Przetargi.pl
Pielęgnacja drzew rosnących w pasach drogowych ul. Zabawnej, Filmowej, Bystrzyckiej, Frenkla, Dusznickiej, Gruntowej na terenie Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer ogłasza przetarg

  • Adres: 04-713 Warszawa, Żegańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 69 72, , fax. 22 443 70 45
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
    Żegańska 1 pok. 513
    04-713 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 69 72, , fax. 22 443 70 45
    REGON: 15259663001470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja drzew rosnących w pasach drogowych ul. Zabawnej, Filmowej, Bystrzyckiej, Frenkla, Dusznickiej, Gruntowej na terenie Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na pielęgnacji drzew rosnących w pasach drogowych na terenie Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy. Obwód pnia mierzony na 1,3 m: do 100 cm – 62 szt., od 101 cm do 200 cm - 166 szt., od 201 cm do 300 cm - 25 szt., powyżej 301 cm - 1 szt. 2. Szczegółowy zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz wzór umowy (załącznik nr 3), które stanowią załączniki do Ogłoszenia o zamówieniu i są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.wawer.warszawa.pl/pl/vprocurement-2 3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące prace ogrodnicze, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy. 4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. - w zakresie formalnoprawnym: Aneta Ryniec - tel. 22 44-36-973. - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Mariusz Polnik – tel. 22 44-36-915.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Ponadto, na podstawie art. 26 ust. 2f w związku z art. 76 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca wraz z wnioskiem jest zobowiązany do złożenia nw. oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o którym mowa w części III.3) niniejszego ogłoszenia, tj.: aktualnego na dzień składania Wniosków oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego w części III.1), oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym przez Zamawiającego w części III.2) niniejszego Ogłoszenia o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Wniosku. 2) dokumentu (np. Pełnomocnictwa, umowę spółki cywilnej itp.) potwierdzającego, że Wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do Wniosku dokumentów. 3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik nr 2 do Wniosku. 4) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do Wniosku. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załącznik nr 1 do Wniosku), o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do Wniosku. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). 4. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zagraniczny składa oświadczenia i dokumenty zgodnie z zapisami niniejszego Ogłoszenia, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z Wnioskiem potwierdzały, iż Wniosek została podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Informacje dla Wykonawców składających Wniosek wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna): 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub sporządzonego przez notariusza odpisu pełnomocnictwa, powinien być załączony do Wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Wykonawcy występujący wspólnie składają jeden Wniosek, przy czym oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 6. Wykonawcy składają Wnioski zgodnie z wymaganiami niniejszego Ogłoszenia. 7. Wykonawca może złożyć tylko jeden Wniosek na całość zamówienia. 8. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, tj. napisany na maszynie do pisania, komputerze lub wyraźnym pismem drukowanym, w sposób trwały, uniemożliwiający niezauważalne usunięcie zapisów. 9. W terminie określonym w Ogłoszeniu Wykonawca składa Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami wskazanymi w pkt 2 i 3 z zastrzeżeniem iż: Oświadczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 oraz pkt 3 należy złożyć w oryginale - formie pisemnej. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub sporządzonego przez notariusza odpisu pełnomocnictwa. 10. Wniosek oraz wszystkie oświadczenia i dokumenty podpisuje Wykonawca albo uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby(-ób) upoważnionej(-ych) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. 11. Dokumenty lub oświadczenia o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. poz. 1126 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składa się w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 12. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do Wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w ww. Rozporządzeniu, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 14. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki powinny być parafowane przez osobę podpisującą Wniosek. 15. Wykonawca powinien umieścić Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały, które będzie zaadresowane na Zamawiającego oraz będzie posiadać następujące oznaczenie: Wniosek na: Pielęgnację drzew rosnących w pasach drogowych ul. Zabawnej, Filmowej, Bystrzyckiej, Frenkla, Dusznickiej, Gruntowej w Warszawie - numer postępowania: UD-XIII-ZZP.271.44.2020.ARY, nie otwierać przed ............................(w miejsce kropek wpisać wyznaczony termin i godzinę składania Wniosków). Poza oznaczeniami podanymi powyżej wskazane jest podanie nazwy i adresu Wykonawcy (adresu do korespondencji wraz z nr telefonu kontaktowego). 16. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania Wniosków zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przeciwnym razie Wniosek wraz z załącznikami może zostać ujawniony/udostępniony zainteresowanym, zgodnie z art. 96 ustawy Pzp. 17. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać umieszczone w oddzielnej kopercie i opatrzone klauzulą „TAJNE – NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach