Przetargi.pl
Odbudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia ul. Jodłowej w Szczyrku w km 0+205 - 0+275 wraz z odbudową przepustu w ciągu tej drogi w km 0+205

Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg

  • Adres: 43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8295026 , fax. 033 8178763
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
    ul. Beskidzka 4 4
    43-370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 033 8295026, fax. 033 8178763
    REGON: 00052528600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczyrk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa uszkodzonego korpusu drogi, odwodnienia ul. Jodłowej w Szczyrku w km 0+205 - 0+275 wraz z odbudową przepustu w ciągu tej drogi w km 0+205
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Podstawowe parametry techniczne inwestycji: Ulica Jodłowa - odc. od km 0+205 do km 0+275 Jezdnie: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa, Szerokość jezdni: ok 3,0 m, Nawierzchnia: betonowe płyty drogowe, Długość remontowanej ulicy: 70,0mb, 2) Opis stanu istniejącego. Przedmiotem projektu jest odcinek ul. Jodłowej w Szczyrk od przepustu do posesji nr 21. Cała nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym i nie nadaję się już do dalszej eksploatacji jest ona zdeformowana i posiada liczne ubytki i przełomy. W stanie istniejącym, w granicach opracowania, posiada ona jezdnie o szerokości około 2,5 - 3,0m o nawierzchni betonowej. Odwodnienie drogi realizowane jest powierzchniowo, a wody opadowe są odprowadzane w przyległy teren. W rejonie przedmiotowej inwestycji występują sieci podziemnego uzbrojenia terenu takie jak siec wodociągową, gazowa, energetyczna i sanitarna. Wszystkie przedmiotowe sieci zostały przedstawione na planach sytuacyjnych zgodnie z przeprowadzonym wywiadem branżowym w ramach aktualizacji podkładu mapowego. Ponadto nie wyklucza się występowania w terenie urządzeń niewykazanych w inwentaryzacji. Dodatkowo w rejonie przedmiotowej inwestycji występują napowietrzne sieci uzbrojenia terenu w postaci linii energetycznej oraz sieci telefonicznej. Sieci te są widoczne w terenie. 3) Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe. W ramach odbudowy ul. Jodłowej planuje się na całej długości drogi zachować pierwotny jej przebieg. Ulica Jodłowa poddana zostanie remontowi, polegającemu na odbudowie nawierzchni na odcinku 70mb, oraz remontu przepustu . W przekroju poprzecznym droga będzie składała się z jezdni i poboczy gruntowych. Na odcinku od km 0+003 do 0+019 po stronie prawej przewiduje się wykonanie bariery energochłonnej. Ze względu na spadek podłużny jezdni montaż słupków bariery należy wykonać w postaci fundamentów wylewanych na mokro. Dodatkowo wzdłuż prawej krawędzi jezdni projektuje się korytko ściekowe na długości 40mb. W związku z ograniczeniem tonażu na ul. Jodłowej wprowadza się oznakowanie pionowe w postaci znaku B-18 (3,5t) w odległości około 200m od początku opracowania (rejon skrzyżowania). Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Jodłowej przewidziany został przekrój drogowy z obustronnymi poboczami gruntowymi o zmiennej szerokości dostosowanej do warunków lokalnych. Projektowana niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. a) konstrukcja nawierzchni nr 1 : 12,5 cm nawierzchnia z płyt żelbetowych typu IOMB; 3 cm podsypka piaskowa; 25 cm podbudowa pomocnicza mieszanka mineralna o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przy module odkształcenia wtórnego M>140MPa; grunt rodzimy; 4) Odwodnienie. Odwodnienie drogi będzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Istniejący przepust pod drogą gminną od strony dolnej i górnej wody należy zwieńczyć żelbetowymi ściankami czołowymi. Koryto cieku od strony dolnej i górnej wody należy oczyścić i uregulować za pomocą koszy siatkowo kamiennych, natomiast dno cieku należy umocnić za pomocą kruszywa łamanego 40 - 60cm układanego na sucho. 5) Projekt organizacji ruchu na czas robót. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie wykonawcy. Wykonawca poinformuje o utrudnieniach w ruchu drogowym mieszkańców posesji zlokalizowanych powyżej prowadzonych robót drogowych na 3 dni przed pojawieniem się ww. utrudnień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczyrk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach