Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa i spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę dróg gminnych: od drogi powiatowej nr 4403W Turzyn - Długosiodło - Goworowo - Ostrołęka poprzez miejscowości Ponikiew Mała - Kaczka - Jemieliste do drogi krajowej nr 60 Kutno - Ciechanów - Różan - Ostrów Maz.

Urząd Gminy Goworowo ogłasza przetarg

  • Adres: 07-440 Goworowo, ul. Ostrołęcka 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7614066 , fax. 029 7614043
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goworowo
    ul. Ostrołęcka 21 21
    07-440 Goworowo, woj. mazowieckie
    tel. 029 7614066, fax. 029 7614043
    REGON: 00053899800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa i spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę dróg gminnych: od drogi powiatowej nr 4403W Turzyn - Długosiodło - Goworowo - Ostrołęka poprzez miejscowości Ponikiew Mała - Kaczka - Jemieliste do drogi krajowej nr 60 Kutno - Ciechanów - Różan - Ostrów Maz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 6 odcinków dróg gminnych celem stworzenie utwardzonego, bitumicznego połączenia pomiędzy drogą powiatową główną nr 4403W i drogą krajową nr 60 poprzez uzupełnienie nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 4,025 km i budowę niezbędnej infrastruktury, służącej poprawie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego w ciągu dróg gminnych. W ramach poszczególnych odcinków dróg należy wykonać: Odcinek I - Przebudowa drogi gminnej nr 250407W od drogi powiatowej (Prabuty - Pasieki) - Jemieliste - droga krajowa nr 60, odcinek w km 0+000,00 ÷ 0+974,00. - wytyczenie osi jezdni na dystansie 974,00 mb i regulację 2 skrzynek zasuw wodociągowych; - poszerzenie jezdni po 0,65 m po obu stronach istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie korytowania, zagęszczenia podłoża i wykonanie podbudowy o gr. 20 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (1 266,2 m?); - wykonanie warstwy ścieralnej na długości 974 mb i szerokości 5 mb i łukach drogi z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm, poprzedzone oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni i podbudowy na poszerzeniach (4 900 m?); - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego o gr. 5 cm po obu stronach drogi o szerokości 0,75 m (1 461 m?) oraz zjazdów żwirowych o gr. 15 cm (60 m?); - w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu zostaną zamontowane słupki prowadzące U-1a (21 szt.), znaki drogowe pionowe (19 szt.), lustro drogowe (1 szt.), znak aktywny B-20 STOP z masztem i ogniwem fotowoltaicznym (1 kpl.) oraz wymalowane farbą chlorokauczukową przejście dla pieszych, linia bezwzględnego zatrzymania, linia podwójna ciągła, linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów oraz linia przystankowa - łącznie 23,135 m?. Odcinek II - Przebudowa drogi gminnej Ponikiew Mała (od drogi nr 250407W) - Kaczka (do drogi nr 250406W) w km 0+000,00 ÷ 0+851,00. - wytyczenie osi jezdni na dystansie 851 mb i usunięcie krzaków, zarośli i zagajników z pasa drogowego (2 000 m?); - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej (5 186 m?); - wykonanie dolnej warstwy podbudowy o gr. 15 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (4 763 m?) oraz górnej warstwy podbudowy o gr. 10 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (4 509 m?) w przebiegu drogi oraz rozjazdach; - wykonanie warstwy ścieralnej na długości 851 mb i szerokości 5 mb i zjazdach z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm, poprzedzone skropieniem podbudowy emulsją asfaltową (4 362 m?); - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego o gr. 10 cm po obu stronach drogi o szerokości 0,5 m (851 m?), odcinków przejściowych o gr. 15 cm (85 m?) oraz profilowanie skarp nasypów (1 702 m); - w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu zamontowanych zostanie 9 znaków drogowych pionowych. Odcinek III - Poszerzenie pasa jezdni pod zatoki przystankowe, uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego drogi oraz ustawienie barier ochronnych stalowych na istniejącej drodze. - wykonanie koryta pod zatoki przystankowe (155 m?); - wykonanie przepustu o średnicy 30 cm i długości 6 m; - profilowanie i zagęszczanie koryta pod zatoki oraz wykonanie warstwy podbudowy o gr. 20 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (155 m?); - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm, poprzedzone skropieniem podbudowy emulsją asfaltową (125 m?); - uzupełnienie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego o gr. 5 cm (103,5 m?); - w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu zostaną zamontowane znaki drogowe pionowe (16 szt.), bariera ochronna stalowa SP-05 (64 m), przestawione 2 istniejące znaki oraz wymalowane farbą chlorokauczukową przejścia dla pieszych (2 szt.), linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów oraz linia przystankowa - łącznie 35,38 m?. Odcinek IV - Przebudowa drogi gminnej nr 250406W Kaczka - Jemieliste do drogi gminnej nr 250407W w km 0+000,00 (2+525,00) ÷ 0+766,00 (3+291,00). Km 0+000,00 ÷ 0+766,00 to pikietaż roboczy odcinka. - wytyczenie osi jezdni na dystansie 766 mb i usunięcie krzaków, zarośli i zagajników z pasa drogowego (2 400 m?); - usunięcie 20 cm warstwy humusu (2 400 m?); - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej wraz z poszerzeniem (5 093,40 m?); - wykonanie dolnej warstwy podbudowy o zmiennej grubości 10 i 20 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (4 328 m?) oraz górnej warstwy podbudowy o gr. 10 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (4 093 m?) w przebiegu drogi oraz rozjazdach; - wykonanie warstwy ścieralnej na długości 766 mb i szerokości 5 mb i rozjazdach z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm, poprzedzone skropieniem podbudowy emulsją asfaltową (3 930 m?); - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego o gr. 10 cm po obu stronach drogi i rozjazdach o szerokości 0,75 m (1 164 m?), odcinków przejściowych o gr. 10 cm (158 m?) oraz profilowanie skarp nasypów lub rowów (1 532 m); - w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu zamontowanych zostanie 16 znaków drogowych pionowych, a jeden z istniejących zostanie usunięty. Odcinek V - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 250406W (Kaczka - Jemieliste) i droga gminna nr 250407W (Kaczka - Jemieliste) - do drogi krajowej nr 60 w km 0+000,00 (3+291,00) ÷ 0+460,00 (3+751,00). Km 0+000,00 ÷ 0+460,00 to pikietaż roboczy odcinka. - wytyczenie osi jezdni na dystansie 460 mb i usunięcie krzaków, zarośli i zagajników z pasa drogowego (200 m?); - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej wraz z poszerzeniem (3 080,00 m?); - wykonanie dolnej warstwy podbudowy o zmiennej grubości 15 i 20 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (2 620 m?) oraz górnej warstwy podbudowy o gr. 10 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (2 472 m?) w przebiegu drogi oraz zjazdach; - wykonanie warstwy ścieralnej na długości 460 mb i szerokości 5 mb i zjazdach z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm, poprzedzone skropieniem podbudowy emulsją asfaltową (2 370 m?); - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego o gr. 10 cm po obu stronach drogi i zjazdach o szerokości 0,75 m (700 m?), odcinków przejściowych o gr. 10 cm (70 m?) oraz profilowanie skarp nasypów lub rowów (920 m); - w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu zamontowanych zostanie 15 znaków drogowych pionowych. Odcinek VI - Przebudowa drogi gminnej nr 250407W w km 3+116,00 ÷ 4+090,00. - wytyczenie osi jezdni na dystansie 974 mb; - wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. 80 cm, dł. 7,50 m wraz ze ściankami czołowymi z betonu oraz 2 przepustów pod zjazdami o śr. 40 cm, dł. 7,00 m wraz ze ściankami czołowymi z betonu; - profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej wraz z poszerzeniem (6 369,00 m?); - wykonanie dolnej warstwy podbudowy o gr. 15 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (5 394 m?) oraz górnej warstwy podbudowy o gr. 10 cm z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,50 mm (5 100,00 m?) w przebiegu drogi oraz zjazdach; - wykonanie warstwy ścieralnej na długości 974 mb i szerokości 5 mb i zjazdach z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm, poprzedzone skropieniem podbudowy emulsją asfaltową (4 902 m?); - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego o gr. 10 cm po obu stronach drogi o szerokości 0,75 m (1 461 m?), odcinków przejściowych o gr. 15 cm (45 m?) oraz profilowanie skarp nasypów lub rowów (1 948 m); - w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu zamontowanych zostanie 14 znaków drogowych pionowych, znak aktywny A-7 USTĄP PIERWSZEŃSTWA z masztem i ogniwem fotowoltaicznym (1 kpl.), bariera ochronna stalowa SP-05 (32 m) oraz wymalowana farbą chlorokauczukową linia przystankowa (10,26 m?). Użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole firm, ich znaki towarowe, zdjęcia i wizualizacje należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych dokumentacją projektową parametrów. Dopuszcza się rozwiązania równoważne z opisywanymi w dokumentacji technicznej przy zachowaniu nie gorszych niż opisane w dokumentacji parametrów technicznych materiałów i technologii wykonania robót. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 ze zm.), że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie prace, realizowane w ramach zamówienia, należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym i SSTWiOR, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym. Projekt budowlany w wersji papierowej dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Jest to dokument obowiązkowy, który stanowić będzie podstawę do umów i rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami oraz pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą w ramach otrzymanej pomocy finansowej. Przedmiot zamówienia zostanie dofinansowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. Wartość robót budowlanych jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz projekt budowlany. Projekt budowlany w wersji papierowej dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goworowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach