Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania iwestycyjnegopn.: Budowa ul. Wilhelma Kollmanna wraz z wiaduktem nad torami kolejowymi PKP oraz połączeniem z ul. Inwalidzką w Chorzowie .

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 2411270, 2411-279 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8A 8A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. (32) 2411270, 2411-279, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania iwestycyjnegopn.: Budowa ul. Wilhelma Kollmanna wraz z wiaduktem nad torami kolejowymi PKP oraz połączeniem z ul. Inwalidzką w Chorzowie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.:Budowa ul. Wilhelma Kollmanna wraz z wiaduktem nad torami kolejowymi PKP oraz połączeniem zul. Inwalidzką w Chorzowie . Budowa ul Wilhelma Kollmanna wraz z wiaduktem nad torami kolejowymi PKP oraz połączeniem z ul. Inwalidzką w Chorzowie obejmuje dwa Etapy: Etap 1 - od km 0+000,00 do km 0+100,00; Etap 2 - od km 0+100,00 do km 0+572,28 obejmujących: a)odcinek ul. Wilhelma Kollmanna (ul. Leśnej II) od końca zrealizowanej ulicy Wilhelma Kollmanna (ul. Leśnej II) w rejonie hali przedsiębiorstwa Prologis Polska, do włączenia na skrzyżowaniu w ul.Leśną w rejonie przejazdu kolejowego (km 0+551,15) b) odcinek ul.Inwalidzkiej od skrzyżowania z projektowaną ulicą Wilhelma Kollmanna (ul.Leśną II) do włączenia w istniejącą ul.Inwalidzką w km 0+280,90 c) wiadukt drogowy nad linią kolejową PKP nr 651 Kochłowice-Radoszowy, d) mury oporowe w ciągu projektowanej ulicy Wilhelma Kollmanna (ul. Leśnej II) i ul.Inwalidzkiej e) budowa nowych oraz przebudowa istniejących zjazdów publicznych, f) przebudowy odwodnienia dróg g) przebudowy istniejących sieci sanitarnych, elektrycznych oraz teletechnicznych ETAP 1 - od km 0+000,00 do km 0+100,00 A/ Branża drogowa o charakterystycznych wielkościach: a)jezdnia o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (w-wa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W gr. 9 cm; w-wa ścieralna - z mieszanki SMA gr. 4 cm) o pow. 652,80 m2; b)chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm typu HOLLAND lub równoważnej o pow. 142,80 m2; c)krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm długości 142,80 m; d)obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm długości 66,30 m; e)humusowanie i obsianie trawą o pow. 358,80 m2; B/ Odwodnienie drogi - kanalizacja deszczowa o charakterystycznych wielkościach: a)kanały deszczowe z rur PVC średnicy 200 mm długości 35,00 m; b)studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem+kosz w ilości 4 szt. C/ Przebudowa sieci elektroenergetycznych o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne dwudzielne AROTA 110 PS lub równoważne długości 19,00 m; b)rury ochronne z PCW typu DVK 110 lub równoważne długości 19,00 m; c)rury ochronne z PCW typu DVK 160 lub równoważne długości 11,00 m; d)rury ochronne z PCW typu SRS 160 lub równoważne długości 48,00 m; e)kable SN XRUHAKXS 3x1x240/50 mm2 długości 185,00 m. f)kable nN YAKXs 4x120 mm2 długości 68,00 m. D/ Budowa oświetlenia ulicznego o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne z PCW typu DVK 110 lub równoważne długości 7,00 m; b)kabel oświetleniowy YAKXs 4x35 mm2 długości 220,00 m; c)słupy oświetleniowe, stalowe okrągłe wys.10m w ilości 6 szt.; d)wysięgniki rurowe w ilości 6 szt.; e)oprawy oświetlenia zewnętrznego - oprawy Philips SGP 340 PC 150/100 i 250/150 lub równoważne w ilości 6 szt.; E/ Przebudowa sieci teletechnicznej o charakterystycznych wielkościach: a)studnie kablowe rozdzielcze SKR, typ SK-1 w ilości 1 szt.; b)kanalizacja kablowa z rur RHDPE 110/6,3 w ilości 341,00 m; c)kabel XzTKMXpw 50x4x0,8 długosci 52,00 m; F/ Wiadukt nad linią PKP wraz z uszynieniem o charakterystycznych wielkościach: a)dźwigary strunobetonowe typu Kujan lub równoważne o rozpiętości 18,0m w ilości 12 szt.; b)pale pionowe średnicy 1200 mm długości 571,00 m; c)sączki odwadniające w ilości 6 szt.; d)wpust typu ciężkiego w ilości 2 szt.; e)balustrady schodów rewizyjnych ocynkowane długości 21,00 m; f)bariery sprężyste jednostronne długości 70,45 m; g)krawężniki kamienne o wym. 18x20 cm i 20x30 długości 95,30 m; h)nawierzchnie żywiczne grubości 5 cm o pow. 109,86 m2; i)nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm - warstwa ścieralna SMA o pow. 222,25; ETAP 2 - od km 0+100,00 do km 0+572,28 A/ Branża drogowa o charakterystycznych wielkościach: a)wycinka drzew w ilości 507 szt.; b)jezdnia o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (w-wa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W gr. 9 cm; w-wa ścieralna - z mieszanki SMA gr. 4 cm) o pow. 5 100,00 m2; c)wyspy przejezdne o nawierzchni z kostki granitowej o pow. 147,00 m2; d)zjazdy publiczne i zatoki parkingowe z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm typu HOLLAND lub równoważnej o pow. 997,50 m2; e)chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm typu HOLLAND lub równoważnej o pow. 1 837,50 m2; f)pobocze wzdłuż muru z grodzic o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm typu HOLLAND lub równoważnej o pow. 174,30 m2; g)krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm długości 1 570,80 m; h)krawężniki kamienne o wym. 15x22x100 cm długości 408,00 m; i)obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm długości 908,00 m; j)ogrodzenie stalowe i betonowe o łącznej długości 81,60; k)humusowanie i obsianie trawą o pow. 2 848,89 m2; l)oznakowanie i elementy BRD stałe: - oznakowanie poziome o pow. 212,39 m2; - bariery energochłonne stalowe długości 1 186,50m; - oznakowanie pionowe: słupki do znaków w ilości 17 szt., tablice znaków drogowych w ilości 25 szt.; ł) oznakowanie i elementy BRD na czas prowadzonych robót: - słupki do znaków w ilości 185 szt.; - tablice znaków drogowych w ilości 111 szt. B/ Odwodnienie drogi - kanalizacja deszczowa o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne stalowe długości 7,00m; b)kanały deszczowe z rur PVC średnicy 315 mm długości 515,00 m; c)kanały deszczowe z rur PVC średnicy 200 mm długości 170,00 m; d)rury żelbetowe 800mm długości 92,00m; e)studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm w ilości 41 szt. f)studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm w ilości 10 szt.; g)studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości 20 szt.; h)studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem w ilości 4 szt. C/ Przebudowa sieci wodociągowej o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne o średnicy 280 mm długości 27,00m; b)rury ochronne o średnicy 160 mm długości 8,00m; c)rury dwudzielne 160 mm długości 12,00m d)rurociągi z rur polietylenowych o średnicy 160 mm długości 112,00 m; e)rurociągi z rur polietylenowych o średnicy 90 mm długości 2,50 m; f)rurociągi z rur polietylenowych o średnicy 50 mm długości 10,50 m; g)zasuwy wodociągowe w ilości 3 szt.; h)hydrant przeciwpożarowy w ilości 1 szt. D/ Przebudowa sieci gazowej o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne o średnicy 400 mm długości 48,50 m; b)gazociągi przesyłowe DN 273,0 i DN 168,3 długości 155,00 m; c)kable YKOXs 1x1,6 mm2 długosci 70,00 m; d)kable YKOXs 2x2,5 mm2 długosci 50,00; E/ Przebudowa sieci elektroenergetycznych o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne dwudzielne AROTA 160 PS lub równoważne długości 51,00 m; b)rury ochronne z PCW typu SRS 160 lub równoważne długości 29,00 m; c)rury ochronne dwudzielne AROTA 110 PS lub równoważne długości 63,00 m; d)rury ochronne z PCW typu SRS 110 lub równoważne długości 11,00 m; e)kable nN YAKXs 4x120 mm2 długości 74,00 m; f)rury ochronne z PCW typu DVK 160 lub równoważne długości 15,00 m; g)kabel SN XRUHAKXS 3x1x240/50mm2 długosci 141,00 m; F/ Budowa oświetlenia ulicznego o charakterystycznych wielkościach: a)rury ochronne z PCW typu DVK 110 lub równoważne długości 66,00 m; b)rury ochronne z PCW typu SRS 110 lub równoważne długości 172,00 m; c)rury ochronne z PCW typu SRS 160 lub równoważne długości 42,00 m; d)kabel oświetleniowy YAKXs 4x35 mm2 długości 1 129,00 m; e)słupy oświetleniowe, stalowe okrągłe wys. 10m w ilości 21 szt.; f)wysięgniki rurowe w ilości 20 szt.; g)oprawy oświetlenia zewnętrznego - oprawy Philips SGP 340 PC 150/100 i 250/150 ub równoważne w ilości 21 szt.; G/ Przebudowa sieci teletechnicznej o charakterystycznych wielkościach: a)studnie kablowe rozdzielcze typu SKR-2 w ilości 5 szt.; b)kanalizacja kablowa z rur RHDPEp 110/6,3 w ilości 182,00 m; c)kabel XzTKMXpw 150x4x0,8 długosci 191,00 m; H/ Budowa muru oporowego z grodzic w ciągu ul. Wilhelma Kollmanna (ul. Leśnej II ) o charakterystycznych wielkościach: a)mury oporowe z grodzic w ilości 144,00 m.; b)poręcze mostowe stalowe długości 36,39 m; c) oczep betonowy na grodzicach stalowych - 57,53 m3. I/ Budowa muru oporowego z gruntu zbrojonego w ciągu ul. Inwalidzkiej o charakterystycznych wielkościach: a)mur oporowy w systemie ziemi zbrojonej z paneli żelbetowych o pow. 270,61 m2; b)wykonanie kapy chodnikowej ze wspornikiem -64,66 m3; c)rury z SRS o średnicy 110 mm długości 464,00 m; d)nawierzchnia żywiczna grubości 0,4 cm na powierzchni 74,93 m2; e)barieroporęcz długości 92,80 m f)poręcze mostowe stalowe ocynkowane długości 23,69 m; Szczegółowy zakres prac został określony w kompleksowej Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót dla Etapu 1 i Etapu 2 . Uwaga: Zgodnie z przepisem art. 29 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych wszelkie nazwy własne , jakie się pojawiły w dokumentacji - w projektach budowlanych i wykonawczych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a także przedmiarach robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji, podano jako przykładowe i w celu uniknięcia jakiejkolwiek nieuczciwej konkurencji dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. Zakres usługi obejmuje wszelkie czynności kontrolne na etapie realizacji Inwestycji między innymi: W ZAKRESIE OGÓLNYM: 1)Profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach zgodnie z wymogami Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane, poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) zapewnienie koordynacji ich pracy (art. 27). 2)Administrowanie i koordynowanie wszystkich Kontraktów zawartych w ramach prowadzonej Inwestycji 3)Zarządzanie, monitorowanie i kontrola postępu wykonania Kontraktów pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym wraz z raportowaniem, które będzie uwzględniać zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, koszty, kontrolę budżetu i działania zapobiegawcze (jeśli będą konieczne). 4)Rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktów. 5)Pomoc dla MZUiM w szczególności przy: a)weryfikacji Warunków Szczególnych Kontraktów na roboty budowlane; 6)natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji Kontraktów na roboty budowlane), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; 7)utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami Projektu; 8)prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja (również na nośniku elektronicznym) korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji Kontraktów ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy robót mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof budowlanych itp.; 9)polubowne rozstrzyganie wszelkich sporów powstałych pomiędzy stronami Kontraktów; 10)szacowanie i weryfikowanie jeśli zajdzie taka konieczność robót dodatkowych i/lub zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych, z uwzględnieniem konieczności stosowania przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych; 11)prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad robotami budowlanymi, egzekwowanie zgodności prowadzonych robót z: a)pozwoleniem na budowę, b)projektami (budowlanymi i wykonawczymi), c)obowiązującym prawem, d)zasadami wiedzy inżynierskiej, e)założeniami finansowymi Kontraktów W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT BUDOWLANYCH: 1.przekazywanie wykonawcom robót (w imieniu Zamawiającego) dokumentacji projektowej, pozwoleń na budowę, dzienników budowy; 2.wydanie powiadomienia o dacie rozpoczęcia robót; 3.reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 4.ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne; 5.zatwierdzanie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektem i/lub warunkami Kontraktu; 6.sprawdzanie i potwierdzanie czy wykonawca robót mobilizuje i dostarcza na budowę całe wyposażenie i dostawy zidentyfikowane w Kontrakcie; 7.pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego prawa budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez polskie prawo budowlane; 8.ścisła współpraca z nadzorem autorskim, archeologicznym i geologicznym, w przypadku zaistnienia takiej konieczności; 9.weryfikacja punktów odniesienia i wytyczenia robót; 10.weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z Kontraktami na roboty budowlane; 11.weryfikacja i przeglądanie dokumentów wykonawcy robót zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych; 12.zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń, mających być wbudowanymi, jak zaplanował to Wykonawca, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub które nie mają wymaganych przez obowiązujące prawo certyfikatów; 13.zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez wykonawcę robót; 14.rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; 15.sprawdzanie adekwatności i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami Kontraktu; 16.organizowanie dodatkowych prób jakości przez specjalistyczne instytucje, jeżeli jest to niezbędne, przy czym konsekwencje finansowe z tytułu przeprowadzonych prób ponosi w zależności od ich wyników Wykonawca (jeżeli próby potwierdzą niewłaściwą jakość badanego przedmiotu, urządzenia czy dostawy) lub Inżynier (jeżeli testy nie potwierdzą przypuszczeń co do jakości badanego przedmiotu, urządzenia czy dostawy); 17.przygotowywanie świadectw dotyczących: a)aprobat technicznych dostaw, b)prób materiałów i robót, c)ilości wykonanych robót i przejęcia robót. 18.monitorowanie postępu robót, regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz wszystkich innych działań wykonawców robót w aspekcie ich zobowiązań wynikających z Kontraktów; 19.przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską; 20.kontrola wykonawcy robót, że zapewnia realizację robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 21.organizowanie cyklicznych spotkań dotyczących postępu robót (raz w miesiącu, po przedłożeniu przez wykonawcę robót raportu o postępie, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego częściej) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp Robót, sporządzanie protokołów ze spotkań; 22.egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami Kontraktu; 23.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 24.sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 25.wydawanie Przedstawicielowi Wykonawcy, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 26.żądanie od Przedstawiciela Wykonawcy, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 27.sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych oraz rozruchach technologicznych; 28.zapewnienie nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń; 29.egzekwowanie opracowania przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egzemplarzy do Zamawiającego; 30.wystawianie Świadectw Przejęcia Robót i innych świadectw wymaganych Kontraktem na roboty budowlane; 31.weryfikacja raportów o postępie, rozliczeń i dokumentów towarzyszących składanych przez wykonawców robót; 32.przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne ewentualnie wyplotowane w postaci map) w formie uzgodnionej z Zamawiającym; 33.przygotowanie wszelkich dokumentów i świadectw związanych z Warunkami Kontraktowymi; 34.kompletowanie dokumentacji wykonawcy robót i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie; 35.dostarczanie, o ile jest to konieczne, właściwym organom wszystkich żądanych informacji, dotyczących prowadzenia zadań inwestycyjnych zarządzanych przez Inżyniera; 36.wykonywanie wszystkich innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji Umowy oraz Kontraktów, zgodnie z procedurami wynikającymi z wymagań Projektu oraz zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. W OKRESIE ZGŁASZANIA WAD W okresie zgłaszania wad do obowiązków Inżyniera będzie należało w szczególności: 1.nadzór nad oddaniem do użytkowania, przegląd kompletnej Dokumentacji Powykonawczej i geodezyjnej, przedłożenie jej Zamawiającemu w ilości ustalonej z Zamawiającym wraz z wersją elektroniczną oraz inną dokumentacją związaną z nadzorowanymi pracami, w formie uzgodnionej z Zamawiającym; 2.egzekwowanie usuwania ewentualnych wad przez Wykonawcę; 3.wydanie wykonawcy robót budowlanych Świadectwa Wykonania; 4.czynny udział w rozwiązywaniu sporów; 5.organizacja i udział we wszystkich okresowych przeglądach gwarancyjnych. Po upływie okresu zgłaszania wad - weryfikacja złożonych przez wykonawców robót rozliczeń ostatecznych, oświadczenia ostatecznego i zwolnienia od zobowiązań, przygotowanie i wydanie Ostatecznego Świadectwa Płatności. W ZAKRESIE FINANSOWYM 1.pomoc we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami wdrażania Projektu, tj.: a)zarządzanie finansowe, b)monitoring, raportowanie, audyty i finansowe rozliczenia; 2.sprawdzanie prawidłowości i zgodności z warunkami Kontraktów wszystkich wymaganych polis ubezpieczeniowych oraz zabezpieczeń finansowych Kontraktów; 3.współpraca z Zamawiającym w przygotowywaniu i sporządzaniu niezbędnych sprawozdań, raportów rzeczowych i finansowych, wskaźników postępu fizycznego i finansowego robót oraz innych opracowań wymaganych przez Instytucje ze szczególnym uwzględnieniem raportów z postępów w realizacji Projektu; 4.prowadzenie rzeczowego i finansowego rozliczenia Kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń; 5.na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczenia budowy; 6.nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi fizycznego i finansowego postępu robót, kosztów i budżetu; 7.ustalanie i określanie wartości robót zgodnie z Kontraktem, 8.uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 9.przygotowanie rozliczenia finansowego; 10.zaklasyfikowanie środków trwałych wg KST- GUS i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych danych dla wystawienia dokumentów OT; Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inżynier nie będzie miał prawa do: 1)wprowadzania jakichkolwiek poprawek do zawartych Kontraktów na roboty budowlane; 2)zatwierdzania robót dodatkowych i/lub zamiennych bez zgody Zamawiającego; 3)zwolnienia Wykonawcy z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w Kontrakcie; 4)zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy innemu niż ten, który został wskazany w Kontrakcie. Zakres pomocy zapewnianej przez Zamawiającego Zamawiający dostarczy Inżynierowi niezbędną dokumentację, obejmującą: 1)Kontrakty na roboty budowlane. 2)Dokumenty złożone wraz z ofertą Wykonawcy robót budowlanych niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Kontraktu, w tym wypełnione przez Wykonawcę robót budowlanych przedmiary robót. 3)Kompleksową Dokumentację Projektową. 4)Dotychczas uzyskane decyzje administracyjne. 5)Inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na Kontrakt, oraz 6)Informacje o umowach cywilnoprawnych i znanych mu wymaganiach prawnych i administracyjnych mających wpływ na realizację Umowy. Zamawiający zapewni ponadto: 1)wsparcie w przypadkach, gdzie uczestnictwo Zamawiającego jest wymagane przez prawo i gdzie Inżynier Kontraktu jest uprawniony do reprezentowania Zamawiającego, 2)asystowanie w wyjaśnieniach wszystkich aspektów prawnych związanych z Kontraktem, 3)udział nadzoru autorskiego. Zamawiający nie zapewnia Inżynierowi biura, ani żadnych innych elementów zaplecza. Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie sam, we własnym zakresie, zorganizować na okres prowadzenia. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Dokumentacja projektowa została opracowana w 2012 roku przez Wykonawcę Egis Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wyłonionego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w 2011 roku i zawiera w nazwie ulicę Leśną II. Decyzją Rady Miasta Chorzowa nazwa ulicy Leśna II została zmieniona na ul. Wilhelma Kollmanna, która jest nazwą obowiązującą. 2.Usługa wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 1.Wadium może być wniesione: 1.w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.w gwarancjach bankowych, 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego. 2a Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki Zamawiającego do: -przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); -złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; -przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z Wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez Wykonawcę. 3.Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych . 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach