Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ DROGI KRAJOWEJ NR 79 UL. KATOWICKA W CHORZOWIE WRAZ Z ESTAKADĄ OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KONOPNICKIEJ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. METALOWCÓW O ŁĄCZNEJ DŁUGOSCI 0,9 KM. i obejmującego w swoim zakresie Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej i realizacją robót budowlanych.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2411270, 2411-279 , fax. 032 2414060
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8A 8A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. (032) 2411270, 2411-279, fax. 032 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ DROGI KRAJOWEJ NR 79 UL. KATOWICKA W CHORZOWIE WRAZ Z ESTAKADĄ OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KONOPNICKIEJ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. METALOWCÓW O ŁĄCZNEJ DŁUGOSCI 0,9 KM. i obejmującego w swoim zakresie Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej i realizacją robót budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu realizowanego wg formuły projektuj i buduj zgodnie z PFU stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji:PRZEBUDOWĄ DROGI KRAJOWEJ NR 79 UL. KATOWICKA W CHORZOWIE WRAZ Z ESTAKADĄ OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KONOPNICKIEJ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. METALOWCÓW O ŁĄCZNEJ DŁUGOSCI 0,9 KM. Zakres usługi obejmuje wszelkie czynności kontrolne na etapie realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji Inwestycji między innymi: W ZAKRESIE OGÓLNYM: 1)Profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski nad projektem i robotami budowlanymi we wszystkich branżach zgodnie z wymogami Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane,poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) i zapewnienie koordynacji ich pracy (art. 27). 2)Administrowanie i koordynowanie wszystkich Kontraktów zawartych w ramach Projektu. 3)Zarządzanie, monitorowanie i kontrola postępu wykonania Kontraktów pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym wraz z raportowaniem, które będzie uwzględniać zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, koszty, kontrolę budżetu i działania zapobiegawcze (jeśli będą konieczne). 4)Rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktów. 5)Pomoc dla MZUiM w szczególności przy: a)sporządzaniu wniosków o płatność; b)kwalifikacji kosztów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi; c)weryfikacji Warunków Szczególnych Kontraktów na roboty budowlane; 6)natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji Kontraktów na roboty budowlane), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; 7)wsparcie prawne w zakresie zaistniałych problemów 8)utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami Projektu; 9)prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja (również na nośniku elektronicznym) korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji Kontraktów ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy robót mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof budowlanych itp.; 10)polubowne rozstrzyganie wszelkich sporów powstałych pomiędzy stronami Kontraktów; 11)szacowanie i weryfikowanie jeśli zajdzie taka konieczność robót dodatkowych i/lub zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych, z uwzględnieniem konieczności stosowania przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych; 12)prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad robotami budowlanymi, egzekwowanie zgodności prowadzonych robót z: a)opracowanym przez wykonawców Programem Robót, b)pozwoleniem na budowę, c)projektem (budowlanym i wykonawczym), d)obowiązującym prawem, e)zasadami wiedzy inżynierskiej, f)warunkami programów instytucji finansujących ze szczególnym uwzględnieniem środków finansowych Unii Europejskiej, g)założeniami finansowymi Kontraktów. W ZAKRESIE REALIZOWANEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1. Sprawdzanie materiałów do wniosków o wydanie wszelkich decyzji administracyjnych na etapie projektowania pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami, - zgodności z PFU-kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych. 2.Profesjonalny nadzór nad realizowaną dokumentacją techniczną w zakresie : - projektu budowlanego, - projektu wykonawczego - ekspertyzy górniczo - geologicznej - dokumentacji geologicznej 3.Sprawdzanie projektów budowlanych, wykonawczych i materiałów przetargowych na roboty budowlane pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i PFU, - kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych, - prawidłowości sporządzania przedmiaru, specyfikacji technicznej, oraz wzajemnej spójności tych dokumentów z dokumentacją i PFU. 4.Koordynację prowadzonych prac projektowych i organizowanie narad z projektantami na etapie przygotowywania dokumentacji technicznej i przetargowej. 5.Nadzór nad realizowaną usługą geodezyjną. 6.Udział w przygotowaniu dokumentów oraz prowadzenie współuczestniczenie w uzgodnieniach z właścicielami infrastruktury przebudowywanej w ramach opracowywanej dokumentacji technicznej. 7.Nadzór nad załatwianiem spraw formalno - prawnych w zakresie pozyskania dyspozycji dla działek zlokalizowanych pod inwestycję oraz prowadzenie korespondencji z zainteresowanymi stronami postępowania. 8.Organizacja i przeprowadzanie konsultacji społecznych. 9.Koordynacja, współudział i współpraca z jednostkami samorządów terytorialnych w działaniach dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w zakresie uzyskania innych decyzji i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami. 10.Nadzór nad prawidłowością i terminowością złożenia wniosku decyzje o zgodę na realizację Inwestycji drogowej . 11.Udział w procedurze wydawania decyzji o zgodę na realizacje inwestycji drogowej. W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT BUDOWLANYCH 1.przekazywanie wykonawcom robót (w imieniu Zamawiającego) dokumentacji projektowej, pozwoleń na budowę, dzienników budowy; 2.wydanie powiadomienia o dacie rozpoczęcia robót; 3.reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 4.ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne; 5.zatwierdzanie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektem i/lub warunkami Kontraktu; 6.sprawdzanie i potwierdzanie czy wykonawca robót mobilizuje i dostarcza na budowę całe wyposażenie i dostawy zidentyfikowane w Kontrakcie; 7.pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego prawa budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez polskie prawo budowlane; 8.ścisła współpraca z nadzorem autorskim, archeologicznym i geologicznym, w przypadku zaistnienia takiej konieczności; 9.weryfikacja punktów odniesienia i wytyczenia robót; 10.weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z Kontraktami na roboty budowlane; 11.weryfikacja i przeglądanie dokumentów wykonawcy robót zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych; 12.zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń, mających być wbudowanymi, jak zaplanował to Wykonawca, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub które nie mają wymaganych przez obowiązujące prawo certyfikatów; 13.zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez wykonawcę robót; 14.rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; 15.sprawdzanie adekwatności i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami Kontraktu; 16.organizowanie dodatkowych prób jakości przez specjalistyczne instytucje, jeżeli jest to niezbędne, przy czym konsekwencje finansowe z tytułu przeprowadzonych prób ponosi w zależności od ich wyników Wykonawca (jeżeli próby potwierdzą niewłaściwą jakość badanego przedmiotu, urządzenia czy dostawy) lub Inżynier (jeżeli testy nie potwierdzą przypuszczeń co do jakości badanego przedmiotu, urządzenia czy dostawy); 17.przygotowywanie świadectw dotyczących: a)aprobat technicznych dostaw, b)prób materiałów i robót, c)ilości wykonanych robót i przejęcia robót. 18.monitorowanie postępu robót, regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz wszystkich innych działań wykonawców robót w aspekcie ich zobowiązań wynikających z Kontraktów; 19.przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską; 20.kontrola wykonawcy robót, że zapewnia realizację robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 21.organizowanie cyklicznych spotkań dotyczących postępu robót (raz w miesiącu, po przedłożeniu przez wykonawcę robót raportu o postępie, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego częściej) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp Robót, sporządzanie protokołów ze spotkań; 22.egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami Kontraktu; 23.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 24.sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 25.wydawanie Przedstawicielowi Wykonawcy, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 26.żądanie od Przedstawiciela Wykonawcy, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 27.sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych oraz rozruchach technologicznych; 28.zapewnienie nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń; 29.egzekwowanie opracowania przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egzemplarzy do Zamawiającego; 30.wystawianie Świadectw Przejęcia Robót i innych świadectw wymaganych Kontraktem na roboty budowlane; 31.weryfikacja raportów o postępie, rozliczeń i dokumentów towarzyszących składanych przez wykonawców robót; 32.przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne ewentualnie wyplotowane w postaci map) w formie uzgodnionej z Zamawiającym; 33.przygotowanie wszelkich dokumentów i świadectw związanych z Warunkami Kontraktowymi; 34.kompletowanie dokumentacji wykonawcy robót i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie; 35.dostarczanie, o ile jest to konieczne, właściwym organom wszystkich żądanych informacji, dotyczących prowadzenia zadań inwestycyjnych zarządzanych przez Inżyniera; 36.wykonywanie wszystkich innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji Umowy oraz Kontraktów, zgodnie z procedurami wynikającymi z wymagań Projektu oraz zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. W OKRESIE ZGŁASZANIA WAD: W okresie zgłaszania wad do obowiązków Inżyniera będzie należało w szczególności: 1.nadzór nad oddaniem do użytkowania, przegląd kompletnej Dokumentacji Powykonawczej i geodezyjnej, przedłożenie jej Zamawiającemu w ilości ustalonej z Zamawiającym wraz z wersją elektroniczną oraz inną dokumentacją związaną z nadzorowanymi pracami, w formie uzgodnionej z Zamawiającym; 2.egzekwowanie usuwania ewentualnych wad przez Wykonawcę; 3.wydanie wykonawcy robót budowlanych Świadectwa Wykonania; 4.czynny udział w rozwiązywaniu sporów; 5.organizacja i udział w okresowych przeglądach gwarancyjnych (po 12 miesiącach od każdego odbioru końcowego tj. wystawienia Świadectwa Przejęcia). Po upływie okresu zgłaszania wad - weryfikacja złożonych przez wykonawców robót rozliczeń ostatecznych, oświadczenia ostatecznego i zwolnienia od zobowiązań, przygotowanie i wydanie Ostatecznego Świadectwa Płatności. W ZAKRESIE FINANSOWYM: 1.pomoc we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami wdrażania Projektu, tj.: a)dotrzymywanie procedur związanych z zarządzaniem projektem POIiŚ, włączając sporządzanie i aktualizowanie planów i harmonogramów Projektu, b)zarządzanie finansowe, c)monitoring, raportowanie, audyty i finansowe rozliczenia; 2.sprawdzanie prawidłowości i zgodności z warunkami Kontraktów wszystkich wymaganych polis ubezpieczeniowych oraz zabezpieczeń finansowych Kontraktów; 3.współpraca z Zamawiającym w przygotowywaniu i sporządzaniu niezbędnych sprawozdań, raportów rzeczowych i finansowych, wskaźników postępu fizycznego i finansowego robót oraz innych opracowań wymaganych przez Instytucje ze szczególnym uwzględnieniem raportów z postępów w realizacji Projektu oraz wniosków o płatność, które będą sporządzane zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie sprawozdawczości; 4.prowadzenie rzeczowego i finansowego rozliczenia Kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami dla projektu POIiŚ; 5.na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczenia budowy; 6.nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi fizycznego i finansowego postępu robót, kosztów i budżetu; 7.ustalanie i określanie wartości robót zgodnie z Kontraktem, 8.wystawianie Przejściowych Świadectw Płatności dla każdego Kontraktu; świadectwa te będą wystawiane odrębnie dla sieci kanalizacyjnej z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane oraz odrębnie dla przyłączy kanalizacyjnych; 9.uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 10.monitorowanie wskaźników Projektu; 11.przygotowanie rozliczenia finansowego; 12.zaklasyfikowanie środków trwałych wg KST- GUS i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych danych dla wystawienia dokumentów OT. W ZAKRESIE SPORZĄDZANIA WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ: Obowiązkiem Inżyniera Kontraktu będzie sporządzanie wniosków o płatność w części dotyczącej nadzorowanych przez Inżyniera Kontraktu robót i usług. Opracowanie będzie obejmować cały zakres prac zrealizowanych w ramach Projektu w okresie sprawozdawczym tj. od chwili sporządzenia poprzedniego wniosku o płatność i powinny kończyć się ostatniego dnia miesiąca okresu którego dotyczą i składane będzie do Zamawiającego (w formie papierowej w ilości ustalonej z Zamawiającym oraz w wersji elektronicznej w formacie ustalonym z Zamawiającym na płycie CD) w terminie 5 dni kalendarzowych od zakończenia okresu sprawozdawczego. Ponadto Inżynier Kontraktu udzieli Zamawiającemu niezbędnej pomocy we wszystkich działaniach związanych z przygotowaniem każdego wniosku o płatność oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, poprawieniem lub uzupełnieniem wniosku. Wszystkie wnioski o płatność, sporządzane będą zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie sprawozdawczości POIiŚ. W ZAKRESIE SPORZĄDZENIA RAPORTU KOŃCOWEGO PROJEKTU Raport końcowy Projektu zostanie sporządzony po zakończeniu realizacji całego Projektu. Podstawą jego sporządzenia będą obowiązujące w tym zakresie wytyczne. Raport zostanie sporządzony na odpowiednim formularzu i będzie zawierał wszelkie wymagane informacje. Inżynier Kontraktu przygotuje Raport do 30.08.2013 r. Zamawiający zaakceptuje raport lub przekaże do niego uwagi niezwłocznie po jego otrzymaniu. W przypadku uwag do raportu lub błędów w raporcie wykazanych przez Zamawiającego Inżynier Kontraktu niezwłocznie poprawi raport. Sporządzając i przedkładając Zamawiającemu do zatwierdzenia Raport końcowy Projektu Inżynier musi wziąć pod uwagę termin złożenia raportu wynikający z aktualnych na dzień składania raportu wytycznych i zaleceń Instytucji w tym zakresie. Raport końcowy Projektu zostanie sporządzony i przekazany Zamawiającemu w formie papierowej w ilości ustalonej z Zamawiającym oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie ustalonym z Zamawiającym. INNE OBOWIĄZKI INŻYNIERA KONTRAKTU: Poza obowiązkami wymienionymi wyżej Inżynier Kontraktu wykona wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji Kontraktów na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Inżynier Kontraktu będzie przygotowywać także wszelkie inne raporty lub dokumenty (lub je uzgodni, zatwierdzi, zaopiniuje bądź podejmie inne niezbędne czynności z tym związane), których obowiązek będzie wynikać z wymagań POIiŚ, Komisji Europejskiej lub Instytucji zaangażowanych w Projekt. Zakres i częstotliwość składania raportów mogą zmieniać się jako rezultat specjalnych ustaleń pomiędzy stronami oraz jako rezultat wymogów Instytucji zaangażowanych w Projekt, które są uaktualniane. Inżynier Kontraktu będzie także sporządzał dodatkowe raporty na każde żądanie Zamawiającego lub, gdy uzna, że jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji Umowy. Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inżynier nie będzie miał prawa do: 1)wprowadzania jakichkolwiek poprawek do zawartych Kontraktów na roboty budowlane; 2)zatwierdzania robót dodatkowych i/lub zamiennych bez zgody Zamawiającego; 3)zwolnienia Wykonawcy z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w Kontrakcie; 4)zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy innemu niż ten, który został wskazany w Kontrakcie. Zakres pomocy zapewnianej przez Zamawiającego: Zamawiający dostarczy Inżynierowi niezbędną dokumentację, obejmującą: 1)Wniosek o dofinansowanie Projektu. 2)Umowę o dofinansowanie. 3)Kontrakty na roboty budowlane. 4)Dokumenty złożone wraz z ofertą Wykonawcy robót budowlanych niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Kontraktu, w tym wypełnione przez Wykonawcę robót budowlanych przedmiary robót. 5)Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz ze specyfikacjami technicznymi. 6)Dotychczas uzyskane decyzje administracyjne. 7)Inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na Kontrakt, oraz 8)Informacje o umowach cywilnoprawnych i znanych mu wymaganiach prawnych i administracyjnych mających wpływ na realizację Umowy. Zamawiający zapewni ponadto: 1)wsparcie w przypadkach, gdzie uczestnictwo Zamawiającego jest wymagane przez prawo i gdzie Inżynier Kontraktu jest uprawniony do reprezentowania Zamawiającego, 2)asystowanie w wyjaśnieniach wszystkich aspektów prawnych związanych z Kontraktem, 3)udział nadzoru autorskiego. Zamawiający nie zapewnia Inżynierowi biura, ani żadnych innych elementów zaplecza. Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie sam, we własnym zakresie, zorganizować na okres prowadzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). 1. Wadium może być wniesione: 1.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3 w gwarancjach bankowych, 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego. 3.Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na jego wniosek zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiajacy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostala wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych . 5.Wykonawcy, którego oferta zostala wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiajacy zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 9.2nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.chorzow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach