Przetargi.pl
Poczęstunek w celu realizacji projektu Szansa na sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Gmina Ulhówek ogłasza przetarg

  • Adres: 22-678 Ulhówek, ul. Kościelna 1/1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6616004 , fax. 084 6616004
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ulhówek
    ul. Kościelna 1/1 1/1
    22-678 Ulhówek, woj. lubelskie
    tel. 084 6616004, fax. 084 6616004
    REGON: 00055184600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugulhowek.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poczęstunek w celu realizacji projektu Szansa na sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa produktów spożywczych (batoniki,jogurty, bułki drożdżowe, soki owocowe, owoce - tzw. zestawy poczęstunkowe w maksymalnej ilości 21344 zestawów) w ramach projektu Szansa na sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotowego zamówienia - formularz cenowy - stanowiący załącznik Nr 6 SIWZ. Artykuły spożywcze muszą być świeże, wolne od wad oraz dopuszczone do spożycia zgodnie z przeznaczeniem. Wszystkie dostarczone artykuły spożywcze muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Batony i soki owocowe winny być z okresem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 miesięcy od dnia dostawy a bułki drożdżowe świeże. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań. Miejscem dostawy będą: a) Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II ul. Tomaszowska 132, 22-678 Ulhówek; b) Szkoła Podstawowa w Ulhówku ul. Sadowa 3, 22-678 Ulhówek; c) Szkoła Podstawowa w Hubinku, Hubinek 19, 22-678 Ulhówek; d) Szkoła Podstawowa w Tarnoszynie, Tarnoszyn 40 , 22-678 Ulhówek;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugulhowek.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach