Gmina Leśna ogłasza przetarg
- Adres: 59-820 Leśna, Rynek 19
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7211239 , fax. 075 7242368
- Data zamieszczenia: 2015-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
Rynek 19 19
59-820 Leśna, woj. dolnośląskie
tel. 075 7211239, fax. 075 7242368
REGON: 23082143400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 (dz. nr 504 km +000+0+485) - powódź lipiec 2013r., - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy drogi gminnej w Grabiszycach Górnych do posesji nr 81 o długości 485 mb. Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej: Istniejący stan zagospodarowana terenu. Obszar objęty opracowaniem jest własnością gminy Leśna. Istniejąca droga jest zlokalizowana na pagórkowatym terenie i jest w bardzo złym stanie. Intensywne wody opadowe napływające z użytków rolnych spowodowały wymywanie gruntu, czego skutkiem są liczne nierówności, dziury i ubytki. Obecny stan drogi znacznie utrudnia poruszanie się po niej i zagraża bezpieczeństwu jej użytkowników. Dodatkowo niestabilna konstrukcja drogi powoduje stałe pogarszanie jej stanu. W związku z powyższym konieczna jest odbudowa drogi z wykorzystaniem rozwiązań gwarantujących jej stabilność. W obrębie prowadzonych robót nie występuje uzbrojenie sieci podziemnej infrastruktury technicznej. Projektowane zagospodarowana terenu. Zaprojektowano odbudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działce 504 w Grabiszycach Górnych (gmina Leśna w km 0+000 - 0+485). Długość odbudowywanego odcinka drogi wynosi 485mb. Zaprojektowano nawierzchnie mineralno-bitumiczną o szerokości 3,0 ma z miejscowymi poszerzeniami i spadkiem jednostronnym równym 2%. W związku z odcinkami drogi posiadającymi tłuczniową podbudowę drogi, projekt przewiduje jej wykorzystanie. KONSTRUKCJA DROGI: Odcinek 0+000 km - 0+061km Nawierzchnię tłuczniową na odcinku drogi km 0+000 - 0+061 należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+061 km - 0+147 km Na odcinku km 0+061 - 0+147 odbudowywane drogi należy wykonać korytowanie z lewej strony jezdni na szerokość 100cm do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Pozostałą część drogi należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+147 km - 0+275 km Na odcinku km 0+147 - 0+275 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie na całej szerokość jezdni do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Ponadto w celu przywrócenia trasy drogi konieczne jest przeformowanie skarpy ziemnej na odcinku 75mb oraz wykonać wycinka drzew. Urobek ze skarp wywieść do 10 km. Odcinek 0+275 km - 0+414 km Nawierzchnię tłuczniową na odcinku drogi km 0+275 - 0+414 należy wyrównać i wyprofilować warstwą tłuczniową fr. 0-31,5mm o średniej grubości 8cm. Odcinek 0+440 km - 0+485 km Na odcinku km 0+147 - 0+275 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie na całej szerokość jezdni do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej na całej długości drogi o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Projektowana szerokość jezdni równa: 3,0m z miejscowymi poszerzeniami. Wzdłuż odbudowywanego odcinka drogi obustronnie wykonać pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0- 25mm, o szerokości 0,5m. Przed wykonaniem poboczy należy wykonać ścinanie poboczy na całym odcinku odbudowywanej drogi. Przewidziano odbudowę 4 ścianek czołowych na istniejących przepustach wzdłuż w/w drogi. Początek, koniec i wszystkie poszerzania drogi zakończyć krawężnikiem betonowym układanym na plaski na ławie betonowej. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa odcinająca piaskowa grubości 6cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Warstwy konstrukcyjne drogi (dla istniejącej podbudowy tłuczniowej): - warstwa profilująca z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Odwodnienie drogi. Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny i podłużny drogi, oraz rowy przydrożne. UWAGA!!! Dokumentacja rysunkowa stanowi integralną część niniejszego opisu technicznego. Geotechniczne warunki posadowienia Dla potrzeb niniejszego projektu zlecono opracowanie opinii geotechnicznej, która została wykonana w kwietniu 2015 r. Wykonano dwa otwory przelotowe na głębokość 1,0m w celu określenia rodzajów gruntów zalegających w podłożu. Badania próbek gruntu. W podłożu wydzielono 3 warstwy geotechniczne: - warstwa I - NB - Podbudowa z kruszywa łamanego ciemnoszara, wilgotna, zagęszczona, grunt niewysadzinowy, łatwo urabialny (kat.3), grunt nośny G1, warstwa nośna. - warstwa Ib -nN - Nasyp niebudowlany brązowy - głazy, kamienie, piasek, gruz, glina - grunty wilgotne, skonsolidowane, pod względem wysadzinowości - watpliwe, średnio urabialne (kat.3) grunt nośny G3 - warstwa nosna. - warstwa IIa - Gp(+Ż) glina piaszczysta brązowa z dodatkiem żwiru, grunt wilgotny, twardo plastyczny, wysadzinowy, średnio urabialny (kat. 4) - warstwa nośna Do głębokości prowadzonych badań nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Wnioski: na podstawie przeprowadzonych badań można przyjąć, że podłoże gruntowe dla posadowienia projektowanej inwestycji charakteryzuje się w rozumieniu rozporządzenia MTBiGM z dnia 25.04.2012 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, prostymi warunkami gruntowymi 2.3 Program funkcjonalno-użytkowy Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 485,00 mb, - szerokości jezdni - 3,0m - powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitum. - 1460,90m2, - powierzchnia korytowania - 605,00m2, - powierzchnia poboczy tłuczniowych szer. 0,5m - 485,0 m2, - skarpy do formowania - 110m3, - ścianki czołowe 1,5x0,25x1,25m - 4 szt., - oczyszczenie rowów - 485 mb. - ścinanie poboczy - 918 mb. - krawężnik betonowy na ławie betonowej - 40,0 mb - drzewa do wycinki - 8 szt Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego drogi objętej opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych (BUD)administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2016-2019 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 384 odcinek Jodłownik - Bielawa w km 9+850 - 11+960 oraz Bielawa - Dzierżoniów w km 17+200 - 19+500. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Ulica km 54+617 - 55+567. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Jary
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 385 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 3176D ( UL. CUKROWNICZA) W KIERUNKU MIEJSCOWOŚCI STOLEC KM 39+352 - 40+350, DŁUGOŚĆ 998M
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 366 w m. Podgórzyn w km 9+700 - 10+617 i drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 20+130 - 21+000
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr 602 w Piotrowicach
Dodano: 2016-07-27 - Dolina II etap -droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-25