Przetargi.pl
Poprawa stanu infrastruktury edukacyjno-sportowej w Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w Gminie Łomianki w zakresie; część I - Modernizacji sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Wnętrz, część II - Modernizacji szatni szkolnej Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Wnętrz, część III - Modernizacji Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Dachu.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu infrastruktury edukacyjno-sportowej w Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w Gminie Łomianki w zakresie; część I - Modernizacji sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Wnętrz, część II - Modernizacji szatni szkolnej Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Wnętrz, część III - Modernizacji Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Dachu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu infrastruktury edukacyjno-sportowej w Zespole Szkół w Dziakanowie Leśnym w Gminie Łomianki dla zadań; Część I - Modernizacji sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Wnętrz w zakresie: remontu posadzki, wykończenia ścian, sufitów, remontu/wymiany drzwi, rozmieszczenia dodatkowych elementów wyposażenia (osłony, siatki itp.), wymiany elementów instalacji elektrycznej, wentylacji sali gimnastycznej. Część II - Modernizacji szatni szkolnej Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ulicy Akinsa 6 - Remont Wnętrz, w zakresie: demontażu istniejących boxów szatni, wymiany posadzki, wykończenia ścian, sufitów, remontu/wymiany drzwi, rozmieszczenia elementów wyposażenia (szafki szkolne, ławki itp.), wymiany elementów instalacji oświetleniowej, lokalizacji kamer dozorujących. Część III - Modernizacji Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6 - Remont Dachu w zakresie: termomodernizacji dachu, wymiany poszycia i odwodnienia dachu. Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Warunki gwarancji - 36 miesięcy od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym powyżej (np. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne - inne niezależne budowy) Zamawiający może działając zgodnie z zapisem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej wykonania. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu i nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów, jakie dany produkt posiada.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I - 8 400,00 zł (osiem tysięcy czterysta złotych), Część II - 7 900,00 zł (siedem tysięcy dziewięćset złotych), Część III - 2 800,00 zł (dwa tysiące osiemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy każdej części postępowania. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, dla części I - minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie sal sportowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto , dla części II - minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie szatni o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, dla części III - minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie dachu o wartości minimum 100 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca przedstawił w wykazie minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane - dotyczy każdej z części. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie w.w. uprawnień oraz aktualne zaświadczenie/a o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 8. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach