Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego na pełnienie funkcji Wykonawcy Robót Budowlanych dla Projektu pn Budowa Bytomskiego Odcinka Obwodnicy Północnej Aglomeracji Górnośląskiej - etap III.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2011-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego na pełnienie funkcji Wykonawcy Robót Budowlanych dla Projektu pn Budowa Bytomskiego Odcinka Obwodnicy Północnej Aglomeracji Górnośląskiej - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na potrzeby SIWZ wprowadza się następujące pojęcia: - Wykonawca lub Inżynier - oznacza Inżyniera Kontraktu; - Realizator - wykonawca Projektu; - zamówienie uzupełniające - rozszerzenie do granic miasta Projektu pn. BUDOWA BYTOMSKIEGO ODCINKA OBWODNICY PÓŁNOCNEJ AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ - etap III - kontrakt na roboty - umowa z Realizatorem dot. wykonania zamówienia uzupełniającego. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zamówienia uzupełniającego. Opis zamówienia uzupełniającego zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie uzupełniające jest realizowane wg FIDIC WARUNKI KONTRAKTU NA URZĄDZENIA I BUDOWĘ Z PROJEKTOWANIEM DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ DLA ROBÓT BUDOWLANYCH I INŻYNIERYJNYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ. WARUNKI OGÓLNE (tzw. żółty FIDIC). Wydanie dwujęzyczne ( angielsko-polskie ) COSMOPOLI 2000-ISBN 83-86810-13-0: Angielski tekst pierwszego wydania FIDIC 1999 i tłumaczenie polskie. COSMOPOLI CONSULTANS SKR. POCZT. 114, 00-975 WARSZAWA 12 Biuro: ul. Łowicka 43, 02-551 WARSZAWA Tel. (022) 849 00 28, fax (022) 849 10 07 www:http:/www.cosmopoli.com.pl. 3. Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za nadzorowanie i administrowanie kontraktem na roboty, zgodnie ze szczegółowym opisem zadań i obowiązków Inżyniera Kontraktu, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ww FIDIC. 4. Inżynier Kontraktu będzie także zobowiązany do ścisłej współpracy z Inżynierem Kontraktu nadzorującym realizację zamówienia podstawowego realizowanego w ramach Projektu pn. Budowa Bytomskiego Odcinka Obwodnicy Północnej Aglomeracji Górnośląskiej - etap III. 5. Termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016 r. w tym: - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2011 r. w zakresie realizacji robót zamówienia uzupełniającego, - od dnia 01.01.2012 do dnia 31.12.2016r. tj. w czasie 60 miesięcznego okresu na zgłaszanie wad (OZW). 6. Zakres zadań i obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia określają : szczegółowy opis zadań i obowiązków Inżyniera Kontraktu ( załącznik nr 1 do SIWZ), wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), ustawa Prawo Budowlane oraz procedury realizacji inwestycji wg żółtego FIDIC. 7. Zamawiający nie zapewnia Inżynierowi Kontraktu biura, ani żadnych innych elementów zaplecza niezbędnych w realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt zorganizować na okres prowadzenia robót biuro w pobliżu terenu budowy (Bytom), wyposażone w sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu, telefony, faksy, kserokopiarkę, meble biurowe, sprzęt geodezyjny i inny sprzęt potrzebny do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności skutkujących zatrzymaniem wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 6 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach