Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 14 14
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
REGON: 30129860100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 1/10 sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz środków konserwujących do pojazdów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I 1. Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 podane precyzyjnie w niniejszej tabeli: Lp. Rodzaj paliwa j.m. ilość 1. Olej napędowy litr 200 000 2. Benzyna bezołowiowa 95 litr 16 000 * CPV - kod Wspólnego Słownika Zamówień: 09134100-8, 0913200-4 Zamawiający posiada podziemne zbiorniki a realizacja odbywać się będzie poprzez licznik Cenę oleju napędowego jak i benzyny należy podać na dzień składania ofert. CZĘŚĆ II 2. Sukcesywna dostawa środków konserwujących do pojazdów podane precyzyjnie w niniejszej tabeli Lp Asortyment j.m Ilość 1. Olej silnikowy do silników o zapłonie samoczynnym klasy CC/CD litr 1 800 2. Olej silnikowy do silników o zapłonie iskrowym litr 60 3. Olej silnikowy do samochodów osobowych i dostawczych litr 60 4. Olej do silników dwusuwowych litr 10 5. Olej silnikowy klasy SF/SL litr 120 6. Olej przekładniowy litr 200 7. Olej do układów hydraulicznych litr 1 300 8. Olej do układów kierowniczych litr 50 9. Olej do układów kierowniczych klasy ATF III szt. 30 10. Płyn do chłodnic do temp. -35oC litr 800 11. Płyn hamulcowy szt. 50 12. Płyn do spryskiwaczy litr 300 13. Odmrażacz do szyb szt. 30 14. Odmrażacz do zamków szt. 10 15. Płyn do układów pneumatycznych szt. 10 16. Smar do łożysk ŁT-43 kg 50 17. Środek smarno - konserwujący WD -40 szt. 60 18. Samosmart szt. 10 19 Olej silnikowy CF/SL litr 200 20 Smar do układów centralnego smarowania kg 10 * CPV - kod Wspólnego Słownika Zamówień: 09211100-2, 09211000-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz o wykluczeniu art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych- na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy c) koncesja, zezwolenie lub licencja, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.. f) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; h) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. i) Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 dostawy paliw o wartości brutto 400 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) CZĘŚĆ II a) oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych- na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca, który złoży ofertę na obydwie części zamówienia składa dokumenty wymienione dla części I. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu (w miesiącach) stałości cen oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych; oleju napędowego w ilości ogółem 115 000 litrów oraz oleju grzewczego w ilości ogółem 30 000 litrów dla Rolniczo - Sadowniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Przybroda
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
Dodano: 2016-05-25 - Zakup paliw dla SPZOZ Krotoszyn
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych: oleju napędowego ON i oleju opałowego do zbiorników paliw znajdujących się w ZZO Lulkowo oraz Bardo k/Wrześni.
Dodano: 2016-05-06 - dostawa oleju napędowego do dwóch zbiorników - znak postępowania: IORPIB/ZP/D/Paliwo-WG/2016
Dodano: 2016-04-08 - Zakup paliwa do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością Gminy Strzałkowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Strzałkowo na lata 2016/2017
Dodano: 2016-03-11 - Usługa w formie indywidualnego tankowania paliwa z dystrybutora stacji paliw bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów zamawiającego.
Dodano: 2016-03-08 - Zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-02