Przetargi.pl
Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej w zakresie poszerzenia ulicy Karkonoskiej o dodatkowe pasy ruchu, uwzględniając w swoim zakresie przebudowę istniejących obiektów inżynieryjnych wraz z uzyskaniem dla wybranego wariantu decyzji administracyjnych w zakresie oddziaływania na środowisko dla zadania oznaczonego 03370 -Poszerzenie al. Karkonoskiej.

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 77 10 905 , fax. 0-71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 77 10 905, fax. 0-71 77 10 904
    REGON: 02056852900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Koncepcji Programowo Przestrzennej w zakresie poszerzenia ulicy Karkonoskiej o dodatkowe pasy ruchu, uwzględniając w swoim zakresie przebudowę istniejących obiektów inżynieryjnych wraz z uzyskaniem dla wybranego wariantu decyzji administracyjnych w zakresie oddziaływania na środowisko dla zadania oznaczonego 03370 -Poszerzenie al. Karkonoskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie Koncepcji Programowo - Przestrzennej (KPP) wraz z innymi opracowaniami, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy 2)uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem o oddziaływaniu na środowisko, w przypadku stwierdzenia przez Organ wydający decyzję konieczności jego opracowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III specyfikacji Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15 000,00PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN). Miejsce i sposób wniesienia wadium; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Gminy Wrocław:Bank Zachodni WBK SA 1 Oddział we Wrocławiu 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289; Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć nie później, niż przed upływem terminu składania ofert w oryginale w: Wydziale Księgowości Gminy Wrocław Dział Likwidatury, Sukiennice 10, pok. 5A, Wrocław 50-107 Osoba upoważniona do kontaktu: Kierownik Likwidatury Pani Teresa Dudek telefon 0 71 777 81 77; Do oferty należy dołączyć kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. Termin wniesienia wadium; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 9.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w zakresie spełnienia tego warunku oceniani będą łącznie) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców indywidualnie musi spełniać ten Warunek); 9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 9.1.3. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - opracował co najmniej jedną koncepcję programowo przestrzenną lub dokumentację projektową (projekt budowlany) dla budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy G o długości co najmniej 1.0 km w przekroju ulicznym lub drogowym wraz z co najmniej jednym skrzyżowaniem w pełni skanalizowanym, co najmniej jednym obiektem inżynieryjnym (most, estakada, wiadukt), z sieciami uzbrojenia terenu (minimum 3 branże spośród sieci: wodociągowe, kanalizacja sanitarna lub ogólnospławna, kanalizacja deszczowa, sieci elektroenergetyczne, oświetlenie drogowe, sieci kanalizacyjne, sygnalizacja świetlna o długości co najmniej 500 mb łącznie dla każdej z przedstawionych sieci) 9.1.4. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - opracował materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla układu komunikacyjnego drogi wraz z raportem oddziaływania na środowisko, na podstawie, których uzyskał ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla układu komunikacyjnego drogi, 9.1.5. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 9.1.5.1. projektant branży drogowej, niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, który opracował jako projektant wiodący co najmniej jedną dokumentację projektową (projekt budowlany lub koncepcję programowo-przestrzenną) dla budowy lub przebudowy ulicy co najmniej klasy G lub wyższej o długości co najmniej 1000 mb, 9.1.5.2. projektant branży mostowej, niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, który opracował jako projektant wiodący co najmniej jedną dokumentację projektową (projekt budowlany lub koncepcję programowo-przestrzenną) dla budowy lub przebudowy obiektu inżynieryjnego co najmniej klasy B lub wyższej o rozpiętości teoretycznej przęsła co najmniej 25 mb, 9.1.5.3. projektant z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, 9.1.5.4. projektant z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, 9.1.5.5. projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie - z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.1.6.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 9.1.6.1. Wykonawca osiągnął: przychody netto ze sprzedaży w wysokości minimum 400 000,00 zł - w jednym z trzech ostatnich lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 9.1.6.2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 ustawy PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5; ust. 2 pkt 2, , 5, 5a, 6; ust. 3 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006, nr 87, poz. 605 z późn. zm.): 9.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 9.2.2. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 9.2.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 9.2.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 9.2.5.wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w pkt 9.1.3. i 9.1.4. zostały wykonane należycie; Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: 9.2.5.1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, 9.2.5.2. wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, 9.2.5.3. wskazanie zakresu usługi, 9.2.5.4. wskazanie wartości usług, 9.2.5.5. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 9.2.5.6. wskazanie miejsca wykonania, 9.2.5.7. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt 9.2.5.2 stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie, 9.2.6. wykaz osób wymienionych w pkt 9.1.5 które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW z uwzględnieniem osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, który zobowiązał się do tego wobec Wykonawcy. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 07 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006, nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy jw.) oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami); 9.2.7. część sprawozdania finansowego tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty pozwalające określić obroty oraz zobowiązania i należności na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt 9.1.6.1.; 9.2.8. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt 9.1.6.2. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy, niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem. 9.2.9. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do IDW 9.2.10 dowód wniesienia wadium 9.4.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1., 9.2.3 oraz 9.2.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.2., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach, niż określono w pkt 9.1.6, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach