Przetargi.pl
PN-40/09 Roboty budowlane RTG

Szpital Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
    ul. Roosevelta 3 3
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
    REGON: 00031549400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-40/09 Roboty budowlane RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Szpitalu przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Trybunalskim. 2. Roboty budowlane będą polegały na zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń byłej pralni mokrej na potrzeby Pracowni diagnostyki obrazowej oraz nadbudowa i modernizacja pomieszczeń biurowych. 3. Roboty budowlane będą odbywały się według niżej wymienionej kolejności zadań: a) Zadanie 1 - prace rozbiórkowe dachu na budynku pralni mokrej, b) Zadanie 2 - prace rozbiórkowe elementów budowlanych budynku pralni mokrej, c) Zadanie 3 - wzmocnienie fundamentów budynku pralni mokrej, d) Zadanie 4 - nadbudowa piętra na budynku pralni mokrej, e) Zadanie 5 - wykonanie dachu, f) Zadanie 6 - przystosowanie pomieszczeń pralni mokrej na potrzeby pracowni diagnostycznej, g) Zadanie 7 - prace wykończeniowe w części nadbudowanej, h) Zadanie 8 - modernizacja pomieszczeń biurowych, i) Zadanie 9 - docieplenie budynku adaptowanego na potrzeby diagnostycznej i nadbudowanej,, j) Zadanie 10 - wykonanie schodów i podejścia dla osób niepełnosprawnych oraz prace zewnętrze. k) Zadanie 11 - docieplenie budynku administracyjno-gospodarczego i laboratorium. 4. Zadanie 11 według Zamawiającego winno być realizowane w pierwszej kolejności od momentu podpisania umowy w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych, natomiast w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych w uzgodnieniu z Zamawiającym 5. Wykonywanie robót budowlanych odbywać się będzie na podstawie : - kosztorysu nakładczego (Pracownia Diagnostyki Obrazowej i części biurowej oraz Docieplenie budynku Adm-Gospodarczego) - dokumentacji budowlanej, - wizji lokalnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamwiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 2 do specyfikacji), 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 3 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4), 5) wykaz wykonanych co najmniej 3 zamówień na roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 6) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 7) Formularz ofertowy wypełniony (Załącznik Nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionym kosztorysem nakładczym Pracownia Diagnostyki Obrazowej i części biurowej) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 8) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do specyfikacji), 9) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6 do specyfikacji), 10) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach