Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2010 - 2013

Gmina Marianowo ogłasza przetarg

  • Adres: 73-121 Marianowo, Mieszka I 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 561 38 66 , fax. 091 561 38 66
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marianowo
    Mieszka I 1 1
    73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 561 38 66, fax. 091 561 38 66
    REGON: 85422265780000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marianowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2010 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek finansowanych przez ten budżet, polegająca na: 1) otwieranie i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, 2) realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym i rachunki w innych bankach, 3) udzielenie, gminie Marianowo na jej wniosek, kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy, 4) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej (Home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy (po jednym stanowisku w każdej jednostce zależnej), 5) obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy Marianowo, 6) prowadzenie obsługi kasowej jednostek organizacyjnych gminy Marianowo, w miejscowości Marianowo, 7) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych, 8) automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na rachunku bieżącym na lokatach typu O/N, i in, 9) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 10) wydawanie codziennie wyciągów bankowych (w formie papierowej bądź elektronicznie). Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych z tytułu: 1) otwarcia rachunku lokat terminowych, 2) otwarcia nowego rachunku i likwidację istniejącego, 3) dokonywania przelewów w ramach banku, 4) potwierdzenia salda i wyciągi bankowe (w formie papierowej bądź elektronicznej), 5) wydawania zaświadczeń i opinii bankowych, 6) prowadzenia bankowości w systemie elektronicznym: a) instalacji systemu, b) obsługi systemu (bieżąca aktualizacja oprogramowania wraz z instalacją, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania), c) przeszkolenia pracowników. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia bieżącej obsługi bankowej budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy Marianowo, a także obsługi kasowej dla jednostek organizacyjnych gminy Marianowo: 1) Gmina Marianowo (organ), 2) Urząd Gminy Marianowo, 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Marianowie, 4) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Marianowie, 5) Publiczne Gimnazjum im. Ks. Twardowskiego w Marianowie. Wykonawca zawrze umowy indywidualne na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Marianowo wymienionymi wyżej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat lub prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Gminy Marianowo, lub wpłat na rachunki bankowe podmiotów zależnych wykazanych w specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Oferenci którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.). 3. Spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 w/w ustawy. 4. Spełniają wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla niniejszego przetargu. 5. Posiadają uprawnienia do podpisania oferty (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji). 3) Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płatności składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatku, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach