Urząd Gminy w Waśniowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-425 Waśniów, Rynek 24
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2646026 , fax. 041 2646028
- Data zamieszczenia: 2014-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Waśniowie
Rynek 24 24
27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2646026, fax. 041 2646028
REGON: 00055135500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POPRAWA STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI GARBACZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: -Demontażu istniejącego pokrycia dachowego (eternit zostanie przekazany do utylizacji przez Zamawiającego); -Demontażu uszkodzonych elementów drewnianej więźby dachowej, elementów wiatrownic i podprzybitek; -Wykonanie uzupełnień więźby dachowej poprzez wzmocnienie krokiew i ołacenie; -Wykonaniu nowego pokrycia dachu blachą trapezową (kolor czerwony ceglasty), wraz z komletem obróbek blacharskich, wiatrownic, podprzybitekl i kominów; -Wykonaniu kompletnego orynnowania poziomego i pionowego. Zadanie należy wykonać w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), oraz szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wymagania dotyczące robót i materiałów: -Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. -Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostałymi wymogami niniejszej specyfikacji. -Wszystkie materiały zastosowane podczas budowy powinny posiadać obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. -Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zamówienia -Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia tj. od dnia odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w okresie pierwszych trzech lat do realizacji do corocznych przeglądów gwarancyjnych. Na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (czas reakcji serwisowej) wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym również wysyłką w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. -Na jakość użytej blachy Wykonawca przedstawi pisemną gwarancję producenta na minimum 15lat Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: -wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, -wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów ze stanem faktycznym poprzez analizę dokumentacji i ewentualną wizję w terenie przyszłej budowy. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał uiszczenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wasniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26