Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Marki.

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Marki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Marki. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dla niżej wymienionych ulic: 1. Królowej Marysieńki 2. Zofii Kukier 3. Kossaka 4. Wybickiego 5. Makuszyńskiego 6. Kusocińskiego 7. Gałczyńskiego 8. Fredry 9. Rolna 10. Jasnogórska 11. Husarii 12. Żurawia 13. Jaskółcza 14. Bociania 15. Walewskiej 16. Napoleona 17. Strumykowa Wykonawca musi opracować dokumentację projektową z rozbiciem na każdą ulicę oraz w ilości: a) projekty budowlano-wykonawcze - 6 egz., b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 1 egz., c) przedmiary robót - 1 egz., d) kosztorysy inwestorskie - 1 egz., Projekty powinny spełniać wymagania zawarte w miejscowych planach zagospodarowania oraz określone przez Zamawiającego i przez zarządcę drogi. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać w szczególności: - wypisy z rejestru gruntów działek, przez tereny których przebiega i przebiegała będzie planowana trasa inwestycji, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli działek przez tereny których przebiegała będzie planowana inwestycja. Zgody należy załączyć do projektu. - uzyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych terenu objętego zamówieniem dla potrzeb projektowych, w skali 1:500 lub 1:1000, - dokonanie w imieniu Zamawiającego uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z wydanych decyzji oraz przepisów szczególnych, - sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile zachodzi taka konieczność, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwoleń na budowę. Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania: - zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści - szczególnie zakresu rzeczowego, - jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych, - część rysunkowa będzie wykonana czytelnie, - rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego, - każdy rysunek powinien być opatrzony metryką. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne opinie, zezwolenia i zgody właścicieli działek prywatnych oraz uzgodnić dokumentację w Wydziale Uzgadniania Dokumentacji Starostwa Powiatu Wołomińskiego 05-200 Wołomin ul. Powstańców 8 i PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Wołomin 05-200 Wołomin ul. Piłsudskiego 61. Koszt uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach