Przetargi.pl
Odśnieżanie dachów budynków OSiR w Inowrocławiu

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555350 , fax. 052 3555366
  • Data zamieszczenia: 2010-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    al. Niepodległości 4 4
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555350, fax. 052 3555366
    REGON: 00032988100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dachów budynków OSiR w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa odśnieżania dachów budynków, w obiektach Zamawiającego, o ogólnej powierzchni 6.448 m 2, wymienionych w tabeli nr 1, polegająca na: 1. odśnieżaniu powierzchni dachu, zawsze na wezwanie Zamawiającego: Tabela nr 1: Powierzchnie dachów obiektów i budynków Zamawiającego przewidzianych do odśnieżania: LP Wykaz budynków Powierzchnia dachów wraz z daszkami w m 2 1 Kryta Pływalnia Wodny Park, ul. Toruńska 46-48 1.658 2 Kryta Pływalnia Delfin, ul. Wierzbińskiego 11 1.380 3 Hala Widowiskowo-Sportowa, al. Niepodległości 4 2.375 4 Hala Sportowa i Dom Turystyczny, ul. Rakowicza 93 1.035 2. zhałdowaniu usuniętego śniegu i oblodzenia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości metrów kwadratowych powierzchni przewidzianych do odśnieżenia. Zamawiający, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie kontrolował (w obecności przedstawiciela Wykonawcy) jego należyte wykonanie. Jeżeli zostaną stwierdzone uchybienia - Zamawiający wyznaczy termin ich naprawy. Niewykonanie zaleceń pokontrolnych w wyznaczonym terminie spowoduje nałożenie kary w wysokości 5% wartości brutto nienależycie wykonanego zadania. 1.Specyfikacja techniczna wykonania usługi: a) ze względu na możliwość uszkodzenia papy termozgrzewalnej lub dachówek pokrywających dachy, Zamawiający wymaga pozostawienia warstwy około 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje. Niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach, w tym także wzdłuż ogniomurów okalających dachy, b) należy zachować szczególną ostrożność przy odśnieżaniu dachów, aby nie uszkodzić istniejących na dachach instalacji odgromowych, c) Wykonawca przystąpi do robót w ciągu 12 godzin od czasu zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego pocztą mailową lub fax-em, przez Zamawiającego o potrzebie odśnieżania dachów, d) Wykonawca wykona usługę usunięcia śniegu z powierzchni dachów w możliwie najkrótszym terminie i nie dłuższym niż 2 doby, e) faktycznie odśnieżona powierzchnia dachów może być mniejsza od ww., a Zamawiający może przerwać lub ograniczyć zakres usług odśnieżania, w przypadku zmian warunków atmosferycznych, f) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów, g) wszystkie uszkodzenia elewacji oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów zhałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy - na co wyraża zgodę, h) każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP, i) w czasie wykonywania robót Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać wszystkich przepisów BHP oraz zachować szczególną ostrożność, j) do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń papy termozgrzewalnej oraz dachówek pokrywających odśnieżane obiekty, k) w przypadku dobrych warunków atmosferycznych, skutkujących brakiem konieczności odśnieżania w czasie trwania umowy, wynagrodzenie nie przysługuje (brak wynagrodzenia za gotowość podjęcia czynności odśnieżania). 2 Pozostałe ustalenia: a) dla ustalenia ceny oferty za odśnieżanie strony przyjmują: - pięciokrotne odśnieżenie powierzchni 6.448,00 m2, poprzez usunięcie śniegu z dachu, zrzucenie go i zhałdowanie z przesunięciem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) przyjęte ilości będą służyły wyłącznie do porównania ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, c) wynagrodzenie za faktyczne wykonanie usługi będzie ustalane każdorazowo przez Zamawiającego i Wykonawcę w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie; ostateczne wynagrodzenie uzależnione jest od faktycznie odśnieżonej powierzchni, liczonej w m2. d) Zamawiający wypłaca Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie z protokołem odbioru zatwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego za metry kwadratowe faktycznie odśnieżonego dachu zgodnie z ofertą, e) w wypadku wystąpienia ciągłych opadów, skutkujących koniecznością ponownego odśnieżania tej samej powierzchni, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić ten fakt Zamawiającemu, Zamawiający potwierdza fakt pocztą mailową lub fax-em, w przypadku zlecenia ponownego wykonania usługi, f) wymagany sposób zgłaszania przez Zamawiającego niewykonania lub nienależytego wykonania usługi - pocztą mailową lub fax-em z koniecznością potwierdzenia odbioru zgłoszenia w taki sam sposób, g) w przypadku nienależytego wykonania usługi - wymagany czas wykonania przedmiotowej usługi wynosi najpóźniej 12 godzin od chwili zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, bez dodatkowych opłat, h) prace będą wykonywane w czynnych obiektach i mogą być wykonywane przez cały tydzień, i) Zamawiający zapewnia nadzór nad realizacją umowy, który będzie pełnić inż. Zbigniew Sośnicki, Kierownik Sekcji Techniczno-Transportowej lub osoba przez niego wyznaczona tel. 052/35 55 361. 3. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach