Przetargi.pl
Dostawy produktów żywnościowych do stołówki Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze w 2010 roku.

I Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, ul. Dworcowa 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3739026 , fax. 094 3739026
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące
    ul. Dworcowa 25 25
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3739026, fax. 094 3739026
    REGON: 33109785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: liceum-bialybor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy produktów żywnościowych do stołówki Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów żywnościowych do stołówki Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze w 2010 roku : Pakiet I - Produkty mleczarskie . Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik NR 2 Pakiet II - Warzywa i owoce, warzywa przetworzone, jaja, cytrusy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 2 A Pakiet III - Mrożonki(warzywa, owoce, ryby, przetwory rybne). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 2 B Pakiet IV - Mięso i wyroby mięsne, wędliny. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 C Pakiet V - artykuły ogólnospożywcze Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 2 D Pakiet VI - pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 2 E
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 2.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na dostawy mięsa i wyrobów wędliniarskich zapisanych w pakiecie IV przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie w zał. nr 2 C do SIWZ i być zgodnym Z Polskimi Normami oraz normami HACCP, obowiązującymi od 1 stycznia 2006r. Zamawiający wymaga przedłożenia certyfikatu wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto: -zadeklarują wykonywanie dostawy w sposób ciągły zapewniający utrzymanie dziennego zapasu, -posiadają środek transportu przystosowany do przewozu żywności, -akceptują warunki projektu umowy, -akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.3. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania gdy: -jest niezgodna z ustawą ; -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny; których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; -wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby oferent zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2.5. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. WYMAGANE DOKUMENTY. 3.1. Wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). Wykonawca winien wypełnić odpowiednie załączniki formularze cenowe zał. Nr 2 - 2E (wg pakietów) w zależności na które i ile zadań składa ofertę). 3.2. Wypełniony arkusz kalkulacyjny (wg załącznika nr 3) 3.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum powyższy dokument (pkt. 3.3) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.4.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4., składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.4.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4.1. ,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty , o których mowa w pkt. 3.3. i w pkt 3.4.1. są składane w formie oryginału odpisu wypisu ,wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 3.3. i w pkt 3.4.1. są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3.4.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy przedmiotu zamówienia, odpowiadają normom jakościowym, zmawiającemu należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom oraz aktualnym przepisom Państwowej Inspekcji Sanitarnej odnośnie pochodzenia sprzedawanego towaru. 3.5. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym ( załącznik nr 4 do SIWZ ) 3.6.Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.7. UWAGI. ?Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje zamawiający. ?Zaleca się aby Formularz oferty oraz załączniki od nr 2 do nr 4 zostały wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian. ?Wzór umowy(zał. Nr 5 ) powinien zostać zaakceptowany na ostatniej stronie bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. ?Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsnr2.bialybor.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach