CD,DVD), w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie.pdf z możliwością wyszukiwania, opracowania graficzne w formacie.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo przedmiary robót w formacie.ath. W przypadku braku możliwości otwarcia pliku w dostarczonym formacie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia pliku w innym formacie.7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym dla rozbudowy i termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia -Załącznik Nr 8 do SIWZ.8.Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i mieszkańców DPS na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty wymagające czasowego odłączenia prądu, ciepła i wody muszą być zawsze uzgodnione z kierownictwem DPS i Zamawiającym.9.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, Programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi w tym zakresie normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.10.W przedstawionych rozwiązaniach projektowych i realizacji robót budowlanych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 11.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Stosownie do treści tego artykułu nie można opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważny- wskazać jednak należy na określone parametry minimalne zarówno techniczne i jakościowe, jakim odpowiadać mają zaoferowane materiały i urządzenia przez Wykonawców.12.Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji robót budowlanych muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane.13.Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany będzie do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry14.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w miarę istniejących potrzeb konsultacji z Zamawiającym w sprawie omówienia szczegółowych rozwiązań technicznych, materiałowych i kosztowych dla zakresu prac budowlanych będących do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej. Z przeprowadzonych konsultacji Zamawiający sporządzi notatki służbowe podpisane przez Wykonawcę. Nie później niż w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji koncepcję architektoniczną. 15.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie: 1)przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i jego wzorem, 2)dostarczyć wraz z dokumentacją projektową uproszczony kosztorys ofertowy zgodnie z ceną złożonej oferty. Pomiędzy kosztorysem ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę a harmonogramem rzeczowo-finansowym musi zachodzić tożsamość rzeczowa i finansowa 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych17.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.18.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji liczonej od daty odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie:pięć tysięcy złotych zero groszy).2.Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227 ,poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz.620). 3.Termin i miejsce wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 70 8213 0008 2006 0801 5275 0038 Kserokopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez Bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego.2)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.4)Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy:a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b)dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania,d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu,f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby: -Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 6)Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach