Przetargi.pl
Organizacja placu zabaw przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Osiek w ramach projektu: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w Gminie Osiek

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 28-221 Osiek, ul. Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8671203 , fax. 015 8671232
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    ul. Rynek 1 1
    28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8671203, fax. 015 8671232
    REGON: 00053481300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osiek.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placu zabaw przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Osiek w ramach projektu: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w Gminie Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i montaż placów zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w Gminie Osiek współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Osiek wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu oraz wykonania bezpiecznej nawierzchni, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 37535200-9 dostawa i montaż placu zabaw 45000000-7 roboty budowlane Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań: a) Organizacja placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Suchowoli - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw (196 m2) - zadanie obejmuje: Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gr. III) - 36,90 m3 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o gr. 15 cm - 184,50 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych- warstwa górna o gr 5 cm - 184,50 m2 Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wyp. spoin zaprawą cementową - 145 m Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek gumowych typu EPDM lub o takich samych parametrach - 196,000 m2 b) Organizacja placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej w Pliskowoli - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw (45 m2) wraz z ogrodzeniem - zadanie obejmuje: Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gr. III) - 9,20 m3 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o gr. 15 cm - 45,00 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych- warstwa górna o gr 5 cm - 45,00 m2 Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wyp. spoin zaprawą cementową - 74,00 m Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek gumowych typu EPDM lub o takich samych parametrach - 45,00 m2 Ogrodzenie z siatki wys. 1,5 m na słupkach żelbet. Pref. 16x12x255 cm obsadzonych w gruncie i obetonowanych - 40 m c) Organizacja placu zabaw w Publicznej Szkole Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Szwagrowie - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw (200 m2) oraz zakup i montaż elementów placu zabaw - zadanie obejmuje: Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gr. III) - 31,60 m3 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o gr. 15 cm - 200,00 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych- warstwa górna o gr 5 cm - 200,00 m2 Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wyp. spoin zaprawą cementową - 180,00 m Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek gumowych typu EPDM lub o takich samych parametrach - 200,00 m2 Zakup i montaż trampoliny - zewn. Średnica 140, średnica maty ok. 100 cm, wys. Maty do odbicia na wys. 38 cm, maksymalne obciążenie 45 kg (lub o takich samych parametrach) - 2 szt. Zakup i montaż - Pałac zabaw - mat. stal nierdzewna, płyta politylenowa HDPE - wym. 174 x160 strefa bezp. 474 x 460, wys. całkowita 171, wys. swobodnego upadku 10 cm wys. Podestu 10cm produkt zgodny z PNEN 1176-1:2009 (lub o takich samych parametrach) - 1 szt. Zakup i montaż Mostu z dwoma wieżami z wejściem z jednej strony i zjeżdżalnią z drugiej - ruchomy most - mat. Stal. nierdzewna płyta politylenowa HDPE wym. 235 x 378 cm strefa bezp. 585x 678 wys. całkowita 220 cm.: wys. Swobodnego upadku 59 cm; wys. podestu 59 cm produkt zgodny z PNEN 1176-1:2009 (lub o takich samych parametrach) - 1 szt. Wszystkie urządzenia placu zabaw mają zostać przytwierdzone do podłoża za pomocą stóp fundamentowych betonowych. Wykonawca wykona przedmiot zadania z materiałów o parametrach takich jak podane w spec. technicznej przedmiarach oraz rysunkach, lub o identycznych parametrach. Ponadto wykonawca należycie zabezpieczy teren prac na okres ich trwania oraz dokona stosownego oznakowania. Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 600,00 złotych (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, kwota oznaczona w punkcie 1 może zostać przelana na konto Zamawiającego Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju Oddział Osiek Nr 34 8517 0007 0070 0000 0303 0006 4. W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kopię polecenia przelewu, lecz nie w tej samej kopercie. Wadium wpłacone w formie gotówki lub wniesione przelewem ma być na koncie Zamawiającego do dnia 04.03.2015 r. do godz. 10:00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w pokoju 103 w siedzibie Zamawiającego do dnia 04.03.2015 r. do godz. 10:00. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1, 1a, 2,3,4 ustawy Pzp 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osiek.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach