Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego Projektowanej Obwodnicy Zachodniej im. Jana Pawła II w Płońsku

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6622691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6622691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego Projektowanej Obwodnicy Zachodniej im. Jana Pawła II w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy Projektowanej Obwodnicy Zachodniej im. Jana Pawła II w Płońsku, z mostem na rzece Płonce. Lokalizacja: Projektowana droga przebiegać będzie w granicach administracyjnych miasta Płońska, częściowo przez tereny niezagospodarowane (wg ewidencji gruntów: rola i łąki). Początek trasy od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Płocką w obrębie skrzyżowania z ul. Mazowiecką, wzdłuż ul. Jana Pawła II, przez rzekę Płonkę w kierunku północnym, do skrzyżowania z drogą gminną ul. Wieczorków i dalej do drogi powiatowej ul. Młodzieżowej. Długość projektowanego odcinka - około 1800 m. Ustalenia realizacyjne miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Płońska: Klasa drogi - Zo 1/2 zbiorcza obszarowa (wg Miejscowego Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońska) Funkcja w układzie miejskim - powiązania wewnątrzmiejskie, obsługa przyległego zagospodarowania. Szerokość w liniach rozgraniczających 25,0 m. Przekrój jezdny 1 x 7,0 m. Budowa ulicy po nowym śladzie. Komunikacji publicznej nie przewiduje się. Most drogowy żelbetowy jednojezdniowy. W projekcie ulicy należy przewidzieć pasy terenu pod budowę infrastruktury technicznej według potrzeb właścicieli sieci wod. - kan., gazowej, elektroenergetycznej, cieplnej oraz lokalizację ścieżek rowerowych. Dla odcinka drogi, od ul. Płockiej do rzeki Płonki, obowiązujące są szczegółowe ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kompleksu zabudowy mieszkaniowej PŁOCKA II w Płońsku - Uchwała Rady Miejskiej z dnia 24 listopada 1999 r.: 8UZ ? - ulica zbiorcza realizująca powiązania wewnętrzne miasta i obsługę przyległych zespołów zabudowy mieszkaniowej. Szerokość w liniach rozgraniczających 25 m, przekrój jezdni 7 metrów, parkowanie na pasach postojowych, ścieżka rowerowa po zachodniej stronie jezdni, dwukierunkowa, szerokości 3 m, oddzielona od jezdni pasem zieleni szerokości 1 m z żywopłotem. Należy zaprojektować kanalizację deszczową z wylotami do rzeki Płonki. Przy projektowaniu kanalizacji deszczowej należy uwzględnić ilość wód opadowych przewidywanych dla dróg gminnych i osiedlowych, mających powiązania z projektowaną obwodnicą oraz obejmującej obszar całej zlewni. Przed rozpoczęciem prac projektowych konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Przewidziana jest realizacja zamówienia z podziałem na etapy: - I etap obejmuje opracowanie koncepcji przebiegu drogi wraz z określeniem wstępnego zakresu rzeczowego robót, określeniem planowanych kosztów przedsięwzięcia na etapie koncepcyjnym oraz sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości, przez które przebiegać będzie projektowana droga, - II etap obejmuje opracowanie: dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, projektu budowlanego i projektów wykonawczych. Zakres rzeczowy: 1. wykonanie map do celów projektowych, 2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia drogowego, w tym opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz złożenie wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników, 3. opracowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, wynikającej z przepisów w zakresie udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także z dyrektyw UE w tym zakresie (jeżeli będzie wymagana), 4. wykonanie badań geotechnicznych gruntu, 5. wykonanie operatów wodnoprawnych dla uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych do rzeki Płonki oraz dla obiektu mostowego, 6. inwentaryzację zieleni z projektem gospodarki istniejącą szatą roślinną z decyzją na wycinkę drzew, 7. projekt budowlany i wykonawczy drogi, 8. projekt budowlany obiektu mostowego, 9. projekt budowlany kanalizacji deszczowej, 10. projekt budowlany oświetlenia drogowego, 11. projekty lokalizacji innych sieci niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania osiedli mieszkaniowych planowanych wzdłuż projektowanej obwodnicy, np. sieci gazowe, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne itp., 12. przedmiary robót, oddzielnie dla każdej branży, 13. kosztorys inwestorski, 14. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 15. uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, 16. projekt organizacji ruchu, 17. studium wykonalności inwestycji /wraz z analizą kosztów i korzyści związanych z planowaną inwestycją, oceną możliwości uzyskania dofinansowania/, 18. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 j.t.). 19. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz.2072). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). Ponadto należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń, m.in.: - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430). - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 ). - Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257, poz. 2573). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). - Ustawa z 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.). - Ustawa z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.). - Ustawa z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 j.t.) - Ustawa z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 t.j.) Dokumentację projektową należy sporządzić dla każdego etapu oddzielnie, w formie papierowej w 8 egz., przedmiary robót i kosztorys inwestorski w 2 egz. , koncepcję w 4 egz. Pełen zakres dokumentacji projektowej oraz przedmiary robót (bez kosztorysów inwestorskich ) należy również sporządzić w 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. Dokumentacja będzie stanowiła podstawę do ubiegania się o środki Unii Europejskiej. Załącznik nr 8 do siwz stanowi wypis i wyrys z Miejscowego Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońska, który przedstawia planowany przebieg projektowanej obwodnicy zachodniej - Uchwała nr XXXVI/65/97 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 19 listopada 1997 r. w sprawie zmiany Miejscowego Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego m. Płońska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego Projektowanej Obwodnicy Zachodniej im. Jana Pawła II w Płońsku ZP. 341-10/10. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach