Przetargi.pl
Opracowanie projektu rozbudowy budynku szkolnego na przedszkole przy Zespole Oświatowym w Żelkowie-Koloni

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz www.siedlcgw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu rozbudowy budynku szkolnego na przedszkole przy Zespole Oświatowym w Żelkowie-Koloni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120/03 poz. 1133), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 75/05 poz. 664) z poszerzeniem opracowania o elementy projektu wykonawczego, umożliwiające realizację robót. Celem przetargu jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego (we wszystkich branżach) nowego budynku przedszkola 3-oddziałowego, łącznie z zagospodarowaniem terenu. Należy zaprojektować przedszkole połączone łącznikiem z istniejącą szkołą -niezbędne jest wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami w zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej nowego przedszkola. Przed opracowaniem projektu budowlanego i wykonawczego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji 2 koncepcje przedszkola (podlegające zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Siedlce) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie terenu powinno obejmować zaprojektowanie: placu zabaw, drogi wewnętrzne, parking, chodniki, ogrodzenie, tereny utwardzone, zielone itp. W projekcie placu zabaw należy uwzględnić typowy sprzęt (huśtawki, zjeżdżalnie, bujaki, ławki, stoły itp.) Projekt musi zawierać zestawienie (wraz z wyceną) wyposażenia przedszkola w urządzenia i umeblowanie dla poszczególnych pomieszczeń z uwzględnieniem ich funkcji Wymagania dotyczące projektowanego obiektu przedszkola: Branża ogólnobudowlana: Projekt powinien uwzględniać nw. pomieszczenia: - 3 sal zajęć dla dzieci przedszkolnych wraz z łazienkami i pomieszczeniami na pomoce dydaktyczne oraz dekoracje, - pomieszczenie na leżaki, - szatnię dla 75 dzieci i szatnię dla personelu, - 1 niezależny pokój nauczycielski, - sanitariaty dla dzieci i personelu, - 1 pomieszczenie gospodarcze. Branża elektryczna - projekt: - instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego, nocnego i awaryjnego, - instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń technologicznych, - instalacja odgromowa, - instalacja wyrównawcza, - instalacje teletechniczna, - sieć oświetlenia zewnętrznego całego zespołu szkolno-przedszkolnego, - wyłączenie p.poż. - przebudowa lub zabezpieczenie kolidujących z projektowanym obiektem sieci elektrycznych i teletechnicznych, - instalacja alarmowa dla nowego obiektu z możliwością przyłączenia linii dozorowych z istniejącej części szkoły, - instalacje p.poż. np. oddymianie jeśli będzie wymagane, Branża sanitarna - projekt: - rozbudowa istniejącej kotłowni zespołu szkolno - przedszkolnego jeżeli będzie konieczna - instalacje wodno - kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej, - przyłącza wodno - kanalizacyjne, Branża drogowa - projekt: - układ drogowy: parkingi, drogi, chodniki, dojścia, obejścia, - plac zabaw, zieleń, mała architektura, - odwodnienie układu drogowego, Projekt budowlany i wykonawczy winien zawierać: 1) kompletną dokumentację techniczną zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia wykonaną na aktualnych mapach służących do celów projektowych, 2) 2 koncepcje (podlegające zatwierdzeniu przez Wójta Gminy Siedlce) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu, 3) projekt konstrukcji wraz z obliczeniami statycznymi, 4) inwentaryzację istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami w niezbędnym zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej nowego przedszkola 5) projekt zagospodarowania terenu (plac zabaw, parkingi, drogi, chodniki, zieleń) - w obrębie projektowanego opracowania, 6) projekt aranżacji wnętrz i elewacji 7) projekt drogowy rozwiązujący dojazd i dojście do budynku przedszkola, parkingi, elementy małej architektury - kosze na śmieci, ławki, 8) projekty branżowe sieci i instalacji wymienionych powyżej, 9) badania geotechniczne gruntu 10) aktualne podkłady mapowe oraz aktualizacja geodezyjna dla celów projektowych z wywiadami branżowymi oraz wypisem i wyrysem z map własnościowych 11) uzgodnienia ZUD i uzgodnienia branżowe dotyczące uzbrojenia terenu: - inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę - uzgodnienie projektów przyłączy z właścicielami sieci. Do poszczególnych robót branżowych opracować: - Kosztorys inwestorski - Przedmiary robót - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Informację BIOZ - Charakterystyka energetyczna obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu, INFORMACJE DODATKOWE: - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 2 różnych w zakresie funkcjonalno-architektonicznym koncepcji obiektu (wraz z zagospodarowaniem terenu i projektem elewacji). - Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji, która będzie stanowiła podstawę rozpoczęcia szczegółowych prac projektowych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia przedstawionych koncepcji w przypadku niespełnienia oczekiwanych wymagań. Wówczas Wykonawca zobowiązuje się do dokonania niezbędnych modyfikacji w przedstawionych koncepcjach. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. Przekazać opracowaną dokumentację: - projekty - w 5 egzemplarzach - kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne, informację BIOZ - w 2 egz. w rozbiciu na poszczególne branże - dokumentację (projekty, szczegółowe specyfikacje techniczne wykoania i odbioru robót, inf. BIOZ, przedmiary, kosztorysy) w formie elektronicznej - na płycie CD w formacie pdf lub jpg- 1 kpl. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych przedmiotu zamówienia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót. Wykonawca zobowiązuje się również do sprawowania nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie Przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami umowy, zwanego dalej Nadzorem Autorskim, w tym w szczególności w zakresie stwierdzania na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Wynagrodzenie za sprawowanie przez Wykonawcę Nadzoru Autorskiego będzie określone w odrębnej umowie. Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22.02.2013 o godz. 9:30 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH S.A. Oddział Banku BPH S.A. ul. Starowiejska 6, 08-110 Siedlce nr 39 1060 00760000 3310 0019 3435 Urzędu Gminy Siedlce z dopiskiem: Wadium na opracowanie projektu rozbudowy budynku szkolnego na przedszkole przy Zespole Oświatowym w Żelkowie-Koloni Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach