Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
REGON: 00000000514199 - Adres strony internetowej zamawiającego: ewa_szarzynska@um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę woreczków wykonanych z folii ulegającej biodegradacji przeznaczonych do zbierania psich odchodów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 500 000 sztuk woreczków z materiału biodegradowalnego o grubości 15 do 20 mikronów w wymiarach: szer. 25 cm, wys. 34 cm. 2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i nr 2 do umowy. Woreczki należy dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Poznania, tj. -1.000.000,00 szt. do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miasta Poznania Pl. Kolegiacki 17 IV piętro, -500.000,00 szt. do Schroniska dla Zwierząt ul. Bukowska 266. Folia biodegradowalna musi spełniać wymagania normy EN 13432:2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w pełnym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Europejski Certyfikat Przydatności do Kompostowania zgodny z normą EN 13432:2000. Ponadto w ofercie należy złożyć: 4.Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZ/00019/2016 Druk i dostawa książek na potrzeby Instytutu Logistyki i Magazynowania
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług poligraficznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w 2016 roku.
Dodano: 2016-02-23 - Usługi drukowania książek na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-02-16 - Świadczenie usług poligraficznych w 2016 roku
Dodano: 2016-01-26 - Świadczenie usług poligraficznych w 2016 roku
Dodano: 2015-12-22 - Wykonanie publikacji Cztery pory roku w parkach krajobrazowych Wielkopolski
Dodano: 2015-11-25 - Druk publikacji edukacyjnych i promocyjnych
Dodano: 2015-11-23 - Opracowanie i realizację poligraficzną publikacji Płazy i gady parków krajobrazowych, podręczny przewodnik do rozpoznawania gatunków
Dodano: 2015-11-06 - Usługa opracowania graficznego, wyprodukowania i dostarczenia ulotek oraz broszur
Dodano: 2015-10-29 - Wykonanie i dystrybucja formularzy: Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych, Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej i Ministerstwa Finansów
Dodano: 2015-10-21