Przetargi.pl
Poprawa stanu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2500L Niebrzegów - Parafianka - Cezaryn - Baranów w miejscowości Pogonów

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884160 , fax. 081 8880388
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa 1a 1a
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884160, fax. 081 8880388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2500L Niebrzegów - Parafianka - Cezaryn - Baranów w miejscowości Pogonów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia na zadanie jest wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego na całym odcinku drogi długości 996,11mb (w nawiązaniu do istniejących krawężników betonowych ograniczających jezdnię), a następnie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego na jezdni oraz zjazdach, skrzyżowaniach asfaltowych i zatoce autobusowej. Remont tego odcinka drogi jest związany ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, która wymaga wykonania pilnych robót remontowych i doprowadzeniem do właściwej wysokości względem krawężników betonowych nawierzchni jezdni. Teren objęty opracowaniem położony jest województwie lubelskim, na terenie gminy Baranów, w centrum miejscowości Pogonów, w ciągu drogi powiatowej nr 2500L. Obiekt położony jest na działce nr 61 stanowiącej pas drogowy drogi powiatowej nr 2500L. Na odcinku od km 0+000,00 do km 0+770,00 jezdnia asfaltowa o szerokości 5,5m posiada przekrój uliczny i ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym 20x30cm. Za krawężnikami znajduje się wykonany w ubiegłym roku chodnik o szer. 1,5m z kostki brukowej wraz ze zjazdami z kostki brukowej do posesji. Na odcinku od km 0+770,00 do km 0+996,11 jezdnia asfaltowa o szerokości 5,5m posiada przekrój pół-ulicznyz lewostronnym krawężnikiem betonowym 20x30cm i prawostronnym poboczem utwardzonym kruszywem łamanym. Za lewostronnym krawężnikiem betonowym znajduje się chodnik o szer. 1,5m z kostki brukowej wraz ze zjazdami z kostki brukowej do posesji. Droga przebiega na rozpatrywanym odcinku w terenie zabudowanym. Na odcinku do km 0+525,00 wykonana została w 2014r w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego w nawiązaniu do krawężników betonowych ograniczających chodnik. Jednakże w-wa wyrównawcza nie jest wykonana symetrycznie względem krawężników i wymaga wykonania cienkiej w-wy wyrównawczej w celu doprowadzenia do stałej wysokości względem krawężników betonowych. Na odcinku od km 0+525,00 do km 0+996,11 występuje istniejąca zdeformowana nawierzchnia asfaltowa ( znacznie zaniżona względem krawężników betonowych) z wykonanym w 2014r poszerzeniem z piasku stabiliz. cem. o Rm= 5,0MPa. Nawierzchnia asfaltowa na odcinku od km 0+525,00 jest w złym stanie technicznym. Występują liczne deformacje, spękania podłużne i poprzeczne oraz wyrwy powodujące utrudnienia w odbywającym się ruchu pojazdów. Remont przedmiotowego odcinka drogi wymagany jest ze względu pogarszającego się stanu technicznego oraz wymogów bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego. Początek opracowania odcinka drogi powiatowej znajduje się w km 0+000,00 zaś koniec w km 0+996,11 tj. na końcu wykonanego lewostronnego chodnika. Projektowany odcinek drogi w całości przebiega po śladzie istniejącej jezdni o szerokości 5,5m. Zachowano istniejący układ zjazdów i rodzaj nawierzchni zjazdów. Planowane roboty podzielono na 3 etapy robót, dla których sporządzono odrębne przedmiary robót. ETAP I - roboty poprawiające wykonaną w ubiegłym roku w-we wyrównawcza z betonu asfaltowego na odcinku jezdni od km 0+000,00 do km 0+525,00 Zakres etapu obejmuje następujący asortyment robót: Frezowanie korekcyjne nawierzchni asfaltowej na średnia głębokość 4cm 431,25 m2, Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej 2887,50 m2, Skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej o emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2- - 2887,50 m2; Ułożenie w-wy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR-1/2 o średniej gr. 1,68cm -117,88 Mg ; ETAP II - roboty związane z wykonaniem w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W KR1/2 na odcinku jezdni od km 0+525,00 do km 0+996,11 Zakres etapu II obejmuje następujący asortyment robót: Frezowanie korekcyjne nawierzchni asfaltowej na średnią głębokość 4cm - 20 m2, Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej - 2591,11 m2; Skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2- 2591,11 m2;Ułożenie w-wy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR-1/2 o średniej gr. 6,48cm -419,68 Mg ; ETAP III - roboty związane z wykonaniem w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR3 na odcinku jezdni od km 0+000,00 do km 0+996,11 wraz z innymi n/w robotami wykończeniowymi. Zakres etapu III obejmuje następujący asortyment robót: Frezowanie nawierzchni asfaltowej na średnią głębokość 4cm na wcinkach technologicznych - 110 m2,Oczyszczenie mechaniczne istniejącej w-wy wyrównawczo- wiążącej 5566,61 m2; Skropienie w-wy wyrówn. -wiążącej emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2- - 5566,61 m2; Wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4cm na ciągu głównym ( od km 0+000,00 do km 0+996,11 oraz na odcinku 16mb przed km 0+000,00 ) z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 -5566,61 m2; Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach poprzez wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 8cm - 255,40 m2, Wykonanie warstw asfaltowych ( w-wa wiążąca gr. 4cm + w-wa ścieralna gr. 4cm) na zatoce autobusowej w km 0+360,00 str. lewa- 114m2, Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm z betonu asfaltowego AC 11S KR-1/2 na zjazdach , zgodnie z tabela zjazdów -174,04 m2; Wykonanie warstw asfaltowych ( w-wa wiążąca gr. 4cm + w-wa ścieralna gr. 4cm) na skrzyżowaniu w km 0+760,00 str. prawa- 144m2, Wykonanie utwardzonego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 10cm o szer. 0,75m na odcinku od km 0+770,00 str. prawa- 169,58m2 Wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej wraz z elementami kd Parametry techniczne odcinka drogi: klasa techniczna Z, długość odcinka drogi - 996,11mb, szerokość jezdni - 5,5m spadek poprzeczny: daszkowy 2,2, prędkość projektowa Vp=40km/h chodniki: obustronne o szer. 1,5m W ramach remontu przewidziano, w uzgodnieniu z Inwestorem, wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi w następujący sposób: Jezdnia dr. pow. nr 2500L na odcinku od km 0+000,00 do km 0+525,00 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm warstwa wyrównawczo-wiążąca z betonu asfaltowego AC11W KR-1/2 wg PN-EN-13108-1 sr. gr. 1,63 cm warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego wykonana w 2014r istniejąca konstrukcja drogi powiatowej Jezdnia dr. pow. nr 2500L na odcinku od km 0+525,00 do km 0+996,11 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm, warstwa wyrównawczo-wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR-1/2 wg PN-EN-13108-1 sr. gr. 6,48 cm, istniejąca konstrukcja drogi powiatowej Projektowana jezdnia posiada spadek poprzeczny daszkowy 2,2 % w kierunku krawężnika, natomiast niweleta jezdni posiada spadki podłużne w kierunku projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej. Po wykonaniu w-wy ścieralnej krawężnik powinien być wyniesiony +12cm względem asfaltu. Zjazdy i skrzyżowania. Zgodnie z opracowaną tabela zjazdów przewidziano na istniejących zjazdach z wykonana podbudowa z kruszywa łamanego wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1/2 o gr. 5cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną w km 0+770,00 str. prawa zaprojektowano wykonanie w-wy wiążącej z bet. asf. gr. 4cm i w-wy ścieralnej z bet. asf. gr. 4cm. Istniejące chodniki i zjazdy z kostki brukowej pozostawiono bez zmian, gdyż są one w bardzo dobrym stanie technicznym. Odwodnienie Na rozpatrywanym odcinku niweleta jezdni posiada 2 najniższe punkty w km 0+625,00 oraz w km 0+940,00. W najniższych miejscach jezdni zaprojektowano wykonanie nowych studzienek wpustu deszczowego z kręgów betonowych fi 500 z osadnikiem H=800 i wpustem żeliwnym typu ciężkiego. W km 0+625,00 zaprojektowano obustronne wpusty kanalizacji deszczowej, zaś w km 0+940,00 zaprojektowano lewostronny wpust kanalizacji deszczowej. Odwodnienie należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektowa. Roboty należy prowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo robót i jak najmniej zakłócać istniejące warunki komunikacji kołowej i pieszej. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Projekt budowlany - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ (znajduje się na oddzielnym pliku) Szczegółowe specyfikacje techniczne - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ ( znajdują się na oddzielnym pliku) . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zamawiający ustala jedyne kryterium ceny - najniższa cena z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, ma ustalone standardy jakościowe i nie generuje kosztów poza ceną zakupu z uwagi na to, że Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 36 m-cy. Pozostałe ponoszone koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia są obowiązkiem Zamawiającego wynikającym z odrębnych przepisów. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach