Przetargi.pl
Odbudowa nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami w Szczepanowie dz. nr 228 i dz. nr 473 obręb Strzelce

Gmina Marcinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-124 Marcinowice, ul. Juliana Tuwima 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8585226 , fax. 074 8585231
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
    ul. Juliana Tuwima 8 8
    58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8585226, fax. 074 8585231
    REGON: 89071836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marcinowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami w Szczepanowie dz. nr 228 i dz. nr 473 obręb Strzelce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestor zamierza do 31.12.2009 roku przeprowadzić odbudowę nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami w Szczepanowie. Naprawa nawierzchni dróg gminnych w Szczepanowie dz. nr 228 i 473 obręb Strzelce na odcinku 1700 m i szerokości 5 m polegająca na nałożeniu 1 cm warstwy wyrównawczej z mieszanki asfaltobetonu lanego - dywan grubości 4 cm asfalt. Wzdłuż drogi, po dwóch stronach (2x1700 m x 1,0 m) ścięcie poboczy. W tym: Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi; Nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego grysowej Szczegółowy zakres prac stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót, który załączono do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawo Zamówień Publicznych ((tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm), ), w szczególności poprzez: a) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia siłami własnymi. d) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum: 300.000,00 zł każde
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt 7 SIWZ oraz złożyć: - dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych: 1) wymagane oświadczenia (zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ) - załącznik nr 1 do oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, że oferent prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 5 lat, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 3 do oferty, 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, ze wskazaniem osoby desygnowanej do pełnienia obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 4 do oferty, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbioru robót budowlanych -przynajmniej dwa zamówienia o wartości 300.000,00 zł każde) załącznik nr 5 do oferty, - inne wymagania, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6) kosztorys ofertowy - załącznik nr 6 do oferty, Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny robót. Ceny jednostkowe kosztorysu należy wyliczyć z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych dla poszczególnych pozycji. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. 8) zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marcinowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach