Przetargi.pl
OA.3421-3/13 - Remont korytarzy, klatki schodowej i holu w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7453393 , fax. 029 7452152
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 3 Maja 55 55
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7453393, fax. 029 7452152
    REGON: 55034773000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.ostrow.mazowiecka.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OA.3421-3/13 - Remont korytarzy, klatki schodowej i holu w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy, klatki schodowej i holu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej 1. Roboty malarskie i okładzinowe : zeskrobanie starych farb emulsyjnych i olejnych (w holu Dział Obsługi Klienta do wys. 200 cm od cokolika), wszystkie powierzchnie zagruntować emulsją wzmacniającą podłoże, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach , biegach kl. schodowej, ścianach i ościeżach, zabezpieczenie naroży wypukłych kątownikiem AL do gładzi gipsowych, wykonanie tynku mozaikowego ( dwa kolory ) do wys. drzwi wewnętrznych, pomalowanie sufitów , biegów i ścian ponad tynkiem mozaikowym farbą emulsyjną akrylową, 2. Kładzenie i wykładanie podłóg : zerwanie istniejących posadzek wraz z cokolikami, stopnie , podstopnie , podesty : naciąć istniejące podłoże przecinakiem w celu dobrej przyczepności kleju, w podpiwniczeniu dodatkowo rozebrać podłoże betonowe na głębokość >=10 cm w celu wyrównania poziomów dla nowych drzwi, wykonać warstwę wyrównawczą z zaprawy cementowej M-12 gr. 30 mm z dodatkiem środka wodoszczelnego, wszystkie podłoża zagruntować emulsją wzmacniającą, posadzki typu Gres z serii NOVA GALA gat. I ( dwa kolory ) nie śliskie , na stopniach schodowych Gres Nova Gala antypoślizgowe ryflowane , cokoliki z płytek jak posadzki. Stosować klej i fugę elastyczne ( w holu posadzka pozostaje ), w progach drzwiowych stosować listwy mosiężne ( kolor listew ,kratek wentylacyjnych i klamek z szyldami : jednakowy , wskazany mosiądz), naprawa cokolika pochylni dla niepełnosprawnych. 3. Roboty w zakresie stolarki wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych od strony korytarzy i holu , oraz zewnętrznych: wejście od ul. Partyzantów, drzwi I piętra i parteru: okleinowe , tłoczone , wzmocnione wypełnione w całości płytą wiórową prasowaną , trzy zawiasy ( preferowany kolor : wiśnia , dąb , brąz - ostateczny uzgodnić z Inwestorem ), zewnętrzne i do serwerowni antywłamaniowe, w piwnicy : okleinowe pełne zwykłe w kolorze dwóch kpl. istniejących : buk, wszystkie drzwi poza łazienkowymi wyposażone w zamki na wkładkę typu Yale minimum na 3 klucze, antywłamaniowe: dwa zamki klasy C , blokady pionowe i poziome anty wyważeniowe , zewnętrzne o wsp. U,=2,3 dla całego otworu, 4. Roboty w zakresie ślusarki : wymiana istniejącej balustrady schodowej stalowej na balustradę kwasoodporną o wys. ca 110 cm wymiana pochwytu stalowego przy schodach do piwnicy , na pochwyt z rury kwasoodpornej 5. Roboty w zakresie okablowania: zdemontować korytka instalacyjne i zamontować nowe PVC 80x40 mm, istniejące przewody sieci komputerowych i zasilenie czujek przełożyć do nowego kanału, wymienić 8 gniazd elektrycznych na 2x2+Z podwójne z bolcem ochronnym. 6. Roboty w zakresie usuwania gruzu: materiały rozbiórkowe należy wywieść na wysypisko i utylizować, nadające się do recyklingu można wywieść do kruszarni. Przed zamówieniem stolarki należy sprawdzić wymiary z natury i ewentualnie skorygować. Wszelką kolorystykę: drzwi, posadzek, tynku mozaikowego, malowania, listew itp. należy uzgodnić z Zamawiającym. Należy stosować materiały posiadające atesty i aprobaty techniczne i higieniczne. Po zakończeniu robót przekazać powyższe dla Zamawiającego wraz ze spisem treści. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarach stanowiących załącznik do SIWZ. Ze względu na specyfikę robót : Urząd musi funkcjonować bez przerw i zakłóceń -wykonywanie robót w porozumieniu z Inwestorem od godziny 1500 (pn.-pt.) oraz w dni wolne od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2) Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 3) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy: a) pieniądzu: na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej numer konta 82 8923 0008 0000 6666 2000 0111 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.ostrow.mazowiecka.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach