Przetargi.pl
Porządkowanie i wykaszanie terenów miejskich nieposiadających żadnego użytkownika

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie i wykaszanie terenów miejskich nieposiadających żadnego użytkownika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Porządkowanie i wykaszanie terenów miejskich nieposiadających żadnego użytkownika. 1. Zamówienie obejmuje: - wykaszanie trawy z wygrabianiem (wraz z wywozem), - utylizację śmieci (wraz z wywozem), - strzyżenie żywopłotu (wraz z wywozem), - usuwanie drzew (wraz z wywozem), - usuwanie krzewów (wraz z wywozem), - przycinanie drzew (wraz z wywozem), - przycinanie krzewów (wraz z wywozem), - nasadzanie drzew (wraz z zakupem i przywozem, przy użyciu palików i wiązadeł), - nasadzanie krzewów (wraz z zakupem i przywozem), - odśnieżanie chodników (wraz z wywozem), - odkuwanie lodu z chodników (wraz z wywozem), - a także inne prace porządkowe. 2. Podczas realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania: - ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3. Maksymalna wartość zlecanych zadań nie przekroczy kwoty 100.000 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca: - zgodnie z art. 44 Pzp złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, 2. akceptują wzór umowy, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 3. wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - nie zaistniały przesłanki z art. 24 ust. 1 Pzp, - w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości. Ocena spełniania warunków wymienionych w punktach 6.1. - 6.3. SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia wymaganych warunków wykonawca przedstawia: 1. w formie oryginału załącznik nr 2, w którym znajdują się: a) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków dotyczących: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, b) oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 2. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załącznik nr 3, w którym znajduje się oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, 3. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 4. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp (załącznik nr 5). W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się odpisu z właściwego rejestru, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca nie dysponuje zasobami własnymi, a podczas realizacji zamówienia będzie polegać na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, składa również: 5. w formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty załącznik nr 3, w którym znajduje się oświadczenie tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach