Przetargi.pl
Poprawa nawierzchni ulic w zakresie: Część I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650)

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 02056852900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa nawierzchni ulic w zakresie: Część I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla dwóch wyodrębnionych zadań częściowych: Część I Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650) Część I: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na poprawie nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinku od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa. 1. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1.1 opracowanie dokumentacji projektowej: a) projektu branży drogowej wraz z technologią wzmocnienia konstrukcji oraz odwodnieniem drogi, b) projektu zabezpieczenia i odtworzenia osnowy geodezyjnej c) projektu zabezpieczenia i odtworzenia zieleni d) projektu organizacji ruchu zastępczego e) projektu organizacji ruchu docelowego f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 1.2 wykonanie robót budowlanych: a) wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja organizacji ruchu zastępczego zabezpieczającego ciągłość ruchu samochodowego i pieszego oraz dostęp do nieruchomości, b) prace przygotowawcze i rozbiórkowe, c) czyszczenie przykanalików odprowadzających wody opadowe, d) regulacja istniejących lub budowa nowych krawężników i ścieków, e) regulacja istniejących studni, wpustów, armatury, f) ułożenie na całej szerokości jezdni warstwy ścieralnej na siatce i wiążącej z betonu asfaltowego z wcześniejszym wzmocnieniem istniejącej konstrukcji, g) wbudowanie na przejściach dla pieszych płytek STOP, h) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), i) roboty wykończeniowe i porządkowe, j) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, k) pełnienie nadzoru autorskiego, l) sporządzenie operatu kolaudacyjnego 2. Część II: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na poprawie nawierzchni w ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (Kozanowska - Kozanowska; Gwarecka - Dworska) 2.1 Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: : 2.1.1 opracowanie dokumentacji technicznej, a) projektu branży drogowej, b) projektu elementów branży wodno-kanalizacyjnej, c) projektu zabezpieczenia i odtworzenia osnowy geodezyjnej, d) projektu zabezpieczenia zieleni, e) projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z komunikacja zbiorową i obsługą placu budowy, f) projektu organizacji ruchu docelowego, g) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.1.2. wykonanie robót budowlanych: a) wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja organizacji ruchu zastępczego zabezpieczającego ciągłość ruchu samochodowego i pieszego oraz dostęp do nieruchomości, b) prace przygotowawcze i rozbiórkowe w tym frezowanie nawierzchni, c) czyszczenie przykanalików odprowadzających wody opadowe, d) regulacja istniejących lub budowa nowych krawężników, e) regulacja wysokościowa istniejących studni, wpustów, armatury, f) wymiana zwieńczeń wpustów deszczowych i studni kanalizacyjnych, g) wymiana górnej części odpowietrzników kolektora ODRA, h) ułożenie na całej szerokości jezdni (+ dodatkowe pasy + wloty) warstwy wiążącej AC, i) ułożenie na całej szerokości jezdni (+ dodatkowe pasy + wloty) warstwy ścieralnej SMA, j) wymiana konstrukcji zatoki autobusowej, k) wymiana uszkodzonych fragmentów kanalizacji deszczowej, l) wbudowanie na przejściach dla pieszych płytek STOP wraz z obniżeniem krawężników, m) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), n) roboty wykończeniowe i porządkowe, o) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, p) pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy q) sporządzenie operatu kolaudacyjnego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: W zakresie: Części I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinku od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN). Części II- Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650) 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN). Forma wadium: wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją -kwotę gwarancji, -termin ważności gwarancji, -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, -postanowienia pkt 11.2.2.IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt 11.2.1.2. IDW i 11.2.1.5 IDW.; Miejsce i sposób wniesienia wadium; wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Gminy Wrocław: Bank Zachodni WBK SA 1 Oddział we Wrocławiu 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289; -do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; -wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć nie później, niż przed upływem terminu składania ofert w oryginale w: Wydziale Księgowości Gminy Wrocław Dział Likwidatury, Sukiennice 10, pok. 108, Wrocław 50-107 Osoba upoważniona do kontaktu: Kierownik Likwidatury Pani Teresa Dudek telefon 0 71 777 81 77; -do oferty należy dołączyć kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. Termin wniesienia wadium; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium; Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP. Utrata wadium; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w sytuacji jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, także w sytuacji jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach