Przetargi.pl
Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych

Miasto i Gmina Ostrzeszów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7320600 , fax. 062 7320601
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów
    ul. Zamkowa 31 31
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7320600, fax. 062 7320601
    REGON: 25085514000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych - oznaczenie sprawy KOM-341/8/09. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:: Część Nr 1 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej. Zamówienie obejmuje: oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni, - wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie emulsją asfaltową kationową K1-70 niemodyfikowaną, nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 8-11 mm, wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren, - wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie emulsją asfaltową kationową K1-70 niemodyfikowaną, nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5 - 8 mm, wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane na całej szerokości nawierzchni bitumicznej, na dwóch odcinkach drogi Niedźwiedź - Siedlików (numer drogi 828030P) w miejscowości Marydół - przybliżona szacunkowa ilość 4800 m2. Wymagana przez Zamawiającego konkretna ilość wykonania podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej zostanie sprecyzowana w odpowiednim terminie. Faktyczne ilości umowne, jako nieprzekraczalne, zostaną zapisane w umowie o udzielenie zamówienia. Powyższe ilości będą wynikały z ilorazu kwoty jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia oraz ceny jednostkowej z najkorzystniejszej oferty; Część Nr 2 - Nakładka bitumiczna w m. Kozły Zamówienie obejmuje: - skropienie emulsją nawierzchni tłuczniowej, - ułożenie nakładki bitumicznej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II. Nakładka bitumiczna w m. Kozły zostanie wykonana na odcinku 183 mb drogi gminnej nr 828075P. Szerokość nakładki 2,00 m, powierzchnia 366 m2; Część Nr 3 - Nakładka bitumiczna w m. Rogaszyce Zamówienie obejmuje: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni, - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm standard II (50 kg/m2). - ułożenie nakładki bitumicznej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II. Nakładka bitumiczna w m. Rogaszyce zostanie wykonana na odcinku 510 mb drogi gminnej nr 828043P. Szerokość nakładki 5,00 m, powierzchnia 2550 m2 + 30m2 = 2580 m2 . 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ( załącznik nr 6 do specyfikacji) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7 do specyfikacji)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis warunku: ( opis warunku dotyczący Części Nr 1 zamówienia ) a) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m 2 . Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, ( opis warunku dotyczący Części Nr 2 zamówienia ) b) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 . Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, ( opis warunku dotyczący Części Nr 3 zamówienia ) c) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmującyce swoim zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 . Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, (opis warunku dotyczący Części Nr 1, Części Nr 2 i Części Nr 3 zamówienia) d) wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z innych przepisów; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły Spełnia - Nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 lit. a), b), c) i d) zostaną spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy przynajmniej jeden z nich będzie spełniał wymagane warunki bądź warunki te będą spełniali łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją); 1.2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji ); 1.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi zał. nr 4 do specyfikacji ); 1.5. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji); 1.6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.7. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z innych przepisów; 2. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 6.1.3. specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 5.1. pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; 5.2. oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie; 5.3. oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składane oddzielnie dla każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji); 5.4. oferta będzie zawierać oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji), składane jako oświadczenie łączne lub jako oświadczenie oddzielne; 5.5. oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 1.3., oddzielnie dla każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 5.6. Pełnomocnictwa składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach