Urząd Gminy Mstów ogłasza przetarg
- Adres: 42-244 Mstów, ul. 16 Stycznia 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3284005 , fax. 034 3785558
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mstów
ul. 16 Stycznia 14 14
42-244 Mstów, woj. śląskie
tel. 034 3284005, fax. 034 3785558
REGON: 05427290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa hali sportowej przy Gimnazjum w Mstowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa hali sportowej przy Gimnazjum w Mstowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium wysokości 5 000,-zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać ponadto następujące warunki: 2.1. posiadają doświadczenie w nadzorowaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) nadzorowali minimum 3 inwestycje polegające na budowie obiektu sportowego dla szkolnictwa tzn. hali sportowej lub sali gimnastycznej w tym: - co najmniej 1 obiekt pełnowymiarowy tj. o wymiarach boiska sportowego nie mniejszych niż 20m x 40m o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3 - co najmniej 1 usługa o wartości inwestycji powyżej 5.000.000 zł. 2.2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mogącymi pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych: - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - w specjalności architektonicznej - bez ograniczeń - w specjalności dróg - bez ograniczeń - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan bez ograniczeń - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji elektrycznych- bez ograniczeń oraz koordynatorem realizacji inwestycji z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń 2.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2.4. wykażą się dysponowaniem lub dostępnością do środków finansowych w wysokości min. 100.000 zł, 2.5. wykażą się osiągnięciem obrotu ze sprzedaży usług w okresie ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ,nie mniejszym niż 500.000 zł średnio rocznie . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust.1 oraz o braku powodów do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 ustawy- załącznik nr 2 ( wg wzoru w SIWZ) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.2 Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 2.1 Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 (wg wzoru w SIWZ). Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inwestora Zastępczego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają poniższemu warunkowi: a. Wymagane jest pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego ( Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na minimum 3 inwestycjach polegających na budowie obiektu sportowego dla szkolnictwa tzn. hali sportowej lub sali gimnastycznej w tym: - co najmniej 1 obiekt pełnowymiarowy tj. o wymiarach boiska sportowego nie mniejszych niż 20m x 40m o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3 - co najmniej 1 usługa o wartości inwestycji powyżej 5.000.000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 2.2 Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 (wg wzoru w SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób, posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych: - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - w specjalności architektonicznej - bez ograniczeń - w specjalności dróg - bez ograniczeń - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan bez ograniczeń - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji elektrycznych- bez ograniczeń oraz koordynatora realizacji inwestycji z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub dołączą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa a) Załączenia do oferty kopii aktualnego dokumentu (polisy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez jednego wykonawcę w pełnym zakresie lub łącznie przez wszystkich ubiegających się wspólnie wykonawców b) Załączenie do oferty kopii dokumentu bankowego potwierdzającego posiadanie środków finansowych w wysokości min. 100.000 zł lub potwierdzającego możliwość zdolności kredytowej w takiej wysokości .Potwierdzenie bankowe potwierdzające stan środków finansowych lub ich dostępność musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez jednego wykonawcę w pełnym zakresie lub łącznie przez wszystkich ubiegających się wspólnie wykonawców c) Załączenia do oferty kopii bilansu oraz rachunku zysku i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , potwierdzających osiągnięcie obrotu ze sprzedaży usług nie mniejszego niż 500.000 zł średnio rocznie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez jednego wykonawcę w pełnym zakresie lub łącznie przez wszystkich ubiegających się wspólnie wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy skrzyżowania ul. Walentego Ciemięgi i Mikołowskiej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej w tym: inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy techniczno - budowlanej oraz programu funkcjonalno - użytkowego budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ul. Piłsudskiego 34-36, 38, 40, 42, 44, 50 i Kwietniewskiego 23 w Bytomiu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej w tym: inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy techniczno-budowlanej, audytu energetycznego oraz programu funkcjonalno-użytkowego budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 1of i ul. Siemianowickiej 14
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku w celu dostosowania do aktualnych przepisów wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Samopomocy i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa budynku przy ul. 11 Listopada 81 w Kłobucku na archiwum zakładowe.
Dodano: 2016-07-26 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA NA ROZBIÓRKĘ POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH PRZY UL. PCK 1 W KATOWICACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Dodano: 2016-07-26 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA DLA ZADANIA: SZOPIENICE-CENTRUM. REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. BEDNORZA 14 W KATOWICACH NA POTRZEBY REALIZACJI DZIAŁAŃ SENIORALNYCH WRAZ Z PEŁNIENIEM KOMPLEKSOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i pomieszczeń gospodarczych wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Siennej 4 w Bytomiu
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Poprzecznej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej optymalizacji gospodarki elektroenergetycznej i cieplnej bazującej na budowie nowego zespołu prądotwórczego zasilanego gazem ziemnym wraz z układem odzysku ciepła i produkcji chłodu przy suszarni osadu ob. 44 na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie
Dodano: 2016-07-20