Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2013-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Sygietyńskiego 20 20
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n: Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931. Przedmiot umowy obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad w/w inwestycją a w szczególności nad: - poszerzeniem drogi do 5,5 m na całej długości tj. na ok. 3200m - przebudową 16 skrzyżowań z innymi drogami - przebudową istniejących zjazdów - przebudową chodników przy ul. Hallera o długości ok 671,5m - przebudową sieci kanalizacji deszczowej o długości ok. 816m - budową nowej kanalizacji deszczowej o długości ok 931,5m - przebudową istniejącego odwodnienia drogi - przebudową i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu - przebudową 2 przepustów - budową chodników przy ul. Hallera i ul. Złote Łany o łącznej długości ok 1391m oraz robotami towarzyszącymi. Zadania i obowiązki Inspektora nadzoru - wymagania szczegółowe (w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresów gwarancyjnych) przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 12:00 dnia 24.01.2013r oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach