Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2 2
05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7222207 w. 242
REGON: 00053060800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu i budowa placu zabaw dla dzieci przy Szkole podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakresem przedmiotu zamówienia jest opracowanie projektu i budowa placu zabaw dla dzieci na terenie Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów przy ul. Lipowej 3 w Płochocinie, która obejmuje: - opracowanie dokumentacji projektowej placu zabaw dla dzieci w wieku 6-11 lat, o pow. 390m? (wym. 13,0 mb x 30,0 mb) wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń, - dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw i jego uruchomienie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu do użytkowania gotowego obiektu wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składa się: - program funkcjonalno - użytkowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty:1. Oferta - druk jest załącznikiem do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. W przypadku osobistego występowania wykonawcy lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający, nie wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa rodzajowego lub wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4. i pkt. 8.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1a do oferty. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem usługom, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) karta indywidualna - życiorys techniczny głównego projektanta desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień projektowych w specjalności architektonicznej i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego) Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) karta indywidualna - życiorys techniczny kierownika robót desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego). Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 5a do oferty. e) wykaz osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia ( wymagane: - kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do projektowania w specjalności architektonicznej, - kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kopie zaświadczeń tych osób o przynależności do właściwego samorządu zawodowego) Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 6. Inne wymagane dokumenty wynikające z treści SIWZ. a) zestawienie ofertowe kosztów przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części: Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi w Budkach Moczydłowskich
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja Ratusza
Dodano: 2016-07-27 - Budowa altany na placu zabaw w Szymanowie (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Solec - III etap
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Część 1 - przebudowy ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bruzdową (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Wał Zawadowski (wraz ze skrzyżowaniem) Część 2 - budowy drogi oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzeni rejonu Zawad i Kępy Zawadowskiej symbolem 37 KUD
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie budowy ulicy Kłodzkiej w Warszawie na odcinku od ul. Patriotów do ul. Petunii
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Wilczynek
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla każdej z niżej wymienionych ulic objętych odpowiednio zadaniami: Zad. nr 1- przebudowa ul. Waryńskiego w miejsc. Nowe Grocholice , Zad. nr 2 - przebudowa ul. Lecha we wsi Rybie, Zad. nr 3 - przebudowa ul. Dolnej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 4 - przebudowa ul. Stawowej we wsi Nowe Grocholice, Zad. nr 5 - przebudowa ulicy Piastowskiej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 6 - przebudowa ul. Nadrzecznej we wsi Raszyn 02, Zad. nr 7 - przebudowa ul. Olszowej we wsi Rybie, Zad. nr 8 - przebudowa ul. Zacisze we wsi Raszyn 01.
Dodano: 2016-07-27