Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej w Złotnikach Lubańskich do posesji mieszkalnych (dz. nr 201, 202, 203, 206, 208, 81/4; km 0+000-0+700, 0+000-0+096, 0+000-0+121, 0+000-0+108, 0+000-0+106) oraz do ośrodka (dz. nr 204, km 0+000-0+150) wraz z przepustem [powódź lipiec 2013]

Gmina Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-820 Leśna, Rynek 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7211239 , fax. 075 7242368
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
    Rynek 19 19
    59-820 Leśna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7211239, fax. 075 7242368
    REGON: 23082143400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej w Złotnikach Lubańskich do posesji mieszkalnych (dz. nr 201, 202, 203, 206, 208, 81/4; km 0+000-0+700, 0+000-0+096, 0+000-0+121, 0+000-0+108, 0+000-0+106) oraz do ośrodka (dz. nr 204, km 0+000-0+150) wraz z przepustem [powódź lipiec 2013]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest remont dróg gminnych, położonych w obrębie ewidencyjnym Złotniki Lubańskie. Inwestycja obejmuje drogi o łącznej długości 1281 mb, oznaczone w projekcie jako : a) droga główna o długości 700 mb - zlokalizowana na działce nr 201, b) łącznik 1 o długości 96 mb - zlokalizowana na działce nr 206, c) łącznik 2 o długości 121 mb - zlokalizowana na działce nr 203 i części działki 81/4, d) łącznik 3 o długości 108 mb - zlokalizowana na działce nr 202 i części działki 81/4, e) łącznik 4 o długości 106 mb - zlokalizowana na działce nr 208. f) droga do ośrodka o długości 140,23 m wraz z odbudową przepustu - zlokalizowana na działce nr 204 dla odcinków wskazanych w pkt od a) do e) remont dróg polegać będzie na: - wykonaniu koryta drogi o średniej głębokości 30 cm, - wykonaniu warstwy odsączającej z piasku i podbudowy dwuwarstwowej z tłucznia kamiennego, - wykonaniu dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej, - ścięciu zawyżonych poboczy o średniej szerokości po 50 cm i ich wzmocnieniu niesortem kamiennym, - wykonaniu zjazdów drogowych, wejść do posesji i miejsc postojowych, - odbudowie i przebudowie istniejących i budowie nowych elementów odwodnienia podłużnego i poprzecznego drogi (rów odpływowy, przepust drogowy, kanalizacja deszczowa, ścieki drogowe, obramowania z krawężników i obrzeży betonowych), - wykonaniu oznakowania pionowego skrzyżowań z drogą powiatową. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu. Powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: - powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 3.805,25 m2 - powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 3.635,55 m2 - zjazdy drogowe, wejścia i miejsca postojowe - 934,0 m2 - powierzchnia poboczy - 697 m2 - ścieki drogowe - 176,4 m2 - krawężniki i obrzeża - 148,08 m2 dla odcinka wskazanego w pkt f) remont dróg polegać będzie na: Roboty rozbiórkowe. Rozbiórka obejmuje wyrównanie i oczyszczenie istn. nawierzchni na odc. ok. 60 m, demontaż odzyskowy płyt JUMBO ok.48 szt wraz z podbudową, na pozostałym odcinku wymianę 30 cm warstwy gruntu na całej szerokości drogi, oraz istniejący przepust., ścinanie poboczy, karczowanie krzewów. Pozyskany gruz i inne frakcje należy posortować i odtransportować do centrum utylizacji. Należy zachować szczególną ostrożność aby nie zanieczyścić terenów sąsiednich odpadami porozbiórkowymi. Roboty ziemne. Roboty ziemne należy wykonywać pod nadzorem z należytą ostrożnością. O jakichkolwiek urządzeniach obcych nie zinwentaryzowanych na mapie należy powiadomić Inspektora nadzoru. Roboty ziemne obejmują m.in. usuniecie nadmiarów gruntu (grunt kat. I-III) na skarpach i uzupełnienie nasypów wraz z profilowaniem wymianę 30 cm warstwy gruntu na całej szerokości drogi na dł. ok 70 m . Roboty Żelbetowe. Obejmują wykonanie ław fundamentowych pod mury ścian czołowych przepustów. Ławy o wymiarze stałym na długości 40 x 60, zbroić- min. 4 x fi 10, strzemiona fi 8, co 15 cm, Beton B30, stal 18G2. Umocnienie skarpy i dna rowu. Umocnienia skarp i den rowów wykonać w bezpośrednim sąsiedztwie wlotów i wylotów istniejących, odbudowywanych i przebudowywanych przepustów na odcinkach ok. 2,0 m. Na oczyszczonych i wyprofilowanych skarpach i dnie rowy wykonać obrzut kamienny z kamienia łamanego lub otoczaków o min wymiarze 10 x 10 x 10 cm na betonie B15 z pełnym fugowaniem i spoinowaniem. Grubości umocnień - 20 cm na dnach i 12 cm na pozostałych odcinkach. Ścianki czołowe przepustów. Tradycyjnie murowane z ciosów kamiennych ( granit lub bazalt ) o wym. min 20 x 20 x 20 o zmiennej szerokości min. 30 cm, ma zaprawie cementowej M20. Wysokość murów dobrać tak aby wznosiły się nad poziom drogi min. 12 cm. Nad rurą przepustu wyprofilować sklepienie łukowe. Konstrukcja jezdni i poboczy. Konstrukcję przewidziano typową jak dla KR1, typ A: warstwa ścieralną z betonu asfaltowego 0,075/6,3 mm gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/12,8mm gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podłoże niewysadzinowe wzmocnione do min. G2 gr. min. 4 cm. Spadki poprzeczne - jednokierunkowe 2%. Rzędną niwelety i szczegóły oraz zakresy realizacyjne należy uzgodnić z projektantem przebudowywanej drogi. Pobocza należy wyprofilować i wzmocnić kruszywem łamanym na szerokości min. 50 cm . Zjazdy. Na zjazdach konstrukcja z płyt JUMBO ( z odzysku ) na podsypce piask-cem (1:4), po uprzednim wykorytowaniu warstwy gr. 20 cm. W tej samej technologii zabezpieczyć konstrukcję nowej nawierzchni na końcu projektowanej drogi. Odwodnienie. Na całej długości drogi poprzez spadek poprzeczny (2%) jednostronny, z przełamaniem kierunku. Na całej długości jednostronnie osadzić ściek prefabrykowany 60x50x15 na betonie B15, którego zakończenie przewidziano przy projektowanym przepuście. Przepusty. Przewidziano przebudowę jednego przepustu drogowego - z rury PEHD, SN8, fi 500 dł. 6,0 m Przebudowa obejmuje m.in. wykonanie nowych ścianek czołowych. Posadowienie i obsypkę wykonać zgodnie z wymogami dostawców ww. przepustów. Uwaga nr 1: Na prowadzenie robót budowlanych na obszarze historycznego układu urbanistycznego (odcinki dróg a-e) uzyskano pozwolenie od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Uwaga nr 2: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego dróg objętych opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach