Przetargi.pl
Opracowanie dwóch projektów budowlanych i wykonawczych na; Zadanie I -przebudowa skrzyżowania dróg (na typu rondo) w ciągu dróg powiatowych Nr 1324W i Nr 1325W oraz drogi gminnej Nr 130605W Zadanie II - przebudowa drogi powiatowej Nr 1310W

Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6822215
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie
    ul. Przemysłowa 45 45
    08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie
    tel. 025 6822215
    REGON: 01482375900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie dwóch projektów budowlanych i wykonawczych na; Zadanie I -przebudowa skrzyżowania dróg (na typu rondo) w ciągu dróg powiatowych Nr 1324W i Nr 1325W oraz drogi gminnej Nr 130605W Zadanie II - przebudowa drogi powiatowej Nr 1310W
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje opracowanie dwóch projektów budowlanych i wykonawczych na; Zadanie I - przebudowa skrzyżowania dróg (na typu rondo) w ciągu dróg powiatowych Nr 1324W i Nr 1325W oraz drogi gminnej Nr 130605W; Zadanie II -przebudowa drogi powiatowej nr 1310W. ZADANIE I Zamówienie obejmuje opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę skrzyżowania dróg (na typu rondo) w ciągu dróg powiatowych Nr 1324W Budel - Izdebno i Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice oraz drogi gminnej Nr 130605W w miejscowości Izdebno Kolonia wraz ze wszystkimi wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi włącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym: Mapa do celów projektowych w ilości 1 szt. Decyzja o ustaleniu inwestycji celu publicznego w ilości 1 szt. Projekt budowlany w ilości 5 egz. Projekt wykonawczy w ilości 5 egz. Szczegółowe specyfikacje techniczne w ilości 2 egz. Informacja do planu BIOZ w ilości 5 egz. Kosztorys inwestorski w ilości 2 egz. Przedmiar robót w ilości 2 egz. Kosztorys ofertowy z pozycjami wyceny w ilości 2 egz. Dokumentacja geotechniczna w ilości 5 egz. Projekt stałej organizacji ruchu w ilości 5 egz. Projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 5 egz. Projekt branżowy - telekomunikacyjny w ilości 5 egz. Projekt branżowy - energetyczny w ilości 5 egz. Projekt branżowy - wodociągowy w ilości 5 egz. Operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym w ilości 5 egz. Dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf w ilości 1 szt. Opinia na temat obiektu wpisanego do rejestru zabytków (kapliczka). Uzgodnienia przewidziane prawem budowlanym i wszelkimi innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami - w celu uzyskania zgody właściwego organu na realizację przedmiotowego zadania przez Inwestora. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi integralną część projektu budowlanego i wykonawczego. Projekt budowlany i wykonawczy powinien spełniać wymagania określone przepisami techniczno - budowlanymi i normami w zakresie projektowania dróg zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2013r., poz. 762 z późn. zm.). Projekt powinien być opracowany z wykorzystaniem dokumentacji stanowiącej własność Zamawiającego tj. koncepcji budowy ronda załączonej do SIWZ. Ponadto powinien być opracowany w takim zakresie szczegółowości (art. 31 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), by mógł służyć Zamawiającemu, jako materiał wyjściowy do przeprowadzenia przetargu na przebudowę skrzyżowania dróg (na typu rondo) w ciągu dróg powiatowych Nr 1324W Budel - Izdebno i Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice oraz drogi gminnej Nr 130605W w miejscowości Izdebno Kolonia. W dokumentacji projektowej należy określić koszty realizacji projektowanego zadania oraz podać rozwiązania podstawowych problemów dotyczących organizacji i prowadzenia budowy. Projektant zobowiązany jest do dokonania bez dodatkowej zapłaty uzupełnienia i korekty projektu budowlanego i wykonawczego, jeżeli wyniknie taka konieczność. Jednostka Projektująca dołączy do projektu budowlanego i wykonawczego oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, zakresem i formą projektu budowlanego, obowiązującymi przepisami budowlano-wykonawczymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. ZADANIE II Zamówienie obejmuje opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi powiatowej Nr 1310W Wola Rębkowska - Krystyna - Stara Huta - Pod Kościeliskami w km 0+000 ÷ 1+827 wraz ze wszystkimi wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi włącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym; Mapa do celów projektowych w ilości 1 szt. Wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w ilości 1 szt. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w ilości 1 szt. Projekt budowlany w ilości 5 egz. Projekt wykonawczy w ilości 5 egz. Szczegółowe specyfikacje techniczne w ilości 2 egz. Informacja do planu BIOZ w ilości 5 egz. Kosztorys inwestorski w ilości 2 egz. Przedmiar robót w ilości 2 egz. Kosztorys ofertowy z pozycjami wyceny w ilości 2 egz. Dokumentacja geotechniczna w ilości 5 egz. Projekt stałej organizacji ruchu w ilości 5 egz. Projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 5 egz. Operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym w ilości 5 egz. Dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf w ilości 1 szt. Uzgodnienia przewidziane prawem budowlanym i wszelkimi innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami - w celu uzyskania zgody właściwego organu na realizację przedmiotowego zadania przez Inwestora. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi integralną część projektu budowlanego i wykonawczego. Projekt budowlany i wykonawczy powinien spełniać wymagania określone przepisami techniczno- budowlanymi i normami w zakresie projektowania dróg zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2013r., poz. 762 z późn. zm.). Ponadto powinien być opracowany w takim zakresie szczegółowości (art. 31 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), by mógł służyć Zamawiającemu, jako materiał wyjściowy do przeprowadzenia przetargu na przebudowę drogi powiatowej Nr 1310W Wola Rębkowska - Krystyna - Stara Huta - Pod Kościeliskami w km 0+000 ÷ 1+827. W dokumentacji projektowej należy określić koszty realizacji projektowanego zadania oraz podać rozwiązania podstawowych problemów dotyczących organizacji i prowadzenia budowy. Projektant zobowiązany jest do dokonania bez dodatkowej zapłaty uzupełnienia i korekty projektu budowlanego i wykonawczego, jeżeli wyniknie taka konieczność. Jednostka Projektująca dołączy do projektu budowlanego i wykonawczego oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, zakresem i formą projektu budowlanego, obowiązującymi przepisami budowlano-wykonawczymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Zadania I - 615zł, słownie: sześćset piętnaście złotych Dla Zadania II - 944zł, słownie: dziewięćset czterdzieści cztery złote

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach