Przetargi.pl
Ośrodek Zdrowia w Barcicach - modernizacja

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ośrodek Zdrowia w Barcicach - modernizacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Barcicach, położonego na działkach ewidencyjnych nr 300/9 i 300/10 w obrębie Barcice. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1. Roboty rozbiórkowe oraz zagospodarowanie terenu; 2. Posadzki; 3. Wykończenie wewnętrzne ścian i stropów; 4. Stolarka, ślusarka; 5. Docieplenie ścian zewnętrznych; 6. Elewacja - tynk akrylowy; 7. Schody zewnętrzne; Opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1. projekt budowlany opracowany przez mgr inż. arch. Janusza Urbanowicza; 2. odpowiadanie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty z powodu ich nierównoważności. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - dokonanie wszelkich uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu umowy, - opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu robót, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, w szczególności demontaż i montaż stolarki w poszczególnych otworach musi nastąpić w tym samym dniu, - prowadzenie robót w sposób bezpieczny, - natychmiastowe usuniecie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - pokrycie kosztów związanych ze zniszczeniem lub uszkodzeniem wyposażenia w związku z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami, - nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, - demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlano, w taki sposób aby możliwe było bezpieczne korzystanie z placówki. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z zasadami Kodeksu pracy oraz przestrzegania zasad BHP, ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlanych oraz sztuką budowlaną. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia trzyletniej gwarancji na wykonane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stary.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach