Przetargi.pl
Odbudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi w 2009r.

Gmina Tarnów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 688 01 34 , fax. 014 688 01 03
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnów
    ul. Krakowska 19 19
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 688 01 34, fax. 014 688 01 03
    REGON: 00055005400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi w 2009r. dz. nr 722, 698/25 ul. Szkolna w Koszycach Wielkich dz. nr 3466, 3464/3 tzw. k/sklepu Jedynka w Woli Rzędzińskiej II dz. nr 556/2 ul. Boczna w Zgłobicach dz. nr 478, 458/4 ul. Koszycka w Zgłobicach dz. nr 214 tzw. Kopaliny w Błoniu Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. ul. Szkolna w Koszycach Wielkich a) roboty pomiarowe - 975 mb b) warstwa profilowa o średniej grubości 3 cm - 5500 m2 c) warstwa ścieralna o grubości 5 cm, wraz z dociskiem krawędzi jezdni - 5500 m2 d) wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w drogach - 10 szt. e) wykonanie regulacji krat na studzienkach kanalizacji deszczowej - 10 szt. f) rozbiórka krawężników - 445 mb g) ułożenie krawężników - 445 mb 2. Droga k/sklepu Jedynka w Woli Rzędzińskiej II a) roboty pomiarowe - 310 mb b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji od 0,0 do 31,5 mm gr. 5 cm - 1271 m2 c) wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4cm wraz z dociskiem krawędzi jezdni - 1271 m2 d) wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm wraz z dociskiem krawędzi jezdni - 1271 m2 3. ul. Boczna w Zgłobicach a) roboty pomiarowe - 400 mb b) warstwa profilowa o średniej grubości 5 cm - 1240 m2 c) warstwa ścieralna o grubości 5 cm, wraz z dociskiem krawędzi jezdni - 1240 m2 d) wykonanie regulacji zasuw wodociągowych - 8 szt, 4. ul. Koszycka w Zgłobicach a) roboty pomiarowe - 270 mb b) korytowanie na głębokość 55 cm ( 95m x 4,5m ) = 427,50 m2 obustronne korytowanie na głębokość 55 cm ( 175 m x 0,7 m ) = 245,00 m2 c) wykonanie podbudowy kruszywem naturalnym frakcji od 0,0 do 63,0 mm gr.30 cm - 1215,00 m2 d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji od 0,00 do 31.5 mm gr. 10 cm - 1215,00 m2 e) warstwa ścieralna o grubości 5 cm, wraz z dociskiem krawędzi jezdni - 1215,00 m2 f) wykonanie regulacji zasuw wodociągowych - 7 szt, 5. Droga tzw. Kopaliny w Błoniu a) roboty pomiarowe 335 mb b) warstwa profilowa o średniej grubości 4 cm - 1441 m2 c) warstwa ścieralna o grubości 4 cm, wraz z dociskiem krawędzi jezdni - 1441 m2 Uwaga. Do wykonania warstw ścieralnych wystarczającym będzie stosowanie asfaltu z masy na kruszywie grysowym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki art.22 prawa zamówień publicznych t.j. 1.Posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a/. uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w zakresie dróg, 2.Posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a/. posiadać doświadczenie w wykonywaniu minimum 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu w składanej ofercie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to za ten okres. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunku udziału. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt VIII siwz/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda zgodnie z art. 44 ustawy pzp następujących dokumentów: 1. oświadczenia wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, sporządzony wg wzoru określonego formularzem nr 4. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) wymagane jak w pkt VII ppkt 1. Uwaga: A) W przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej /podwykonawcom/ wykonawca powinien wskazać w ofercie przetargowej firmę i adres podwykonawców oraz określić jaki zakres robót będzie przez nich wykonywany (art. 36 ust . 4 pzp). B) W przypadku złożenia oferty wspólnej, oferta powinna być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub lidera konsorcjum. Zaświadczenia i oświadczenia dotyczące indywidualnie każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, należy złożyć dla każdego z nich odpowiednio. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych wyżej składa odpowiednio do wymaganych, dokumenty wymienione w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzaju dokumentów /.../ /Dz Nr 87 poz. 605/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach