Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Rynek 15 15
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
REGON: 00052401600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Remont drogi gminnej - łącznik ul. Dąbrowskiego i ul. Olszyny w Andrychowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- ułożenie krawężników wraz z ściekiem przykrawężnikowym z kostki brukowej kolor szary gr. 6 cm, - wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej kolor szary o gr. 8 cm oraz z kostki brukowej betonowej kostka kolor pastello gr. 8 cm, - wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 14 ust. 1 pkt 2a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian. oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. D. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. E. Wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ zaparafowany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.38.2016 wykonanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Kółkowej w m. Grojec na odcinku od ul. M. Radziwiłł do ul. Skotnica
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych pn. Remont drogi gminnej nr 349 ( 201522K), 888 ( 201538K ) tzw. Ostra Góra w Łękawce w km 0+000 do 0+830 Remont drogi gminnej nr 186 ( 201660K) tzw. wzdłuż boiska w Zbylitowskiej Górze w km 0+600 do 1+200 zniszczonych podczas powodzi w 2010 r.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 580826 K Stanisławice - droga na działce nr 709/1 w miejscowości Stanisławice w km 0+480 - 1+020
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1741K - ul. Żwirki i Wigury w Andrychowie na długości 429 m
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa ul. Bernasia we Włosienicy od ul. Rzecznej do ul. Strażaków
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Rzemiędzice - do pól w km 0+000 - 0+500
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Jazdowice - do pól w km 0+000 - 1+100
Dodano: 2016-07-12 - Remont ul. Murarskiej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1391 K Ciężkowice - Staszkówka w miejscowości Ciężkowice - etap I
Dodano: 2016-07-04