Przetargi.pl
Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej Nr 180407W w miejscowości Zabłocie.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej Nr 180407W w miejscowości Zabłocie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 180407W W MIEJSCOWOŚCI ZABŁOCIE 3.1. Cel opracowania. Podstawowym celem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (materiały do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, projekt budowlany, projekt wykonawczy) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pod nazwą: Rozbudowa drogi gminnej Nr 180407W w miejscowości Zabłocie gmina Serock 3.2. Stan istniejący. Istniejąca droga przebiega po terenie płaskim i charakteryzuje się przekrojem jednojezdniowym dwukierunkowym z poboczami gruntowymi. Na odcinku objętym opracowaniem droga posiada jezdnię szerokości ok. 5,0 m. o nawierzchni bitumicznej. Skrzyżowanie trójwlotowe o geometrii stwarzającej zagrożenia dla ruchu. Oświetlenie uliczne występuje w postaci opraw oświetleniowych podwieszonych na słupach napowietrznej linii energetycznej zlokalizowanych w znacznej odległości od jezdni. 3.3. Stan projektowany. 1. droga klasy D (dojazdowa), 2. kategoria ruchu KR2, 3. jezdnia dwukierunkowa z jednostronnym ciągiem pieszym wraz z przebudową skrzyżowania mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników z uwzględnieniem rozwiązania komunikacji pieszych 4. budowa oświetlenia ulicznego wraz z budową niezbędnej elektroenergetycznej linii kablowej 5. odwodnienie drogi - rodzaj określi Wykonawca po rozpoznaniu problemu i dokonaniu analizy warunków gruntowo-wodnych 6. ewentualna przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudową 7. wycinka drzew. Przebieg drogi wraz z zakresem opracowania przedstawiono na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu zamówienia. 3.4. Skład dokumentacji: 3.4.1. Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w tym: - mapa w skali co najmniej 1:5.000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, - analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, - mapy zawierające projekty podziałów nieruchomości niezbędnych do prawidłowej i całkowitej realizacji zadania , sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami - określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, - 5 egzemplarzy projektu budowlanego (dla każdej z branż: drogowa, elektryczna) wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm), aktualnym na dzień opracowania projektu, - operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym ( o ile wystąpi taka konieczność), - niezbędne opinie i uzgodnienia wymagane przepisami szczególnymi. - wymagane przepisami odrębnymi decyzje administracyjne, 3.4.2. 4 egzemplarze projektu wykonawczego: - opis techniczny (budowa nawierzchni, wykonanie odwodnienia, ewentualna przebudowa kolidującej infrastruktury) - plan sytuacyjno-wysokościowy wykonany na mapie do celów projektowych - przekroje normalne i poprzeczne - przekrój podłużny - opis wraz z niezbędnym opracowaniem rysunkowym sposobu rozwiązania ewentualnych kolizji - analizę warunków gruntowo-wodnych sporządzoną pod kątem proponowanego odwodnienia projektowanej ulicy opis wraz z niezbędnym opracowaniem rysunkowym przedstawiający sposób odwodnienia projektowanej nawierzchni - projekt budowy oświetlenia - przedmiar robót opartych o CPV - po 2 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna, - kosztorys inwestorski - po 2 egz. dla każdej z branż + wersje elektroniczna, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 1 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna, - projekt stałej organizacji ruchu (zatwierdzony) - 4 egz. + wersja elektroniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach