Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32) 2411270, 2411-279 , fax. 32 2414060
- Data zamieszczenia: 2013-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Bałtycka 8A 8A
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. (32) 2411270, 2411-279, fax. 32 2414060
REGON: 00016624900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ ODCINKOWEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGOWEJ TRASIE ŚREDNICOWEJ (DW 902) W CHORZOWIE. i obejmującego w swoim zakresie Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej i realizacją robót budowlanych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu realizowanego wg formuły projektuj i buduj zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym zawierającym: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; b) część rysunkową: - numeracja elementów sterowania, - schemat okablowania sieci sterowniczej, - schemat zasilania, - schemat konstrukcji wsporczych stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. Zakres usługi obejmuje wszelkie czynności kontrolne na etapie realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji Inwestycji między innymi: W ZAKRESIE REALIZOWANEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1. Sprawdzanie materiałów do wniosków o wydanie wszelkich decyzji administracyjnych na etapie projektowania pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami, - zgodności z PFU-kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych. 2.Profesjonalny nadzór nad realizowaną dokumentacją techniczną w zakresie : - projektu budowlanego, - projektu wykonawczego 3.Sprawdzanie projektów budowlanych, wykonawczych i materiałów przetargowych na roboty budowlane pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i PFU, - kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych, - prawidłowości sporządzania przedmiaru, specyfikacji technicznej, oraz wzajemnej spójności tych dokumentów z dokumentacją i PFU. 4.Koordynację prowadzonych prac projektowych i organizowanie narad z projektantami na etapie przygotowywania dokumentacji technicznej i przetargowej. 5.Nadzór nad realizowaną usługą geodezyjną. 6.Udział w przygotowaniu dokumentów oraz prowadzenie współuczestniczenie w uzgodnieniach z właścicielami infrastruktury przebudowywanej w ramach opracowywanej dokumentacji technicznej. 7.Nadzór nad załatwianiem spraw formalno - prawnych w zakresie pozyskania dyspozycji dla działek zlokalizowanych pod inwestycję oraz prowadzenie korespondencji z zainteresowanymi stronami postępowania. 8.Koordynacja, współudział i współpraca z jednostkami samorządów terytorialnych w działaniach dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w zakresie uzyskania innych decyzji i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami. 9.Nadzór nad prawidłowością i terminowością złożenia wniosku decyzje o zgodę na realizację Inwestycji drogowej . 10.Udział w procedurze wydawania decyzji o zgodę na realizacje inwestycji drogowej. W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT BUDOWLANYCH 1.Analiza i zatwierdzenie dokumentacji technicznych (projektowych) dla zadania objętego nadzorem inwestorskim, będącym przedmiotem tego zamówienia publicznego. 2.Kontrolowanie i sprawdzanie rozliczeń (robót). 3.Współpraca z projektantami, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu. 4.Stałe pobyty na budowie inspektora nadzoru zapewniające bieżącą kontrolę technologii wykonywania poszczególnych robót - potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 5.Pobyty na budowie inspektora koordynatora co najmniej raz na trzy dni, potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 6.Kontrola zgodności realizowanych robót ze Specyfikacjami Technicznymi i dokumentacją projektową dla zadania objętego niniejszym nadzorem inwestorskim. 7.Ustalanie terminów i uaktualnianie harmonogramu robót oraz dokonywanie analizy i akceptacji harmonogramu, kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem. 8.Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i wnioskowanie o ewentualne zapewnienie nadzoru autorskiego, wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. Rozpoznawanie i przedstawienie do akceptacji inwestorowi zaopiniowanej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej na proponowane przez Wykonawcę roboty dodatkowe. 9.Wnioskowanie o przesunięcie planowanej daty zakończenia, jeżeli zaistnienie tego jest konieczność wynikająca z zaistniałej sytuacji w trakcie realizacji, której nie można było wcześniej przewidzieć. 10.Prowadzenie narad koordynacyjnych z udziałem Wykonawcy i Inwestora. 11.Sprawdzenie robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach, polecenie ich usunięcia. 12.Prowadzenie inspekcji baz materiałowych, wytwórni mieszanek bitumicznych i betonowych Wykonawcy robót. 13.Zatwierdzanie urządzeń, materiałów i systemów zgodnie z wymaganiami norm i specyfikacji. 14.Kontrolowanie Wykonawcy w zakresie zgodności stosowanych materiałów, urządzeń i metod wytwarzania z wymaganiami. 15.Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządeń oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 16.Polecenie Wykonawcy przeprowadzenia ewentualnych badań nie określonych w Specyfikacji Technicznej w celu sprawdzenia prawidłowości wykonania danych robót lub jakości użytych materiałów. 17.Kontrola zgodności realizacji przez Wykonawcę zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu i zabezpieczeń stanowisk roboczych przy realizacji zadania. Akceptacja znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających. 18.Współdziałanie z władzami lokalnymi i użytkownikami urządzeń podziemnych w przypadku uszkodzenia przez wykonawcę nie uwzględnionych w dokumentacji urządzeń podziemnych oraz wyegzekwowania od Wykonawcy udzielenia pomocy przy dokonywaniu napraw. 19.Opiniowanie wniosku Wykonawcy o wyborze alternatywnego materiału, gdy przewiduje to dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna. 20.Sprawdzenie wykonanego przez Wykonawcę wytyczenia w planie i wyznaczenia wysokości elementów robót. 21.Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych wykonanie tych badań lub zlecenie ich laboratorium drogowemu do wykonania zgodnie z umową. Uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań Wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych). 22.Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiaru, kontrola prawidłowego gromadzenia dzienników laboratoryjnych, atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. Kontrola prawidłowego przechowywania dokumentów budowy. 23.Dokonywanie przy udziale przedstawiciela MZUiM w Chorzowie: -Odbioru robót ulegających zakryciu - poprzez wpis do dziennika budowy -Odbioru częściowego - poprzez spisanie protokołu odbioru -Odbioru końcowego całości robót - poprzez spisanie protokołu odbioru. 24.Kontrola i nadzór nad uruchomieniem systemu. 25.Opracowanie miesięcznych informacji z postępu robót i przekazywanie ich do MZUiM w Chorzowie. 26.Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami dla Programu RPO WSL Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej 27.Na czas nieobecności wyznaczenie zastępstwa z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 28.Uczestnictwo w przekazywaniu terenu budowy. 29.Doprowadzenie do przekazania sprawnego systemu inwestorowi (tj. MZUiM w Chorzowie) 30.Rozliczenie końcowe robót 31.Sprawdzenie i przekazanie inwestorowi kompletnej dokumentacji powykonawczej wykonanych i odebranych robót (operat kolaudacyjny) opracowanej przez Wykonawcę robót łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych (badań Wykonawcy i badań kontrolnych wg. pkt 16). 32.W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim oraz w okresie gwarancyjnym, do zadań Wykonawcy usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie należało: - finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy; -dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; - wykonywanie corocznych przeglądów obiektu w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.eu
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy skrzyżowania ul. Walentego Ciemięgi i Mikołowskiej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej w tym: inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy techniczno - budowlanej oraz programu funkcjonalno - użytkowego budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ul. Piłsudskiego 34-36, 38, 40, 42, 44, 50 i Kwietniewskiego 23 w Bytomiu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej w tym: inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy techniczno-budowlanej, audytu energetycznego oraz programu funkcjonalno-użytkowego budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 1of i ul. Siemianowickiej 14
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku w celu dostosowania do aktualnych przepisów wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Samopomocy i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa budynku przy ul. 11 Listopada 81 w Kłobucku na archiwum zakładowe.
Dodano: 2016-07-26 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA NA ROZBIÓRKĘ POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH PRZY UL. PCK 1 W KATOWICACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Dodano: 2016-07-26 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA DLA ZADANIA: SZOPIENICE-CENTRUM. REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. BEDNORZA 14 W KATOWICACH NA POTRZEBY REALIZACJI DZIAŁAŃ SENIORALNYCH WRAZ Z PEŁNIENIEM KOMPLEKSOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i pomieszczeń gospodarczych wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Siennej 4 w Bytomiu
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Poprzecznej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej optymalizacji gospodarki elektroenergetycznej i cieplnej bazującej na budowie nowego zespołu prądotwórczego zasilanego gazem ziemnym wraz z układem odzysku ciepła i produkcji chłodu przy suszarni osadu ob. 44 na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie
Dodano: 2016-07-20