Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach

Miasto Rydułtowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537411 , fax. 032 4537410
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rydułtowy
    ul. Ofiar Terroru 36 36
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 032 4537411, fax. 032 4537410
    REGON: 27253611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Generała Józefa Bema w Rydułtowach, która swoim zakresem obejmować będzie: 1) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Poprawa efektywności energetycznej budynku sali sportowej przy ul. Gen. J. Bema w Rydułtowach w zakresie termomodernizacji przedmiotowego obiektu z uwzględnieniem projektu kolorystyki oraz zawierający ekpertyzę uwzględniającą sposób naprawy konstrukcji dachu wraz z pokryciem, 2) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego modernizacji instalacji c.o. oraz instalacji hydrantowej w budynku sali sportowej, 3) opracowanie projektu budowlano - wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem,4) opracowanie projektu przyłącza kanalizacji sanitarnej, 5) opracowanie projektu przyłącza kanalizacji deszczowej, 6) opracowanie projektu nowego przyłącza wodociągowego,7) charakterystykę energetyczną budynku, 8) inwentaryzację obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania projektu budowlano - wykonawczego,9) opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu ochrony przeciwpożarowej Hali Sportowej wraz z zapleczem zlokalizowanej przy ul. Gen. J. Bema wraz z uzyskaniem odstępstwa właściwego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z uwzględnieniem okresowo organizowanych spotkań, imprez sportowych dla osób z zewnątrz w ilości ponad 50 osób,10) zakup odpowiednich podkładów mapowych wraz z wypisem i wyrysem z rejestru gruntów celem opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych umożliwiających realizację przedmiotowego zakresu robót,11) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej oraz uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach na usunięcie siedlisk i ostoi ptaków, 12) opracowanie audytu energetycznego obiektu audyty ( ex ante i ex post ) wraz z obliczeniami efektu ekologicznego oraz kartę audytu, ankietę techniczno-ekonomiczną dotyczącą oświetlenia. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie inwentaryzacji obiektu, 2) wykonanie ekspertyzy uwzględniającej sposób naprawy konstrukcji dachu wraz z pokryciem (ekspertyza musi uwzględniać sposób wzmocnienia konstrukcji,zabezpieczenie elementów z uwagi na przepisy p.poż, zmianę pokrycia dachowego na pokrycie w konstrukcji lekkiej), 3) opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu ochrony przeciwpożarowej Hali Sportowej wraz z zapleczem zlokalizowanej przy ul. Gen. J. Bema i uzyskaniem odstępstwa właściwego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z uwzględnieniem okresowo organizowanych spotkań, imprez sportowych dla osób z zewnątrz w ilości ponad 50 osób, 4) uwzględnienie w projekcie rozwiązań wynikających z ekspertyzy technicznej w zakresie stanu ochrony przeciwpożarowej i zatwierdzeń przez Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, 5) termomodernizację budynku sali sportowej wraz z zapleczem w zakresie: a) doboru warstw ocieplenia pokrycia dachowego/wymianą pokrycia dachowego zgodnie z pkt. 2, b) ewentualnego podwyższenia kominów, ich naprawy wraz z wykonaniem obróbek blacharskich c) docieplenia ścian zewnętrznych, d) ewentualnego wysunięcia gzymsu dachu, e) docieplenia ościeży okiennych i drzwiowych, f) wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, g) wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, h) wymiany stolarki okiennej, w tym stolarki pomieszczeń piwnicznych, i) wykonania nowej ślepej podłogi na gruncie w sali sportowej (rodzaj posadzki i technologia do uzgodnienia z Zamawiającym), j) remontu zsypu opału, k) wykonania daszków nad wejściem, l) wymiany parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, m) wymiany obróbek blacharskich dylatacji, n) wymiany orynnowania wraz z rurami spustowymi, o) przesunięcia czyszczaków rynnowych (gejgerów), p) odnowienia krat zabezpieczających okna, q) wykonania cokołów jako tynk dekoracyjny typu marmolit, r) wykonania opaski wokół budynku, s) hydroizolacji ścian piwnic wraz z dociepleniem ścian styrodurem XPS, t) docieplenia stropu piwnic w pomieszczeniach nieogrzewanych, u) zabezpieczenia elementów metalowych antykorozyjnie, 6) modernizację i rozbudowę wewnętrznej instalacji w zakresie: a) wymiany instalacji C.O wraz z modernizacją kotłowni węglowej i wymianą grzejników, b) montażu zaworów termostatycznych przy grzejnikach, c) zabudowy pionów i poziomów instalacji C.O., d) wykonania wentylacji sali i pomieszczeń prysznicowo-sanitarnych (system rekuperacji sali sportowej), e) wymiany instalacji wod-kan i CWU wraz z jej rozbudową, f) wykonanie instalacji solarnej na potrzeby CWU, g) wymiany armatury sanitarnej, h) wykonania instalacji hydrantowej budynku, i) wykonania nowego przyłącza wodociągowego, 7) instalację zewnętrzną w zakresie: a) włączenia obiektu do kanalizacji sanitarnej (projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej), b) wykorzystania po dokonaniu przełączenia istniejącego szamba jako zbiornika na wodę deszczową wraz z przyjęciem ewentualnego sposobu uszczelnienia, c) włączenia wód opadowych z połaci dachowych budynku do istniejącego zbiornika wraz z wykonania przelewu do kanalizacji deszczowej (projekt przyłącza kanalizacji deszczowej), 8) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie: a) wymiany instalacji prądowej obiektu ( instalacja gniazd wtykowych), instalacja siły, b) wymiany instalacji oświetleniowej obiektu ( wymiana opraw i źródeł oświetlenia na energooszczędne), c) wymiany instalacji odgromowej, 9) roboty ogólnobudowlane w zakresie: a) przebudowy pomieszczeń wraz ze zmianą ich funkcji (w szczególności zmian przeznaczenia pomieszczeń na szatnie z centralnym węzłem prysznicowo-sanitarnym, pomieszczeń dla organizacji i administracyjnych), b) modernizacji pomieszczeń piwnicznych (sauna, basen), c) modernizacji tunelu prowadzącego na murawę, d) dostosowania zaplecza pomieszczenia kawiarni na potrzeby małej gastronomii, e) dostosowania pomieszczenia kawiarni na potrzeby świetlicy środowiskowej/klubu, f) zapewnienia dostępu do przyszłej świetlicy środowiskowej/klubu osobom niepełnosprawnym, g) modernizacji tarasu przy przyszłej świetlicy środowiskowej/klubu, h) zadaszenia tarasu świetlicy środowiskowej/klubu, i) przystosowania jednej ubikacji znajdującej się na parterze w węźle sanitarnym przy szatni dla potrzeb osób niepełnosprawnych, j) wykonania nowych posadzek, k) wykonania remontu schodów zewnętrznych, l) wykonania płytkowania pomieszczeń WC, odnowy biologicznej i pryszniców wraz z ich ewentualną przebudową, m) wykonania wszelkich robót wykańczających po robotach wewnątrz budynku, 10) uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach w trybie art. 56 ust 2 pkt 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 627 ze zm.) na czynności objęte zakazem, o którym mowa w art. 52 ust 1 pkt 4 (odstępstwo od zakazu tj. o zezwolenie na zniszczenie siedlisk i ostoi ptaków.). 11) wykonanie projektu kolorystyki z doborem odpowiedniego tynku cienkowarstwowego. 4. Zakres opracowanej dokumentacji projektowej zawierać będzie projekt budowlano - wykonawczy w zakresie uwzględniającym specyfikę zamawianych robót budowlanych oraz warunki zawarte w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, składający się z: 1) odpowiednich podkładów mapowych wraz z wypisem i wyrysem z rejestru gruntów celem opracowania dokumentacji projektowej i uzyskaniem stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 2) części ogólnej, podającej opis ogólny całego zamierzenia budowlanego, 3) zbioru uzyskanych opinii i uzgodnień oraz innych dokumentów technicznych związanych z projektem. 5. Zamawiana dokumentacja wykonana będzie w ilości: 1) projekt budowlano-wykonawczy wraz z charakterystyką energetyczną budynku - 5 egzemplarzy (4 egz. Starostwo Powiatowe Wodzisław Śląski, 1 egz. Zamawiający) 2) kosztorys inwestorski i przedmiar robót w zakresie termomodernizacji - 2 egzemplarze (wersja elektroniczna edytowalna), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie termomodernizacji - 5 egzemplarzy, 4) kosztorys inwestorski i przedmiar robót w zakresie modernizacji instalacji wod-kan, c.o. i wentylacji - 2 egzemplarze (wersja elektroniczna edytowalna), 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie modernizacji instalacji wod-ka, c.o. i wentylacji - 5 egzemplarzy, 6) kosztorys inwestorski i przedmiar robót w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej z podziałem na zakres dotyczący instalacji gniazd wtykowych i instalację oświetleniową (wersja elektroniczna edytowalna), 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej, 8) dokumentacja w wersji elektronicznej - 2 x CD, 9) audyt energetyczny wraz z kartą audytu, ankietą techniczno-ekonomiczną dotyczącą oświetlenia, 10) ekspertyza ornitologiczna - 3 egz. 11) niezbędne decyzje i opinie. 6. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna być opracowana zgodnie z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 121, poz. 1137 ze zm.), 6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.), 7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U.2015.376); 8) obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, przepisami przeciw pożarowymi itp. 9) wytycznymi WFOŚiGW w zakresie opracowania audytu energetycznego. 7. Projektant uzyska stosowne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych w wydziale Architektoniczno - Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. oraz zezwolenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach na usunięcie siedlisk i ostoi ptaków. 8. W trakcie opracowywania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia Projektant będzie koordynował z Inwestorem poszczególne etapy i rozwiązania projektowe w terminach wzajemnie uzgodnionych nie rzadziej niż raz w miesiącu. 9. Z Wykonawcą wyłonionym w prowadzonym postępowaniu przetargowym z którym zostanie podpisana umowa Zamawiający uściśli funkcję poszczególnych pomieszczeń istniejących i wskazanych do przebudowy. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru autorskiego na zasadach wskazanych we wzorze umowy. 11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dokumentację projektową będącą przedmiotem umowy do końca maja 2019 r. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie planuje organizowania zebrania Wykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określa szczegółowo SIWZ i ustawa Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach