Przetargi.pl
Odnowa wsi Gałkówek Kolonia poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej.

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 96-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8743699 , fax. 046 8743699
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16 16
    96-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8743699, fax. 046 8743699
    REGON: 00106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa wsi Gałkówek Kolonia poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku świetlicy wiejskiej wraz ze strażnicą Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości w Gałkówek Kolonia, znajdującej się na działce ewidencyjnej nr 207, okręg geodezyjny Gałkówek Kolonia. Inwestycja wykonana będzie w dwóch etapach. Prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje wykonanie robót przewidzianych w pierwszym etapie, czyli prace prowadzone na skrzydle południowym i wschodnim budynku. Nie zmienia się układu budynku ani zmian funkcjonalnych we wnętrzu, natomiast dostosowuje się go do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Dokładny zakres robót przewidziany w pierwszym etapie inwestycji został określony w przedmiarze robót i projekcie budowlanym. Zakres prac zadań ujęty jest w: przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Prace powyższych zadań inwestycyjnych powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami, które zostały sporządzone przez firmę Projektowanie Małgorzata Tracz, ul. Tatrzańska 62/64 m.93, 93-219 Łódź. Wymieniona dokumentacja projektowa stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. b. Zamawiający dopuszcza, aby na etapie składania ofert i przy realizacji zadania Wykonawca zastosował rozwiązania wskazane lub równoważne opisywanym. c. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powinny jednak posiadać wszystkie wymagane atesty i certyfikaty oraz mieć parametry techniczno- użytkowe nie gorsze od tych, które są zawarte w dokumentacji. Zmiana jest możliwa w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego i Projektanta. d. Prace powinny być wykonane przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowanie z materiałów i przy pomocy sprzętu Wykonawcy. e. Wykonawca musi udzielić 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane materiały. f. Wykonawca w ramach kosztów własnych będzie zobowiązany do: poniesienia kosztów zużytej energii, wody oraz innych opłat publiczno- prawnych związanych z wykonaniem inwestycji, przygotowania zaplecza budowy, usunięcia z budowy materiałów porozbiórkowych oraz innych odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, po zakończeniu prac - do uporządkowania zajętego terenu i zaplecza technicznego. g. Wykonawca jest zobowiązany do: wykonania dokumentacji powykonawczej, protokoły badań i sprawdzeń, wykonywania wszelkich prac zgodnie z zasadami BHP; h. Zakres przedmiotowy przetargu obejmuje również obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu oraz inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8700,00 zł słownie: osiem tysięcy siedemset złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach