Przetargi.pl
Usługi pralnicze.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Ruda 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 752 30 45 , fax. 0 29 752 30 46
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Ruda 1 1
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 752 30 45, fax. 0 29 752 30 46
    REGON: 00067998300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV) 98.31.00.00-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho. Znak postępowania DPS-ZG/343/05/2009. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem środków piorących i dezynfekcyjnych o nieniszczącym działaniu. Wykonawca dokonuje n/w czynności: 1. Pranie wodne (odzieży, bielizny, pościeli, kołder, obrusów, ścierek, ręczników, zasłon, firan i innych), dezynfekcja chemiczno - termiczna, prasowanie, maglowanie, suszenie i naprawy krawieckie wraz z transportem. 2. Własnymi urządzeniami. 3.Zakupuje na własny koszt: środki piorące, dezynfekujące oraz zapachowe. 4.Przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem. 5.Wykonawca zobowiązany jest w czasie trwania umowy zapewnić odbiór i przywóz prania dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałek i w czwartek w godz. od 7,00 do 13,00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usługi w dni wolne od pracy szczegółowy zakres będzie uzgadniany z 1-tygodniowym wyprzedzeniem. 6.Wykonawca odpowiada za rzeczy Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 7.Odbierane i dostarczane pranie będzie każdorazowo ważone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 8.Wykonawca rozlicza się z ilości pobranej bielizny, w przypadku wystąpienia braków Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uzupełnienia ich we własnym zakresie i na własny koszt. 9.Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, troczków, zszywanie rozdarć. 10.Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi. Reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu 48 godzin. 11.Usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi, za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12.Wykonawca zapewni dostawę kwitariuszy (dowód dostawy). 13.Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji w związku z wykonywaniem w/w usługi. 14.Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia podana jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.5 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - załącznik nr 5. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Formularz oferty - załącznik nr 1. - Wykaz środków piorących i dezynfekujących, które będą stosowane przy realizacji zamówienia - załącznik nr 2. - Formularz cenowy - załącznik nr 3 - Podpisany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 4. - Pozytywną opinię właściwego Inspektora Sanitarnego w zakresie spełniania wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku, w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej w zakresie pralni (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz.1568 ze zm.) - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach