Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowy oświetlenia na istniejących słupach w ulicach: Aleja Brzozowa, Aleja Dębowa, Aleja Sosnowa w Książenicach, Jabłoniowa, Rajskiej Jabłoni w Opypach, Gmina Grodzisk Mazowiecki.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowy oświetlenia na istniejących słupach w ulicach: Aleja Brzozowa, Aleja Dębowa, Aleja Sosnowa w Książenicach, Jabłoniowa, Rajskiej Jabłoni w Opypach, Gmina Grodzisk Mazowiecki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obejmuje wykonanie czterech odrębnych projektów budowlanych oświetlenia dla n/w ulic: 1.Aleja Brzozowa w Książenicach - długość linii napowietrznej ok. 180 mb, 5 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach, 2.Aleja Dębowa w Książenicach - długość linii napowietrznej ok. 518 mb, 16 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach, 3.Al. Sosnowa w Książenicach - długość linii napowietrznej ok. 355 mb, 10 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach, 4.Jabłoniowa i Rajskiej Jabłoni w Opypach - długość linii napowietrznej ok. 385 mb, 10 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach, Zamówienie należy zrealizować zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. (załącznik 10 do SIWZ) oraz w zakresie określonym przez Zamawiającego na załączonych mapkach poglądowych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Ogólny zakres opracowań: 1)Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych. 2)Uzyskanie warunków i uzgodnień do projektowania od inwestora, Zarządcy Drogi i Zakładu Energetycznego. 3)Projekty budowlane z uzgodnieniami z prawem do bezterminowego ich wykorzystania oraz możliwością wprowadzenia nieistotnych zmian i realizacji projektu ze zmianami. 4)Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 5)Opracowanie kosztorysów inwestorskich. 6)Opracowanie przedmiarów robót. 7)Przygotowanie wersji elektronicznej dokumentacji na płycie CD. 8)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót, dla których pozwolenie nie jest wymagane. Wykonawca ponosi koszty wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji oraz wykonania map, wypisów i wyrysu z ewidencji gruntów. Opis przedmiotu zamówienia. Podstawowe warunki wykonania: Wymagania dotyczące opracowań projektowych. 1)Dokumentacja techniczna powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) oraz wytycznymi i uzgodnieniami z Zamawiającym. 2)Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe oraz pozwolenie na budowę lub umożliwiać zgłoszenie robót dla których pozwolenie nie jest wymagane. 3)Przedmiary robót powinny zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr i wydawca katalogu, nr tablicy i kolumny) opracowane na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) 4)Kosztorysy inwestorskie powinny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym (Dz.U.2004.130.1389). 5)W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie o parametrach wyższych lub równoważnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 6)Dokumentacja projektowa, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7)Dokumentację projektową należy wykonać w formie papierowej w 5 egzemplarzach, kosztorysy, przedmiary i STWiOR w wersji papierowej w 2 egzemplarzach. 8)Dokumentacja w formie elektronicznej dostarczana Zamawiającemu musi być zapisana na płycie CD i spakowana w postaci archiwum ZIP, przy czym poszczególne pliki archiwum nie mogą być większe niż 25 MB. CD nr 1 wersja cyfrowa kosztorysów inwestorskich, CD nr 2 wersja cyfrowa pozostałych opracowań. Zamawiający proponuje wykonanie dokumentacji w następujących formach: a-Rysunki, przekroje, schematy - Auto CAD, DWG oraz PDF b-Opisy i specyfikacje - plik tekstowy, DOC oraz PDF c-Przedmiary z podaniem podstawy i nr specyfikacji techn w XLS oraz PDF d-Pozostałe dokumenty (np. uzgodnienia) w PDF, e-Kosztorysy - system programów do kosztorysowania NORMA w postaci plików w formacie ATH,. f-(inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 500,00 PLN słownie: pięćset złotych. 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji poręczenia, d)termin ważności gwarancji poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. dopuszcza się równoważną treść zobowiązania 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach